Skocz do zawartości

szary11

Moderatorzy
  • Postów

    11 093
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

1 obserwujący

O szary11

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    podlaskie

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Knaus Sudwind 500FDK 2005
  • Holownik
    Mitsubishi Outlander 2.0 CVT AWD

Ostatnie wizyty

4 512 wyświetleń profilu
  1. szary11

    Na wesoło

    Vanlife premium
  2. Brak płyty obniża efektywność chłodzenia i przepływu powietrza. W przeciwieństwie do żaluzji, którą na południu Europy profilaktycznie demontują a u nas demontują bo pracuje ona wybiórczo mimo pozoru sprawności. Na Twoim miejscu w tym kierunku bym poszedł, u mnie w takiej konfiguracji było ok, żadnych temperaturowych niespodzianek.
  3. Jeszcze raz dopytam. Czy masz żaluzję/kierownicę powietrza w zderzaku?
  4. Auto nie jest skomplikowane, dzieli sporo części z poprzednikiem, wszystko jest od ręki w oe i zamiennikach na allegro. Ceny nieznacznie wyższe jak do Forda mając na uwadze markowe zamienniki.
  5. Rozumiem, że piszesz o sofcie do Converse+. Też to u siebie aktywowałem. Fajna sprawa. Niemniej nigdy nie miałem problemu z przegrzewaniem. Max miałem coś minimalnie ponad 100 stopni. I to chwilowo. Tu pomogło zbicie biegu na niższy i podbicie obrotów. Ładnie temperatura schodziła. Częściej miałem niedogrzany silnik niż kiedykolwiek za wysoką temperaturę. Zarówno w smaxie jak i poprzednim focusie z tym motorem. Więc pochylił bym się nad stanem układu chłodzenia. Przysłonę chłodnicy masz u siebie? Taką żaluzję jak dobrze kojarzę?
  6. Wystarczy ten w 2016. Wówczas wprowadzono, jak to Mitsu mówi "100 poprawionych elementów", które istotnie wpłynęły na auto. PHEV nie występował w wersji 7 osobowej. Styczność tyle co w salonie do obejrzenia, nie rozważałem jego kupna, więc i niewiele podpowiem. Powodzenia w poszukiwaniach Na FB na grupie dość często wrzucane są dobre oferty pod kątem jakości aut.
  7. Co dokładniej chcesz wiedzieć? Na pewno 7os. bardziej warto kupić, ponieważ ma większą ładowność i sztywniejszy tył (nie siada z budą jak 5 os.), drugi rząd jest regulowany, wersja po lifcie lepiej wyciszona i poprawiono sporo pierdółek. Z budą do 1200 zmieścisz się w 3,5 tony. Auto na co dzień bardzo zwinne, ma małą średnicę zawracania, wygodne wsiadanie, czy obsługa dzieci. Kufer ustawny, po rozłożeniu foteli płaska podłoga, korzystam czasem też do spania.
  8. Można dodać Hundai ix35 z 2.0 Pb z pośrednim wtryskiem. Z autopsji polecam zerknąć na Outlandera. Ma dobre motory pod gaz 2.0, 2.4, 3.0. Pod podłogą nie ma miejsca, trzeba wyciąć kawałek podłogi ze schowkiem i wówczas między tłumikami coś da się wcisnąć.
  9. Miałem co prawda poprzednika, ale o dziwo z trakcją miałem mniejszy problem niż w późniejszym smaxie. Silnik solidnie dociskał oś. Z taką budką będzie się jeździło bezproblemowo 👍
  10. szary11

    Na wesoło

    Ja słyszałem, że ta wersja jest stosowana na wyjazdy do hotelu all excuse me
  11. szary11

    Na wesoło

    Majtki po 2 cyklach - Przód --> tył i dopiero pranie.
  12. szary11

    Na wesoło

    Cywilizac... Aaaa, na wesoło 🙂
  13. Na południe bym się nie pchał Ale na Podlasiu mógłbym jeździć. Kilkakrotnie holowałem przyczepkę ważącą 60-80kg na dystansie 30-55km. Nogi czasem robiły się miękkie na podjazdach ale jechało się ogólnie ok. Ta waży ponoć 45. Byle nie pod wiatr i minimum górek i będzie ok
  14. Ja korzystałem z takiej: https://allegro.pl/oferta/pasta-przewodzaca-cieplo-t12-amasan-100g-15137566063?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_elktrk_komputery_sprzet_pla_pmax&ev_campaign_id=17966335589&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAtYy9BhBcEiwANWQQLzCZBg33GOplQkx2JLSbN59KdHAnbHyCt4r0JhcFXWtwx2N8pToBKBoCbKIQAvD_BwE Temat wymiany znajdziesz na forum Np.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.