Skocz do zawartości

Koniec viaTOLL, początek e-TOLL.


Rekomendowane odpowiedzi

Płaciłem za autostrade 5.90 zl a pobrało 1.23 , z ciężarówek mowili na cb ze tez malo zabiera a urządzenia do pobierania oplat nie działają im tylko telefony .

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalogowałem się na konto. Status mam aktywny, telefon podpięty, kasa jest, jedynie w historii przejazdów po uzupełnieniu dat - brak danych. Tak wiec coś nie styka. I dodzwonić się do nich oczywiście tez nie idzie, ciagle zajęte. Wg kalkulatora trasy powinno mi ścignąć 7,77 zł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa:) ściągnęło mi kase z konta, stan konta zaktualizował sie po zjeździe z A4 a potem po zjeździe z S19. Trasa pojawila się tez w historii przejazdów ale baz szczegółów - wyświetla minsie ttlko informacja, w od 16.00 do 20.00 byl prsejazd płatny. Więc chyba OK:)

Wysłane z mojego LM-Q610.FGN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jacek00 napisał:

Ja dziś zrobiłem test. Zaraz po zakończeniu przejazdu pieniądze pobrało z konta. Tak więc u mnie wszystko działa jak należy

U mnie to samo, co prawda sciagnelo mniej niz pierwotnie zalozona kwota... tzn jak wzialem wyznaczenie trasy to przewidywany koszt byl ok 16zl a po przejezdzie wyszlo ok 11zl... Wszystko smiga poki jak trzeba, szkoda ze nie jechalem wczoraj to bym porownal oba systemy.

 

IMG_4778.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu infografika co i jak należy zrobić:

image.thumb.png.c143c95619b574675272f59900c9f933.png

 

Rozliczyć kaucje za urządzenie i wystąpić o zwrot salda można w samym IKK, po zalogowaniu się wystarczy wejść do zakładki "Komunikaty" następnie dodajemy zgłoszenie, a z listy wybieramy kategorię "finansowe" a temat sprawy to Zwrot salda viatoll lub zwrot kaucji za viatoll.

Tylko potrzebny jest formularz, który był do pobrania na stronie Viatoll. Na stronie, która już nie istnieje bo ją dezaktywowali ?‍♂️

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, jacek00 napisał:

Ja dziś zrobiłem test. Zaraz po zakończeniu przejazdu pieniądze pobrało z konta. Tak więc u mnie wszystko działa jak należy

A powinno pobrać środki w trakcie przejazdu. Skąd ja mam wiedzieć, że to ustrojstwo działa, skoro nie pika, nie pobiera na bieżąco kwoty? U mnie tak było na początku - wszystko świeciło się na zielono, ale kwoty nie pobierało. Po zakończeniu przejazdu okazało się, że w historii na telefonie przejazd jest, na koncie przejazdu nie ma :(

Jechałem ostatnio do Cieszyna i pobierało na bieżąco, więc wiedziałem, że działa. Z tego samego telefonu szła nawigacja - nic się nie zawiesiło, przejazd rozliczyło zgodnie z wyliczeniami -25% bonusa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



A powinno pobrać środki w trakcie przejazdu.


I tak było. Jak klikałem zakończ to już miałem uszczuploną kwotę. Ale jak było w czasie jazdy to nie wiem bo nie spoglądałem na telefon.




Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autostrada A2 kosztuje mnie 5.90 zl w jedną stronę ,zapaliłem 1.12 zl w jedną stronę a powrót kosztował mnie 4.06 tylko ze na powrocie był szlaban otwarty jak zjeżdżałem i zamknął się jak przejechałem ciekawe czy mnie nie policzyło za kogos .

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem we wrześniu do viatolla bo również nie mogłem zdać boxa z uwagi na brak kasy w punkcie obsługi (już trzecim, chyba taką taktykę przyjęli) i dostałem taką wyjaśniającą odpowiedź od nich.

 

"Poznań, dnia 25 września 2021 roku

Szanowny Panie,

w odpowiedzi na Pana wiadomość e-mail z dnia 22 września 2021 roku, dotyczącą zwrotu kaucji za urządzenie, uprzejmie proszę o przesłanie urządzenia oraz poprawnie wypełnionego oraz podpisanego formularza reklamacyjnego na adres korespondencyjny systemu viaTOLL (niżej).

