Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. jeżeli będziesz miał "przedłużacz" wtyk-wtyk to podłączeniu go do gniazdka będziesz miał na drugim końcu dwa bolce z napięciem , niczym nie osłonięte wyobrażasz sobie mieć w domu zamiast gniazdek wystające ze ściany wtyczki
  3. Dodaje cennik, jest tam sympatycznie i bardzo tanio.
  4. bo? Panowie, prosiłem o argumenty, a nie opinie...
  5. Przejściówka wtyk - wtyk. To chyba dla teściowej. Taka opcja jest niedopuszczalna. Na końcu każdego przedłużacza czy łącznika musi być gniazdo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. ??? a podaj chociaż jeden powód, dla którego to rozwiązanie jest złe ??? jestem bardzo ciekaw argumentacji...
  7. szary11

    Olej silnikowy

    Chińskiej? Usuniemy w razie czego
  8. kalumet

    Ustka Camping Morski 101

    Na tym kempingu są zupełne pustki. Teren jest duży, a przez tydzień pobytu w zapędach było 4-5 przyczep/kamperów i ze 3-4 namioty. Do plaży jest kawałek, ale nie jest też tak tragicznie. 20 minut spacerkiem lub kilka minut rowerem. Uważam, że jest to jedno z fajniejszych miejsc w Ustce, ale ta.... pani niestety sprawiła, że się tam nie pojawię. Niesmak czuję do dziś.
  9. chris_66

    Olej silnikowy

    ja czuję, że będzie reklama jakiejś hurtowni
  10. szary11

    Olej silnikowy

    Ja od lat jeżdżąc Fordami kupuję fordowski 5W30 w promocjach i na zaś. Podobnie z filtrami. Zawsze mam zapas na kolejny przegląd. Pilnując 3 aut mam wygodę, bo w razie dolania mam wszędzie jednakowy olej i nie kombinuję z szukaniem baniek. I co jakiś czas, jak zostają mi jakieś zlewki, to przy wymianie zużywam go na płukanie silnika, po czym zalewam świeży. Aten z płukania, niewiele przybrudzony idzie do smarowania łańcucha w pile. Taki recykling Jakbym miał inne auta pewnie robiłbym podobnie.
  11. Przywieziona osobiście od znajomych Duńczyków. Dwa lata mieszkałem w niej po dwa miesiące w czasie mojego pobytu w Danii. Normalnie używana przez właścicieli na wyjazdach od wiosny do jesieni. W kraju zarejestrowana od 06,02,2017. Pierwsza rejestracja w Danii 23,03,1998 Przegląd do 23,08,2019. MW 900kg, DMC 1200kg. Łóżka oba po 140 cm * 200cm , górne 90cm * 180cm Konstrukcja pod łóżkiem piętrowym to mój pomysł na spokojny sen, nie mogłem dostać jednoznacznej odpowiedzi od Knausa co do fabrycznej konstrukcji czy 50kg czy 60kg czy 70kg, teraz każdy może tam spać, nośność łóżka to spokojnie 120kg, (Fabrycznie łóżko piętrowe jest rozkładane z górnych szafek, można je złożyć i normalnie używać szafek. Materac i usztywnienie wtedy oczywiście trzeba zostawić w domu. – wszystkie elementy potrzebne do odtworzenia fabrycznej konstrukcji oczywiście mam i oddam razem z przyczepą i instrukcją co i jak złożyć. Jest też drabinka na pięterko i barierka zabezpieczająca przed wypadnięciem.) Z tyłu podkowa ze stolikiem wolnostojącym, z przodu układ klasyczny czyli siedzenia po bokach i na środku stół kotwiczony do ścianki przedniej. Na chwilę obecną jest zdemontowana nóżka od stolika przedniego (żeby było swobodne miejsce na różne rzeczy pod spodem) i są zamontowane wsporniki do stolika – dzięki temu łóżko jest ciche, stabilne i solidne. W szafie półki dorobione, w szafce nad kuchnią również Co jest na pokładzie - lodówka sprawna na wszystkich zasilaniach, na wiosnę przejrzałem gaz, w poprzednie wakacje wymieniona grzałka 230V, chłodzi super. Kuchenki nie używam ale jest sprawna. Kibelek kasetowy sprawny i czyściutki, wymienione uszczelki i odpowietrznik, Woda zimna ze zbiornikiem 5l w łazience, krany nowe (nie używamy wody, ale krany wymieniłem żeby było wszystko sprawne). Ogrzewanie z nadmuchem na 230V, wymieniony wkład zaworu i termoelement. Oświetlenie: dwa plafony na suficie na 230V, reszta to ledy 12V z zasilacza albo z akumulatora. Moskitiery i żaluzje wszystkie sprawne (przy przednim oknie lekko pognieciona na krawędziach), w drzwiach moskitiera w górnej części drzwi. Wszystkie okna całe, bez pęknięć ani odłamań, oczywiście wszystkie zamknięcia całe i sprawne. Trzy okna na dachu nowe(zeszłoroczne), oryginalne były strasznie zniszczone od słońca i kruche. Do tego pełny przedsionek Isabella, jak nowy, rozkładany kilka razy, Duńczycy mieli roletę, ja używam daszka, raz na wiosnę rozłożyłem go do sprawdzenia czy jest komplet, (brakuje zasłonek) podłoga do przedsionka i fartuch pod przyczepę (niestety jest tylko zdjęcie przedsionka). Stopień wejściowy i kabel zasilający 230V. gniazdo zasilające wymienione (połamało się ze starości - na zdjęciach jest jeszcze stare. Zaczep ze stabilizatorem, z nowymi okładzinami. Koła , łożyska, hamulec po wiosennym przeglądzie. Przed wakacjami zmieniony amortyzator najazdu. Reduktor i wężyk gazowy 2016/2015 Opony wymienione na jesieni 2017 (przejechane ok 15000km) , felgi po profesjonalnej regeneracji i malowaniu. Koło zapasowe jest schowane w koszyku pod podłogą. Wszystkie papiery i instrukcje obsługi tak jak dostałem od Duńczyków. Buda suchutka, bez napraw i przygód, prawie idealna jak na używaną, ma jedno wgniecenie nad prawym oknem od manewrów i kilka drobnych śladów normalnej eksploatacji na ścianie z drzwiami. Jest jeszcze drabina na dach i bagażnik na dachu - nie wiem po co ale tak z fabryki wychodziły. Kontakt przez priv albo tel 6647zero5672 Cena 19000zł – nie wiem czy drogo czy tanio , ale buda chyba warta tego. Zdjęcia wszelakie pod linkiem https://photos.app.goo.gl/B4UZAwCcFcxKNHPP7 trochę chaotycznie ale mam nadzieję, że wszystko jasne
  12. maarec

