Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, golob napisał:

Ale tendencyjne :) same Toyoty.

Bo to artykuł sponsorowany. Denerwują mnie już te reklamy Tojki :wrrr:

2 godziny temu, filipert napisał:

Bo Toyota ma najlepszy zespół hybrydowy na świecie ;)

Masz prowizję :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, lbuster napisał:

Denerwują mnie już te reklamy Tojki 

Widać mocno poczuli na plecach oddech innych firm.

Jeszcze nie dawno prawie nie mieli konkurencji w hybrydach, mówiło się o ich wielkiej przewadze technologicznej i wiedzy know-how, bo rozwijają juz napęd hybrydowy kilkadziesiąt lat (chyba pierwsze Priusy mają juz ponad 20 lat). A tu sie okazuje że inne firmy/koncerny francuskie, niemieckie, koreańskie wystrzeliły z równie dobrymi hybrydami i to zwykle już Plug-in, gdzie Toyota dopiero w tej chwili wprowadza ładowane RAV4 Plug-in.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jechałem taryfą, hybryda i to na lpg ? cały czas tylko przeskakiwał, podjeżdżał pod światła, gasł, parę metrów ruszał na prądzie, wskakiwał na benzyne i za sekundę na lpg i tak w kółko macieju. Mówie to taryfiarza, że przekombinowali z tym układem i pewnie ciągle coś się pierniczy, to mówił że nie, nastukał już ponad 200kkm i nic się nie dzieje, tylko tyle co standardowa regulacja gazu co jakiś czas, nie znam się na tym aż tak ale wydawało mi się że takie ciągłe przeskakiwanie źródła zasilania jest bardzo szkodliwe dla silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jacekzoo napisał:

Ostatnio jechałem taryfą, hybryda i to na lpg ? cały czas tylko przeskakiwał, podjeżdżał pod światła, gasł, parę metrów ruszał na prądzie, wskakiwał na benzyne i za sekundę na lpg i tak w kółko macieju. Mówie to taryfiarza, że przekombinowali z tym układem i pewnie ciągle coś się pierniczy, to mówił że nie, nastukał już ponad 200kkm i nic się nie dzieje, tylko tyle co standardowa regulacja gazu co jakiś czas, nie znam się na tym aż tak ale wydawało mi się że takie ciągłe przeskakiwanie źródła zasilania jest bardzo szkodliwe dla silnika

Toyoty Hybrydy nie do zajechania, sprzedałem parę sztuk Priusa na taxi, teraz przebiegi mają po 700 koła i nic się nie dzieje, fakt jest taki że trzeba lubić tym jezdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jacekzoo napisał:

Ostatnio jechałem taryfą, hybryda i to na lpg ? cały czas tylko przeskakiwał, podjeżdżał pod światła, gasł, parę metrów ruszał na prądzie, wskakiwał na benzyne i za sekundę na lpg i tak w kółko macieju. Mówie to taryfiarza, że przekombinowali z tym układem i pewnie ciągle coś się pierniczy, to mówił że nie, nastukał już ponad 200kkm i nic się nie dzieje, tylko tyle co standardowa regulacja gazu co jakiś czas, nie znam się na tym aż tak ale wydawało mi się że takie ciągłe przeskakiwanie źródła zasilania jest bardzo szkodliwe dla silnika

Ja też ostatnio jechałem taxi Prius w gazie. Gość powiedział że 6 litrów LPG po mieście.na setkę... Szok.

Edytowane przez Commander (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BUMERANG napisał:

Ciekawe. Suzuki po za Swiftem oferuje już tylko hybrydy.

Suzuki.thumb.jpg.1c06d063beaa848c954af23b6df997d3.jpg

A Jimny?

Tez hybryda? Można już go kupić? Bo jak jakiś czas temu rozkminialem temat to Jimmy był sprzedany na rok do przodu.

Ceny na otomoto ma z kosmosu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Benior napisał:

Jimny z tego co kojarzę został wycofany ze sprzedaży ?

Dokładnie. Wykończyły go normy Euro 6 :puk:

Edytowane przez BUMERANG (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie Suzuki to miękkie hybrydy. Nawet nie zauważysz że jest poza łagodniejszym uruchamianiem silnika (o ile ktoś używa Start-Stop). To jest tylko i wyłącznie pod normy WLPT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z hybryd ciekawy jest tez Mercedes GLC gdzie są 2 hybrydy do wyboru - jedna z dieslem 2.0 (GLC 300 de) i a druga z benzyną 2.0 (GLC 300 e), oba na haku mają po 2000kg DMC.

Jest również nowy Mercedes GLA  hybrid (GLA 250 e) który ma silnik 1,33 turbo benzyna (tak to robiony dla Dacia/Renault/Nissan) - z DMC przyczepy 1800kg, auto niby nie duże, ale DMC ma 2295kg (MW ok. 1800kg).

Także zaczyna się robić coraz większy wybór hybryd pod kątem holowania i jest to chyba nieunikniony kierunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.