Skocz do zawartości

Wybór samochodu na holownik


Pawel67

Rekomendowane odpowiedzi

bez przyczepy autko leci na autostradzie do 150km/h bez problemu

 

130 - to dobra prędkość

 

110 -poza drogami szybkiego ruchu także łądnie idzie

 

spalanie w trasie do 70km/h ponizej 5litrów

70-90 - około 5-5,5

 

większa prędkość lub miasto max 6,5 l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

ja mam HDI w scudo(jtd)silnik typ RHZ 2,0 8 zaworowy.moc fabrycznie 110 koni i 250 Nm.po małej modyfikacji softu moc 124 konie i 290Nm.jestem bardzo zadowolony z tej jednostki napędowej.spalanie w busie trasa 6,5,miasto 9,trasa z ogonem 9.problemów z holowaniem ogona nie stwierdzono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może cos powiedzieć jak zachowuje się Honda CRV 2,2 diesel z przyczepą 1500 kg /Hobby 495/. Nie mam doświadczenia w ciąganiu przyczep...

Będę wdzięczny za każdą uwagę...

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ zaczynam przedsezonowe zbrojenia mam pytanie: czy na holownik (przyczepka 1200 kg) będzie się nadawała Renault Laguna hatchback 2,2 dCi ze skrzynią automatyczną (5 biegów) z tiptronikiem; rocznik 2003. przebieg 100 kkm.

Pytam bo myślę o kupnie takiego autka.

Dzięki za uwagi i opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powolniak!! Bardzo dobre auto na holownik! Uważaj, bo możesz zapomnieć, że ciągniesz przyczepkę. Identyczny silnik mam w Espace a ciągnę 1900 kg. Nie warto go tuningować, bo będziesz miał kłopoty ze sprzęgłem. Silnik jest wystarczająco mocny by ruszyć w dowolne góry. Jednak będzie Ci jeszcze lepiej gdy wymienisz kółka w aucie na mniejsze, Laguna ma takie możliwości, ruszanie i wolna jazda po campingu będzie samą przyjemnością. Laguna combi z 2-lit. benzyniakiem służyła mi kiedyś dzielnie holując 1200 kg. Wilka Classic. Nawet na normalnych kołach zestaw spisywał się poprawnie. Pozdrawiam Adam. :hehe::hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo w skrzyni automatycznej nie bedzie sie slizgac, ani palic. Automat jest odporniejszy na przenoszenie momentu obrotowego

 

:hehe: Czyli przy tuningu samochodów z automatem możemy być spokojni o skrzynie? Czy zwiększona moc silnika nie przełoży się na żywotność skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, we francuskich automaty dopiero sie uczą robić, jeden znajomy kupił Peugota z automatem, non stop warsztat.

Jak automat to amerykański albo pancernik.

 

Pozdro, Jacek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.