Skocz do zawartości

Ataman70

Użytkownicy
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    bytom (PL)
  • Zainteresowania
    audi quattro, rowerek, fotografia......

Kontakt

Sprzęt

  • Sprzęt
    Brak

Osiągnięcia Ataman70

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Tak jak juz pisalem wczesniej. Ten samochod bezposrednio za Toba szybciej zobaczy trzeci stop niz dwa na obrysie, bo ten sie szybciej zaswieci i jest blizej punktu, na który patrzy kierowca. Dodatkowym, ale drugim plusem trzeciego stopu jest kontrolowanie zagrozen w ruchu przez nastepne samochody
  2. tylko oryginalne swiatlo stop, inne badziewia swieca jak lampki na choince, a nie o to chodzi
  3. hobby z 1999 roku posiada, inne pewnie też, czyli od conajmniej 10 lat są juz te wynalazki w przyczepach
  4. Dołożenie trzeciego stopu to już jest tuning jak już to poszukaj na allegro kto rozbiera przyczepe na czesci i kup oryginal jakis.
  5. Chłopie, tu niektórzy nie wiedzą, że w lampach stopu są żarówki, a Ty byś chciał uzyskać informacje na temat dobrego tuningu... Wejdz lepiej na rezacze - tam więcej zaczerpniesz na temat tuningu sporo dobrych inspiracji.
  6. t4 mały - to prawda - zapewne LT za drogi - nie znam cen tych samochodów, wiec może i typuje źle
  7. Polecam VW T4 Ma sporo wyższe noty pośród użytkowników niż Fiat i Ford.
  8. My nie mielismy problemow z psuciem sie - one poprostu zuzywaly sie. 4 sztuki przy tym samym przebiegu wczesniej byle mercedes - przebieg 300 tkm i nie bylo zadnych problemow, a teraz sa audi - podobnie 300 tkm i skrzynia cacko!
  9. amerykanskie tez sie posypaly u mnie w rodzinie dobre automaty - audi, mercedes, bmw - mowie o takich 10-cio letnich, na nowych sie nie znam
  10. albo wymiana na uzywke albo remont generalny
  11. automat bez problemu przeniesie wyzszy monent. Ale zywotnosc tych skrzyn - bez wzgeldu na moc w Renault jest obliczona na jakies 100 tkm - sprawdzone na dwoch sceniakach i dwoch megankach.
  12. sprzeglo w skrzyni automatycznej nie bedzie sie slizgac, ani palic. Automat jest odporniejszy na przenoszenie momentu obrotowego
  13. To jest najbardziej udany model Audi. Silnik o niesamowitej żywotności. Jedyne kłopoty mogące w nim wystąpić to rozwulkanizowanie się koła pasowego - koszt koła ok. 500zł i problemy z wtryskami - koszt około 1000zł. Jak już szukać to najlepiej z quattro, ale musisz sie liczyć ze zwyżką spalania o około 1 ltr. Za to bezpieczeństwo i jakość prowadzenia kolosalnie lepsze. Z tym , ze AEL(symbol silnika) z quattro jest trudno znależć - tak jest rozchwytywany przez kupujących. Nadwozie oczywiście całe w ocynku, zawieszenie trwałe i nie generujące problemów ani kosztów. IMHO - najlepszy wybór pośród Twoich typów. Tu masz namiary do mojego kolegi z Krakowa tel. 609-089-144 GG 2328854 On ma taki samochód w avancie - zieleń butelkowa w uważam , że perfekcyjnym stanie i bardzo bogato wyposażony. Możesz u niego zobaczyć jak taki samochód jeździ, a może nawet się dogadasz z nim co do kupna, bo wiem, że planuje sprzedaż za jakiś czas. Oczywiście powołaj się na Atamana
  14. Na sofcie TDi nie znam sie na tyle, aby móc samemu wnioskować gdzie jest optimum dla denej jednostki. Sa ludzie, którzy tym sie trudnią na codzień i biora na siebie odpowiedzialnosć za podnoszenie mocy TDi w ten sposób. Ja znam takie osoby i znam samchody przez nich poprawiane
  15. Każdy fabryczny silnik da się stuningować. Ale fakt - każdy tuning programowy ma swoje ograniczenia. Samym softem nie osiągniesz perypetum mobile - czyli 300 KM z 1,9. A że silnik po tuningu mniej pali to logiczne - z tym, ze mówimy o ekonomicznej jeździe, a nie o "pełnym bucie". Wynika to przede wszytskim z tego, że pojawia się wiekszy moment obrotowy przy niższych obrotach - to generuje oszczędności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.