    Koszty, koszty, koszty...

    Pełna oszczędność byłaby przy odpuszczeniu Korculi i Rabu. Tylko nie o to w tym chodzi. Spokojnie jadąc w czerwcu np na Krk z kartą Acsi można zrobić 3 tygodnie za mniej niż 6000zł. Nie będzie też wrażenia dziadowania. Podstawą byłoby własne wyżywienie i zakaz na piwo i alko w knajpach.
  13. szary11

    Na Podlasiu o Podlasiu (i nie tylko)...

    My jeszcze na walizkach, więc raczej nie dołączymy. Chyba, że z Bartkiem wskoczę na spontana. Fajne miejscówki wynalazłeś Leśna polana wydaje się ciekawsza, ale Rożyńsk też niczego sobie Pozdrawiamy
  14. LysyG

    Grill odpowiedni

    Na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie wiem jak wygląda gotowanie. Jutro jadę do Pszczewa, gdzie będę do niedzieli więc na pewno wypróbuję i gotowanie i smażenie. Zobaczę od razu czy wystarczy mi 1 kg gazu na te cztery dni.
  15. ddarko112

    Dla bezpieczeństwa jazdy

    Dziękuję bardzo za odpowiedź. Chyba się przejadę do serwisu i sprawdzę to wszystko.
  16. Dzisiaj
  17. czyś

    Olej silnikowy

    Oj będzie, będzie, będzie. GM - najtańszy badziew? Przyzwoity olej, często zmieniany (nie co 30 tysia, a co 15) i wszystko działa, nikt go nie reklamuje, więc nie płaci się za marketing, a za olej. Co rozumieć pod pojęciem "marketowe"? Castrola czy Mobila kupionego np. w Tesco? Ten sam olej kupiony w Biedrze czy Lidlu, a czasami trafia tam jakaś partia do sprzedaży, to będzie już olej "dyskontowy"?
  18. Witam wszystkich, jestem nowa w temacie karavaningu , zwiedzilismy jakąś częśc Polski z przeprawą i jestesmy zachwyceni. teraz planujemy wypad na kraje Beneluxu na jesień. znalazłam ogłoszenie Polaka mieszkającego w Belgii, który posiada kampera na wynajem i pytanie czy ktoś juz może pożyczał od niego kampera tam i może podzielić się opinią? Bo to wydaje się całkiem fajną opcją z dolotem do BRU/CRL z PL i cena nawet tez przystępna. Będę wdzięczna za jakiekolwiek opinie! Ala
  19. jacek00

