Skocz do zawartości

Osobowy bus do przyczepy 2000 DMC po roku 2020


filipert

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, golob napisał(a):

no ale to konsekwencja silnika zamontowanego wzdłużnie w Mercedesie i poprzecznie w VW. Wzdłuzny silnik jednak sporo miejsca zabiera.

No to jasne, ta mordka w VW jest nawet krótsza.

Jeszcze refleksja na temat foteli, zawsze przy zmianie układu w Viano kląłem pod nosem jakie ciężkie i jak ciężko się montuje. Obrócenie pojedynczych foteli w MB to wypięcie które musi mieć sporo miejsca i wpięcie od nowa, jak kanapa za blisko foteli przednich, to się nie uda. Z zazdrością patrzyłem na Multivana i system obrotnicy, ale teraz dowiedziałem się, że aby tam wyjąć fotel, trzeba rozebrać szyny 🙃 (dokładnie to zaślepki i maskownice szyn), a przełożenie fotela za kanapę, wiąże się z demontażem również kanapy i wpięciem wszystkiego od nowa w innej kolejności 😮

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To się zgadza z tym meblowaniem vw . A kanapa jest cholernie ciężka w 2 osoby jest co targać.
Auto waży ponad 2.5 tony. Silnik 150 km w 4 *4 trochę słaby. A serwis vw w Mazowszu jest porażką. Z plusów to chyba spalanie w manualu u nas od 6.5 - 8 /100 . Trasy różne nie Miasto.
Dpf co ok 300km wypalanie. Jak coś więcej pisz i pytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2024 o 06:06, filipert napisał(a):

Szukam i zarówno 150KM jak i 204KM mają Euro6.

Ale były kolejne modyfikacje euro 6 w zależności od rocznika, było 6.1, 6.2 ..... aktualne silniki 2.0 TDI maja po 150 właśnie ze względu na zmieniajace się wymogi, plusem jest tio że kupujesz sobie takie 150km i wgrywasz oprogramowanie od "normalnej wersi" i masz np 190KM, to tylko kwestia oprogramowania, konstrukcja praktycznie ta sama

W dniu 12.02.2024 o 16:20, filipert napisał(a):

Dzisiaj dowiedziałem się, że jednak jest sposób, aby zamówić Spacetourera ON

Podstawa nieco ponad 200k a max wersja cena katalogowa

IMG_8817.thumb.jpeg.409f2eb6557cf2444b3207071540cf0a.jpeg

Czekam za informacją ile ma na haku.

bolem tego modelu jest brak mozliwosci doboru napedu 4x4....

Edytowane przez seba73r (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, seba73r napisał(a):

 kupujesz sobie takie 150km i wgrywasz oprogramowanie od "normalnej wersi" i masz np 190KM, to tylko kwestia oprogramowania, konstrukcja praktycznie ta sama

Taki jest plan, aby boxem zrobić około 180 KM (takie najczęściej są osiągane parametry na boxach), ale nie zgodzę się do końca co do konstrukcji, bo 204KM to bitdi. Reszta auta zapewne to samo, ale też nie mam pewności, bo mocniejsze wersje najczęściej mają tylko  6 miejsc ze względu na masę auta, a sama turbina aż tyle chyba nie waży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, filipert napisał(a):

Taki jest plan, aby boxem zrobić około 180 KM (takie najczęściej są osiągane parametry na boxach), ale nie zgodzę się do końca co do konstrukcji, bo 204KM to bitdi. Reszta auta zapewne to samo, ale też nie mam pewności, bo mocniejsze wersje najczęściej mają tylko  6 miejsc ze względu na masę auta, a sama turbina aż tyle chyba nie waży.

pisałem o 190KM a nie 204, nie kombinuj z boxem, tylko poza aso wgraj oprogramowanie z wczesniejszej wersji i tyle, sqa na rynku magicy co wgrywaja wczesniejsze wersje sterownika silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, seba73r napisał(a):

pisałem o 190KM a nie 204, nie kombinuj z boxem, tylko poza aso wgraj oprogramowanie z wczesniejszej wersji i tyle, sqa na rynku magicy co wgrywaja wczesniejsze wersje sterownika silnika

Aaa, teraz rozumiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

204 KM jest na 2 turbinach w VW t 6.1. Wszystkie te silniki są z DSG skrzynią.
150 były w manualu i 4*4 taką posiadam, były również z DSG. Co do tuningu silnika czekam do końca lisingu. Na pewno zrobię w VTG u Grzegorza Staszewskiego. Kodiaq żony z org.
150 KM , 350 NM . Wyszło 190KM , 445 NM .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, dommm80 napisał(a):

204 KM jest na 2 turbinach w VW t 6.1. Wszystkie te silniki są z DSG skrzynią.
150 były w manualu i 4*4 taką posiadam, były również z DSG. Co do tuningu silnika czekam do końca lisingu. Na pewno zrobię w VTG u Grzegorza Staszewskiego. Kodiaq żony z org.
150 KM , 350 NM . Wyszło 190KM , 445 NM .

Po co czekać? Nie przyjdą sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maarec napisał(a):

Po co czekać? Nie przyjdą sprawdzić.

Lisng nie powinien być przeszkodą, ale serwis już niestety może się wypiąć w razie awarii na gwarancji. Z gwarancja ciekawa, bo 5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś z szanowanego gona użydkuje Skodę Karog 1,5 benzyna 150 KM skrzynia DSG Z 2019r.Jak zestaw z przyczepą 1350 się sprawdzi?

Nie mam przekonania do tej skrzyni

Jest się czego obawiać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dommm80 napisał(a):

Tak głównie lising w ktorym ma Aso VW jako serwis przez okres gwarancji 3 letniej oraz po niej. Więc po 5 latach jak auto będzie ok i wykupię. Będzie dopiero mowa o podniesieniu mocy. Tak jest w moim przypadku.
 

A o boxie nie myślałeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już nie te czasy że odpinasz, jedziesz do ASO i ładnie szczerzysz się jak niewiniątko. Sporo danych zostaje albo poprzez pamięć nawet nie usterek, ale nietypowych parametrów chwilowych. W każdym razie, czy to w ASO, czy u gwaranta potrafią się już miarknąć na podstawie odczytów kompa. Nie muszą tego robić "ręcznie", bo jakiekolwiek podłączenie do kompa już od ładnych paru lat odbywa się tylko on-line (w VW na 100%) do bazy np. w Wofsburgu, a nie do lokalnegoy interfejsu diagnostycznego posiadanego przez ASO, więc dane analizuje nie człowiek (który uda że nie widzi czy przymknie oko, albo nie połączy kropek), ale maszyna i algorytm - w ten sposób nawet na podstawie szczątkowych informacji jest to wykrywane, a nawet w ASO nie wiedzą dokładnie co "siedzi" w sofcie w każdej kolejnej rewizji, bo ich rola polega tylko na podłączeniu wtyczki. A żeby działanie boxa dało się wyraźnie "poczuć", musiałby dość ordynarnie "przekłamywać" na 3-4 wartościach (zalezy jaki box) i jeśli zostanie z tego jakiś "osad", to będzie bardzo charakterystyczny zapis, od razu podejrzany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.