Skocz do zawartości

Osobowy bus do przyczepy 2000 DMC po roku 2020


filipert

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Commander napisał(a):

I co ...dużo taniej wychodzi?

1:1 nie da się porównać, ale Ford za 300k to już bajery a MB to dopiero minimum.

Ale w porównaniu do konkurencji, tutaj mamy 4x4 i podobne masy.

Kolejny + dla Forda znalazłem, to kilka cm wyższe wnętrze.

14 godzin temu, Suzu4x4 napisał(a):

To wspólne dzieło z Vw jak  mniejszy Connect ?

i drugie pytanie,  wróciły już  jakieś rabaty czy dalej nie ma dyskusji , płacisz cennikowo i papa ?

1. Wspólne

2. Jeszcze nie rozmawiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

28 minut temu, Commander napisał(a):

300kk za busa Forda... zaczyna mnie ten świat przerażać...

Jak się spojrzy na obecne ceny aut, ile kosztował mój S-Max to mnie już nic nie dziwi :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, filipert napisał(a):

1. Wspólne

2. Jeszcze nie rozmawiałem

Ad 1. ciekawe jaki będzie komfort ?  jak kilka lat temu miałem T5 polift w wersji 9 os i Transita Customa również 9 os to Ford był przyjemniej  wykończony w środku, bardziej komfortowy i tańszy niż VW  ;)

Ad 2. Daj znać jak sytuacja. Jak rok temu   kupowałem auto dla żony to nie było mowy o żadnych rabatach,  aut dostępnych "od ręki " też nie było żadnych ciekawych trzeba było zamawiać, czekać nie wiadomo ile i płacić w cenie z katalogu.

Godzinę temu, Commander napisał(a):

300kk za busa Forda... zaczyna mnie ten świat przerażać...

Jak z początkiem lat 2000 sąsiad kupił  w salonie  Passata TDI  to zapłacił równowartość dwupokojowego mieszkania .

Dziś za dwa  nowe Pasaty nie kupisz nawet kawalerki, więc  można powiedzieć że auta potaniały . :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Commander napisał(a):

300kk za busa Forda... zaczyna mnie ten świat przerażać...

300k to praktycznie max

Podstawa od nieco powyżej 230k

 

Kolejny duży +

3x pojedyncze fotele w 2 rzędzie, w MB jest albo 3, albo 2 od lewej. Tutaj może obok osoby na wózku podróżować pasażer na fotelu.

 

Edytowane przez filipert (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.03.2023 o 08:28, filipert napisał(a):

300k to praktycznie max

Podstawa od nieco powyżej 230k

 

Kolejny duży +

3x pojedyncze fotele w 2 rzędzie, w MB jest albo 3, albo 2 od lewej. Tutaj może obok osoby na wózku podróżować pasażer na fotelu.

 

Cześć. Dopiero przeczytałem temat. 

Toyota Proace verso long ( 180KM) to był mój poprzedni pojazd. Niestety auto niewiele wspólnego ma z Toyotą ,a co idzie z awaryjnością.Na plus 3 letnia gwarancja producenta, ale jak z nowym autem jesteś co chwilę na gwarancji to może irytować. 

Od 2 lat posiadam Vklasę po lifcie moc 240km Extralong i co w moim odczuciu najważniejsze z pneumatycznym zawieszeniem AIRMATIC i Elektrycznymi drzwiami przesuwnymi z obu stron ( nikt już nie trzaska ). Nie chciałem napędu 4x4 bo zimą po górach nie jeżdżę a do letnich wyjazdów po Europie nie ma takiej potrzeby. Podniesione DMC przyczepy do 2500 sama budka 2200 i nie czujesz ,że coś ciągniesz . Przedłużona gwarancja do 5 lat lub 150tys przebiegu. Obecnie przebieg 50tys km i była tylko jedna usterka na gwarancji zaraz po zakupie padł wyświetlacz centralny. Doskonale działa aktywny tempomat również z przyczepą. Przed wyborem auta , jeździłem po wszystkich salonach i powiem szczerze w moim odczuciu jest V i długo długo nic. Niestety najstarszy syn już ze mną nie chce jeździć i obecnie auto wykorzystuję w 95 % do samodzielnej jazdy ,a że w garażu stoi już drugi holownik z DMC przyczepy 3500 to być może po sezonie będę się V-ki pozbywać. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Temat zakupu auta definitywnie przesunął się w czasie, więc otwiera się nowa możliwość.

