-
Postów
1 701 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Osiągnięcia golob
Forumowicz (3/3)
-
Z automatu po roczniku produkcji dostają konkretną norme euro wszystkie auta z prywatnego importu używanych z USA i ogólnie spoza UE.
-
to ten Litime?
-
Ciągałem ostatnie dwa lata Superbem III kombi ale benzyną i 4x2 podobną przyczepę do Twojej (szersza tylko 250cm, dmc1500). Silnikowo nie miałem nigdy problemu, ten tylny zwis też jakoś specjalnie nie przeszkadzał mi, przy dobrej pogodzie jeździlo się bardzo dobrze, ale przy takiej przyczepie i np. duzych wiatrach dużo lepiej pod kątem prowadzenia ciągało mi się Kodiaqiem tez benzynowym albo RAV4, czuć że to trochę lekkie auto było. Diesel i 4x4 to bedzie 150-200kg więcej więc myślę że będzie lepiej niż u mnie było. Ja osobiście jednak wolę suvem ciągać niż kombi taką dużą przyczepę, większe koła (średnica całych kół, nie felg), większy skok zawieszenia, większy prześwit, przyczepa bardziej "schowana" za autem to moim zdaniem duże plusy suva ponad kombi, nawet nie rozpatrując silników czy napedu 4x2/4x4. Ale sam Superb to świetne auto i pojemne.
-
ale w czym był problem? długości są odpowiednio 600mm i 380mm to chyba każda (nomen omen chińska) firma robi, nic nie standardowego, mocowanie również standardowe jest
-
Przeciez on jest nawet minimalnie krótszy niż Superb 2 kombi, tam było chyba 493cm tutaj Passat ma 491 tak jak i Superb 4, bezproblemowa długość 5cm wiecej niż Superb 3. Design to wiadomo, subiektywna rzecz. Ale jak te same klocki jak Audi (poza małymi modelami) ma wszystko całkowicie inne (inna konstrukcja budy a nie wszystko na płycie MQB, bardzo duzo elementów alu w konstrukcji, wzdłużne silniki, kompletnie inne zawieszenia, układy hamulcowe, czesto skrzynie z 8HP nie występujące w VW/skoda, torsen zamiast haldexa i długo by wymieniać), jedynie silniki np. 2.0tsi/tdi są praktycznie te same. Wyjątkiem od tego wszystiego jest tylko obecny Touareg, bo to Q7 technicznie.
-
Dokładnie, ten najnowszy model MG HS model 2024 to jest minimalny lifting obecnego na rynku juz 3 lata Roewe RX5 (to jest marka koncernu SAIC tylko na Chiny, a MG jest własnie ich "globalnym"autem): https://pl.wikipedia.org/wiki/Roewe_RX5#Druga_generacja
-
Czy ktoś ma taki wskaźnik poziomu wody
golob odpowiedział(a) na Łza Włóczynutka temat w Instalacje sanitarne i lodówki
Fajny! Do zbiornika na szarówkę też zakładasz? -
Czy ktoś ma taki wskaźnik poziomu wody
golob odpowiedział(a) na Łza Włóczynutka temat w Instalacje sanitarne i lodówki
Mam jedno kolorowy, to jakaś nowość, na filmiku pokazują że białym przewodem się programuje. Najlepiej chyba do chińczyka napisać i zapytać. -
Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC
golob odpowiedział(a) na w79 temat w Wybór holownika
Zgadza się pickup duże bardziej rzuca się w oczy i może być na celowniku. -
Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC
golob odpowiedział(a) na w79 temat w Wybór holownika
chyba łatwiej 6 w lotto wygrać niż mieć z tym problem w przypadku nawet duzych SUVów, w sensie zgadza sie że Q7, XC90 itp mają bliżej 3t DMC ale szanse żeby sie wpakować na jakąś minę są raczej małe, wiec ten argument jak dlamnie mocno wydumany, jak 2 razy w roku gdzies tam przycupnie się na chodniku. No chyba że ktos mieszka w bloku i zdarza mu sie takie parkowanie nagminie i ma zazdrosnego sąsiada to może wtedy tak. -
Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC
golob odpowiedział(a) na w79 temat w Wybór holownika
tyle co octavia juz passat i superb mają po 90kg. Sprawdzaj CX-60, mniejsza od highlandera ale to moze byc lepszy holownik -
Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC
golob odpowiedział(a) na w79 temat w Wybór holownika
Ale to modele dużo niższej klasy, nie ma co porównywać do Highlandera. Ja tak samo moge powiedziec, że X1 które mam w domu pod kątem wyciszenia to jest dramat (bo jest bardzo głośne w trasie), ale nie można tego przenosić na inne wyższe modele BMW. -
Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC
golob odpowiedział(a) na w79 temat w Wybór holownika
No to sie zgodze że taki nijaki tak jak i w RAV4, a nie masz haka w tym demo aucie żeby przejechac się z przyczepą chociaż gdzies w koło miasta aby mieć jakiś pogląd? ten u mnie w rodzinie nie ma haka bo bym dawno już go wziął na jakąś jazdę testową z przyczepą. Dobry patent jak nie ma siatki fabrycznej. no ale czekaj, jak podłoge dasz na niższy poziom to dalej jest wyżej niż podłoga w wersji bez podwójnej podłogi? nie mam juz kodiaqa i nie pamietam za bardzo jak to było. -
Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC
golob odpowiedział(a) na w79 temat w Wybór holownika
Ale w sumie możesz "wyrzucić" do garażu tą podłogę i masz po kłopocie . Ja zawsze pilnuje żeby tej podwójnej podłogi nie zamawiać, próg mi nigdy nie przeszkadza, a dodatkowe centymetry na wysokość bardzo sie przydają. Za to zawsze zamawiam siatkę pionową - siatke mozna niby dokupić później ale od jakiegoś czasu w skodzie mocowań w podsufitce nie ma jak sie nie zamówi siatki. -
Nowy X Trail e-power lub inny SUV jako holownik do 1700 DMC
golob odpowiedział(a) na w79 temat w Wybór holownika
Mam w rodzinie juz jakos 2 lata, troche nim jezdziłem, głównie w trasie, jest ok, wyciszenie jest niezłe uważam ale gorsze na pewno niż w Q7, tylko nie ma haka i nie było nic ciągane więc o tym nie mam pojęcia. Zgadza sie, Q7 ma jeszcze, są niby jakies oferty brokerów poniżej 300k.