Formularz reklamacyjny można pobrać ze strony systemu viaTOLL, z zakładki "Obsługa Klienta - Dokumenty - Dokumenty do pobrania". Ponadto wzór formularza przesyłam w załączeniu.

W przesłanym formularzu należy podać:
. numer identyfikacyjny Użytkownika, numer Umowy, numer rejestracyjny pojazdu, numer urządzenia viaBOX;
. kraj, typ zgłoszenia, preferowaną formę odpowiedzi;
. opis roszczenia;
. informację o załącznikach;
. dane kontaktowe: imię i nazwisko lub/i nazwa firmy, dokładny adres (wraz z kodem pocztowym), numer telefonu, adres e-mail, fax;
. dane do płatności: numer rachunku bankowego, właściciel rachunku (imię i nazwisko lub/i nazwa firmy),
w przypadku przelewów zagranicznych: nazwa banku, IBAN, kraj i SWIFT, adres właściciela rachunku;
. imię i nazwisko osoby zgłaszającej, numer dowodu osobistego/paszportu.

Podpis na formularzu reklamacyjnym należy złożyć w polu "Data i podpis Zgłaszającego".

Jednocześnie przypominam, że dokument powinien być podpisany przez Użytkownika/ osobę reprezentującą firmę lub przez osobę upoważnioną. W przypadku konieczności podpisania dokumentu przez osobę niebędącą Użytkownikiem (właścicielem umowy) lub osobą reprezentującą firmę, proszę o dołączenie do dokumentu pełnomocnictwa dla osoby podpisującej dokument. Wzór pełnomocnictwa jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.viatoll.pl w zakładce "Obsługa Klienta - Dokumenty", a następnie w sekcji "Dokumenty do pobrania".

Formularz reklamacyjny oraz urządzenie proszę przesłać na adres listowny: viaTOLL Centrum Obsługi Klienta
Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60- 967 Poznań.

Z poważaniem,
Taras Zhezhera
Centrum Obsługi Klienta viaTOLL"

 

Jak by ktoś potrzebował wzór formularza

 

 

Formularz_reklamacyjny_06_2020.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.10.2021 o 11:19, seba222 napisał:

A powinno pobrać środki w trakcie przejazdu. Skąd ja mam wiedzieć, że to ustrojstwo działa, skoro nie pika, nie pobiera na bieżąco kwoty?

Kurcze powiem szczerze ze nawet nie zwrocilem uwagi podczas jazdy bo caly czas google mapy odpalone... Moze z ciekawosci przejade sie w tygodniu i sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze powiem szczerze ze nawet nie zwrocilem uwagi podczas jazdy bo caly czas google mapy odpalone... Moze z ciekawosci przejade sie w tygodniu i sprawdze.
Ja już sprawdziłem jadąc teraz A2. Kwota na bieżąco jest pobierana z naszego konta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jacek00 napisał:

Kurcze powiem szczerze ze nawet nie zwrocilem uwagi podczas jazdy bo caly czas google mapy odpalone..

Ja wczoraj pokonałem taką samą trasę tylko w odwrotnym kierunku i pobrały tyle samo pieniędzy. Mam to włączone cały czas więc widzę co mniej więcej się dzieje i tak:

- W lasach k. Biłgoraja nie ma zasięgu więc od razu ikona "Internet" zapaliła  się na czerwono.  ( ale tam nie ma odcinka płatnego więc nie ma problemu

- Gdy bateria w telefonie miala  poniżej 50 % naładowania ikona baterii zapaliła się na pomarańczowa i wyświetliło się ostrzeżenie o niskim poziomie baterii.

Więc chyba tak to powinno być.

Ale, gdy włączyłem np. Yanosika a potem chciałem mieć znów na ekranie telefonu widok panelu e toll to musiałem wpisać PIN, ( ale  aplikacja działała cały czas normalnie w tle i pobierała pieniądze)

To tak ma być, że trzeba ponownie się logować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.