Skocz do zawartości

Przyczepa czy kamper?


olokup

Przyczepa czy kamper?  

66 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co byś wybrał?

    • Przyczepę kempingową
      38
    • Kampera
      12
    • Camper vana
      16
    • Micro campera (auto osobowe)
      0


Rekomendowane odpowiedzi

 

1 godzinę temu, Benior napisał:

Szybciej się sprzeda jak dasz ogłoszenie :]

Ogłoszenie było, ale kupiec się znalazł na drugi dzień od umieszczenia, więc ściągnąłem - teraz tylko czekam do niedzieli na odbiór...:D

Edytowane przez Zulos (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Zulos napisał:

A mama tyle prosiła - nie pokazuj!!:D

 

Gratuluje !

ale budy nie sprzedawaj !!!

buda + kampervan to mój niezrealizowany plan a twoja wiata jest wręcz stworzona do takiej konfiguracji.

przemyśl to, jeszcze zaliczkę za budę możesz oddać , nie wszystko stracone  :-]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Suzu4x4 napisał:

Gratuluje !

ale budy nie sprzedawaj !!!

buda + kampervan to mój niezrealizowany plan a twoja wiata jest wręcz stworzona do takiej konfiguracji.

przemyśl to, jeszcze zaliczkę za budę możesz oddać , nie wszystko stracone  :-]

 

Niby tak, ale już na niedzielę jesteśmy umówieni:(

Trochę mi smutno ją sprzedawać, ale cóż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co do jazdy po Norwegii to wtrące kilka uwag:

Nie sądzę aby jazda z przyczepą była jakimkolwiek problemem, karawaning i kamperowanie to narodowy "sport" w Norwegii. W wakacje oraz weekendy ilość przyczep i kamperów na drogach jest tak ogromna, że czasem naprawdę trudno się jedzie, i to rzeczywiście może być ciężko z szybkim przemieszczaniem się. Autostrad prawie nie ma (za wyjątkiem jednej nitki od granicy szwedzkiej poprzez Oslo do Lillehammer). Większa część ty drogi pozwala jechać z prędkością 120 km/h, ale jest też dużo odcinków 110 100 a także 80 km. Jazda z przyczepą z prędkością 100 czy 110 km to na bank zatrzymanie prawa jazdy od 2 mies.w górę i mandat 8 do 10 tys. nok. Jednym z najcięższych wykroczeń drogowych jest nie zachowywanie bezpiecznego odstępu od poprzedzającego pojazdu, tu w razie zatrzymania przez policję prawo jazdy spada automatycznie plus mandat.

Przyczepę można odpiąć i zostawić praktycznie wszędzie nie obawiając się o nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2020 o 17:45, Voku napisał:

Gratki fajny sprzęt, tak z ciekawości ile tam ma cm tylne łózko po długości? 

Dzięki i sorry, ale jakoś mi umknęło Twoje pytanie.

Łóżko tylne - 194x145.

Łóżko przednie - 185x130.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idealne wymiary, fajny kamperek. Jestem ciekaw jak będzie się latem sprawowała lodówka kompresorowa chodzi mi jak długo może taka lodówka pracować bez podłączenia kamperka do 230 V.Bardzo mi się podoba , za dwa lata też będę takiego szukał ale już teraz śledzę oferty jakie się pojawiają na oto-moto, nie jest łatwo.Na nowego niestety nie mogę sobie pozwolić a może szkoda wydawać 300 tys. kiedy można całkiem niezły kupić za 190-200tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz na jakiś czas pojawiają się camper vany nowe w cenie oscylującej w okolicach 200000zł, np. widziałem takie od wiosny już że dwa razy na stronie wadowskich Kraków.

Widziałem też linka do niemieckiego portalu mobile.de, gdzie były odklikane filtry, że rocznik 2020, cena < 50000€ i też tam kilka campervanów się wyświetlało, nowych bez przebiegu.

Można kupić jakiego Transita L4H3 (nówkę z salonu za 110000 brutto, (jakieś mniej niż 90000 bez vat)) i zapodać jakimś lepsiejszym Mirkom, robią takie zabudowy pod klienta za 50000-70000 razem z przerejestrowaniem na specjalny kamper.

"Tak, że tak" cytując klasyka..

młodych używek to się nie za bardzo opłaca kupować bo niewiele więcej można mieć nówkę, baz ryzyka że był rozkwaszony czy zajechany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze nie widziałem za 200 nówki, firmy dorabiające zabudowę -też to rozważałem ale jednak kamper od profesjonalnego producenta to jest inna jakość. Fordy odpadają w przedbiegach a L4 to już autobus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Łza Włóczynutka napisał:

Można kupić jakiego Transita L4H3 (nówkę z salonu za 110000 brutto, (jakieś mniej niż 90000 bez vat)) i zapodać jakimś lepsiejszym Mirkom, robią takie zabudowy pod klienta za 50000-70000 razem z przerejestrowaniem na specjalny kamper.

Szybko zmieniłeś zdanie , niedawno pisałeś w innym wątku ,że to druciarstwo , tylko fabryczny ma sens .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • szary11 zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.