    Dla bezpieczeństwa jazdy

    Czyli diagnosta sobie wpisał co uznał za stosowne Powinno się dać. Ale obawiam się że musiałbyś mieć jakieś pismo od producenta/dystrybutora. Pisz do Citroen Polska. Po VIN ustalą Ci wszystkie prawidłowe dane techniczne pojazdu. Jak już wspominałem, to tym samym autem z tym samym silnikiem, tylko manualną skrzynią ciągnąłem przyczepę o DMC 1300 kg - realna waga jakieś 1200 kg. Z taką przyczepą podróżowało się całkiem komfortowo.
  20. ddarko112

    Dla bezpieczeństwa jazdy

    Tak z Holandii ile pamiętam. A da się to jakoś w urzędzie sprecyzować? To jaką byś przyczepę polecił do tego samochodu? Aż pojadę chyba na wagę i sprawdzę jaka jest MW.
  21. danielpoz

    Olej silnikowy

    Ja leje od lat najtańszy badziew czyli Orlen, Lotos, GM itp. Czuję że będzie temat na milion stron....
  22. Cezarr

    Cywilizacyjny niedorozwój

    Aha a to z mojej praktyczne codziennie tarasy i to z wczoraj, jak ważna jest odległość i uwaga na drodze. https://planeta-transportu.pl/niemcy-a2-smierc-trzech-kierowcow-zawodowych-z-polski-tragiczny-bilans-wypadkow/
  23. Benior

    Cywilizacyjny niedorozwój

    Dla mnie dziwny protest. Chcą dokuczać innym użytkownikom drogi bo sami muszą przestrzegać prawa. Co będzie jak kierowcy osobówek w odwecie w innym czasie zrobią to samo? Będzie lament bo praca/czas/pieniądze. Ktoś może napędzić spiralę nienawiści zamiast wzajemnie sobie pomagać. Kierowcy ciężarówek mają dziwne wrażenie, że na drodze to tylko oni są w pracy i tylko ich czas jest ważny. Oczywiście nie wrzucam wszystkich do jednego wora bo w każdej grupie kierowców są normalni i nie. Zrobiłem teraz sporo km i jakoś żaden kierowca tira mnie nie strąbił ani światłami mnie zmrugał, wyprzedzali mnie a ja starałem się pomóc zwalniając. Dla czego u nas nie potrafią sobie pomóc nawzajem przecież jak by się wyprzedali w miarę normalnie to nagonki by nie było i nikt by nawet nie pomyślał o takim ograniczeniu. Osobiście to wziąłbym się w pierwszej kolejności za mistrzów prostej co siedzą na zderzaku i poganiają. Nic mi tak ciśnienia nie podnosi jak taki mrugajacy strażnik lewego pasa. Codziennie obserwuję wyścig do i z Lublina całe 15km i co ... na światłach się spotkamy Najlepiej busa do 9os tam już praktycznie ograniczeń nie ma
  24. Cezarr

    Koszty, koszty, koszty...

    I znowu problem
  25. Cezarr

    Cywilizacyjny niedorozwój

    Trzeba się przesiadać na autobus, można jeździć zawsze, można wyprzedzać prawie zawsze oraz można jechać 100 km/h na autostradach, no i nie ma nagonki na autobusy a najważniejsze nie zwyzywają od idiotów durniów i bezmózgich troglodytów
  26. zuczek

    Grill odpowiedni

    Podoba mi się. Zaczynam myśleć ... Pozdrawiam
  27. zuczek

    Olej silnikowy

    Zgodnie z zaleceniami producenta. Ale nie rzadziej niż co 15 tys. kilometrów (w moim doblo producent sugeruje co 35 tys kilometrów. Zdecydowałem robić co 15 tys. kilometrów) Taki, jaki zaleca producent, z biegiem lat mój mechanik decyduje o zmianach (uzasadnionych !! ) dla dobra auta. Uważam, że to rzeczy na których nie można oszczędzać.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×