Ford już ma konfigurator na Diesla. 

2,0 170KM AWD z mocnym wyposażeniem mieści się w 300k zł

 

9F954EFF-5818-44C0-8AEC-D49E9137946B.thumb.jpeg.2a6713c2da0a6fd74fddfcb34c413fb1.jpeg

Czekam z niecierpliwością na cennik hybrydy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jacekzoo napisał(a):

Świat się kończy, 300k za forda ?‍♂️

To nie jest to samo 300k co pare lat temu ;)

2 godziny temu, filipert napisał(a):

Czekam z niecierpliwością na cennik hybrydy.

Ciekawe czy hybryda nie bedzie miała jakichs ograniczeń istotnych na DMC przyczepy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, golob napisał(a):

Ciekawe czy hybryda nie bedzie miała jakichs ograniczeń istotnych na DMC przyczepy?

według zapowiedzi 1850 na haku

C978CA15-756A-42E4-8DC5-7B4E41A0EAE6.thumb.jpeg.b583b4fda87a0ec6453f45f611d06c29.jpeg

 

6 godzin temu, jacekzoo napisał(a):

Świat się kończy, 300k za forda ?‍♂️

Gdyby odjąć napęd na 4 koła (30k), to jest to przeciętna cena jak za Trafica, czy Proace.

Po tym jak połączyli siły z VW, obawiałem się 400k i chyba to będzie okolica ceny dla hybrydy.

 

Edytowane przez filipert (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy hybrydzie obawiam się, że sama akcyza (9,30%) za większy silnik już  podbije cenę.  Ford to również mój faworyt jako następny bus, ma wszystko co osobówka łącznie z podgrzewaną kierownicą no i w końcu automatyczna klimatyzacja.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Benior napisał(a):

Przy hybrydzie obawiam się, że sama akcyza (9,30%) za większy silnik już  podbije cenę

Ale to plug-in, a one są chyba zwolnione z akcyzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na cenę to faktycznie wygląda grubo. 4 lata temu za 200.000 brutto byłby wypas tourneo ale bez 4x4. 

W sumie wygląda na to, że kampery nie są takie drogie, skoro poniżej 350.000 da się kupić w pełni sprawny sprzęt. 

Rynek motoryzacyjny cenowo znacząco mi odjechał, nawet nie patrzę co dałoby się kupić na następny wóz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na cenę to faktycznie wygląda grubo. 4 lata temu za 200.000 brutto byłby wypas tourneo ale bez 4x4. 
W sumie wygląda na to, że kampery nie są takie drogie, skoro poniżej 350.000 da się kupić w pełni sprawny sprzęt. 
Rynek motoryzacyjny cenowo znacząco mi odjechał, nawet nie patrzę co dałoby się kupić na następny wóz. 
Nie ma sensu patrzeć. Ja rozważałem VW Multivana ale sensowne wersję zaczynały się praktycznie od 350-400k

Taki Ford S-Max okazał się jednym z najtańszych aut z takim silnikiem i wyposażeniem. Był o kilkadziesiąt tysięcy tańszy niż inne auta, które były w kręgu naszych zainteresowań.

Obecnie bez 250-300k nawet nie podchodź jak szukasz jakiegoś większego auta, które jeszcze może cokolwiek sensownego pociągnąć.

Dlatego te 300k za tego Forda, wprawdzie nie wiem jakie ma wyposażenie, to wcale IMO nie jest jakoś specjalnie dużo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.