Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, micbys napisał(a):

Obecnie jeżdzę Alfa Romeo Stelvio i to jest genialny samochód, który prowadzi się jak osobówka ze sportowym zacięciem. Niestety DMC 1600 nie pozwoli na holowanie przyczepy którą niedługo odbieramy.

Jaką masz wersję bo u mnie jest DMC 2300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ukasz6 napisał(a):

Głupie jest też to,że volvo zostało pozbawione trybów jazdy.Np po przełączeniu na eco z przyczepą można urwać tak 0.3 l/100 km.

A ja myślę że w trybie eko nie powinno się jechać z przyczepą B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, AdrianK napisał(a):

A ja myślę że w trybie eko nie powinno się jechać z przyczepą B)

jak mnie pamięć nie myli to w autach z grupy VAG z fabrycznym hakiem po podpięciu przyczepy nie dało się uruchomić tryby ECO ;)

mi się najlepiej holowało budę w trybie "SPORT"  i skrzynia też na "S" :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Prusiak napisał(a):

Potwierdzam, u siebie robiłem to samo w VW Touran, tryb SPORT "usztywniał" wspomaganie kierownicy na trasie.

Ja po mieście używam tryb Dynamic. A poza ,przełączam na manualna B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Suzu4x4 napisał(a):

masz skrzynie DSG ? . jak miałem Passata B8  z DSG to przy fabrycznym  haku nie pozwalał :

Tak DSG, hak fabryczny. To w takim razie Skodzie pozwala i sprawdziłem nie ma żadnej informacji w instrukcji tak jak w VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, golob napisał(a):

Tak DSG, hak fabryczny. To w takim razie Skodzie pozwala i sprawdziłem nie ma żadnej informacji w instrukcji tak jak w VW.

instrukcja do Passata B8 miała niemal 500 stron , instrukcja do obecnego Superba  ma mniej niż 200 więc trochę funkcji pewnie ogołocili  :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc,

Jestem na etapie zamawiania Skody Kodiaq. Będę brał 2.0tsi lub 2.0tdi, DSG i 4x4. 

Kodiaq będzie ciągał przycepę ~1600kg.

Podpowiedzcie mi jakie sa Wasze odczucia w holowaniu takimi wersjami? Dużo lepiej będzie się ciągało przyczepę tym dieslem? Zakładam że benzyna może spalić 2-3L więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Cathay napisał(a):

Podasz kilka przykładów? 

 

GLC 2019 r - w ciągu 4 lat 6 razy serwis:

1: parujący reflektor lewy

2: awaria elektrycznej klapy bagażnika

3. wadliwe uszczelki drzwi pasażera (od nowości,najlepsze jest to,że wd. serwisu glc to suv i świszczeć musi,a że z jednej strony to już mniejsza o to)

4. Wymiana mechanizmu składania tylnego oparcia - przestało dociskać siedzenie po rozłożeniu

5. Skrzypiące zawieszenie przednie - nic tutaj nie zmieniono

6. Zacinający się ekran główny - potrafia się włączyć po 10 minutach od uruchomienia auta.

 

XC60 2021:

1. Awaria miękkiej hybrydy przy przebiegu 2000 km - wymiana silnika elektrycznego na nowy

2. Problem ze zbieżnością od nowości - ściąganie w prawą stronę

3. Drżenie układu kierowniczego w przedziale 110-140 km/h - znany problem w xc60,v60,v90

To są auta które mamy w rodzinie.

Kolega z pracy ma natomiast X5 G05 z 2020 r:.Do tej pory:

1. Wymiana turbiny przy 10.000 km

2 Ciągły problem i walka z jazdą na wprost (tak,dobrze czytacie).To jest znany problem w nowych bmw.Samochody myszkują na jezdni i nie trzymają zadanego kierunku jazdy.

 

Edytowane przez ukasz6 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ukasz6 napisał(a):

GLC 2019 r - w ciągu 4 lat 6 razy serwis:

1: parujący reflektor lewy

2: awaria elektrycznej klapy bagażnika

3. wadliwe uszczelki drzwi pasażera (od nowości,najlepsze jest to,że wd. serwisu glc to suv i świszczeć musi,a że z jednej strony to już mniejsza o to)

4. Wymiana mechanizmu składania tylnego oparcia - przestało dociskać siedzenie po rozłożeniu

5. Skrzypiące zawieszenie przednie - nic tutaj nie zmieniono

6. Zacinający się ekran główny - potrafia się włączyć po 10 minutach od uruchomienia auta.

 

XC60 2021:

1. Awaria miękkiej hybrydy przy przebiegu 2000 km - wymiana silnika elektrycznego na nowy

2. Problem ze zbieżnością od nowości - ściąganie w prawą stronę

3. Drżenie układu kierowniczego w przedziale 110-140 km/h - znany problem w xc60,v60,v90

To są auta które mamy w rodzinie.

Kolega z pracy ma natomiast X5 G05 z 2020 r:.Do tej pory:

1. Wymiana turbiny przy 10.000 km

2 Ciągły problem i walka z jazdą na wprost (tak,dobrze czytacie).To jest znany problem w nowych bmw.Samochody myszkują na jezdni i mają problem z trzymaniem zadanego kierunku jazdy.

 

Ale to równie dobrze mogą być wyjątki. Auta psuły się zawsze i bedą się psuć.

Ale dla porównania:

Renault Scenic z końca 2017 roku. Miał na gwarancji wymienione łączniki stabilizatora, oraz raz się spaliło coś i przestał pracować wentylator chłodnicy. To wszystkie usterki przez całe 5 lat jazdy. Chyba wyjątkowo mało jak na francuza :D

Ford S-Max popsuł się po dokładnie 575 km i 2 dniach od odbioru. Awarii uległ czujnik skrzyni biegów i zaczął sypać błędami i szarpać przy zmianie biegów :D

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.