Skocz do zawartości

Mrsulki

Użytkownicy
  • Postów

    1 576
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mrsulki

  • Urodziny 01.01.1974

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Zainteresowania
    rodzina, karawaning, motoryzacja,
  • Zawód
    elektronik - elektryk, mechanik

Kontakt

  • Telefon
    600 094 102
  • Zakres pomocy
    holowanie, miejsce postojowe, prąd, woda, warsztat, inne w miarę możliwości

Sprzęt

  • Sprzęt
    Kamper
  • Model
    Ducato 2,8TD HymerCamp 594

Ostatnie wizyty

543 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mrsulki

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. ADRIAn w drodze powrotnej z Rybnika gdzie go kupiłem. Tak od nowości w rękach motocrossowców bardzo zaniedbany i brudny środek, ale do sezonu znów będzie świecił.
  2. Po długich latach spędzonych w przyczepach nadszedł czas na zmiany. Pochwalę się nowym nabytkiem
  3. Mam pytanie, czy jesteś zadowolony z zakupu kampera? My też polujemy na taki układ. Prawdę mówiąc, oglądaliśmy to ogłoszenie ale nas ubiegłeś
  4. Przez takie postępowanie topisz śnieg bądź lód, woda wnika w szczeliny w uszczelnieniu, zamarza i powoduje jeszcze szybsze rozszczelnianie przyczepy. Poza tym z powodu różnicy temperatur (wnętrze przyczepy - dwór) wilgoć osadza się i skrapla wewnątrz przyczepy. Podsumowując: przez to podgrzewanie robisz więcej szkód niż pożytku Natomiast co do butli gazowej to odkąd korzystam z przyczep nigdy nie wyjmuję jej na zimę.
  5. Toście jednym słowem bardziej "połowili" zestaw Patriksa niż ryby
  6. Ten zasilacz nie ma stabilizacji napięcia i będzie ono zmieniało (malało) się wraz z wzrostem obciążenia. Na "sucho" (bez obciążenia) może mieć napięcie nawet powyżej 20V
  7. Jest to najzwyklejszy zasilacz z 230V na 12V z przełączeniem automatycznym zasilania. Aby funkcjonował nie potrzeba akumulatora. Ten czerwony "cycek" to zabezpieczenie działające na zasadzie termika. Najprostszym rozwiązaniem jest pomiar amperomierzem poboru prądu i porównanie go z Tabliczką znamionową zasilacza (najprawdopodobniej jest pobór jest za duży) . Ja u siebie miałem to samo więc wywaliłem to g... i zamontowałem porządny zasilacz ze stabilizacją napięcia 10A na wyjściu.
  8. Olo, na Hryniewieckiego masz w byłej bazie PŻM firmę "Chrząstek" oni dorabiają węże z wszelakimi końcówkami.
  9. Właśnie trwają pertraktacje, ale myślę że jeśli pogoda będzie OK to będziemy.
  10. sorry kurde ale nie mogłem się powstrzymać. A znasz negatywne zalety??? To prawie jak cofanie do tyłu albo podnoszenie do góry
  11. Urządzenie to pozwala ładować dwa akumulatory (o różnej pojemności) z jednego źródła.
  12. Wymieniaj na nowy i to bez kombinowania. Prostować to można pogięte blachy a nie belkę haka. Jak Ci się urwie przyczepa i narobi bałaganu bądź co gorsza zrobi komuś krzywdę to te zaoszczędzone pieniądze na prawników raczej nie starczą. Więc lepiej wymienić nawet na używkę i jechać spokojnie niż napytać sobie biedy.
  13. jimo, tylko że montując zwykłe gniazdo w przewodzie podłączeniowym masz dwie wtyczki jeśli włączysz jedną do sieci to na bolcach drugiej masz 230V a to już . Takie oryginalne gniazda to zwykłe zewnętrzne gniazda 1-no fazowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.