Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, vrs napisał:

Mi nawet nie chodzi o to że tam jest taka czy inna pojemność ale o ten chamski marketing wmawiający wszystkim w koło że to co widzisz jest czymś innym niż jest w rzeczywistości. Nie jest to zresztą odosobniony przypadek Mercedesa ale wielu firm. 

 

Całkowicie się z tobą zgadzam, jak widzę nowe audi i na klapie te oznaczenia , A3 35, a tam zwykłe 1.5 150km, albo q7 5.0tdi a tam silnik 3.0, BMW M50 a silnik 3.0 to mnie trafia furia, na moje to powinno być karalne. Chyba producentowi chodzi oto że by jadący czuł się lepiej od innych, bo chyba nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, vrs napisał:

Mi nawet nie chodzi o to że tam jest taka czy inna pojemność ale o ten chamski marketing wmawiający wszystkim w koło że to co widzisz jest czymś innym niż jest w rzeczywistości. Nie jest to zresztą odosobniony przypadek Mercedesa ale wielu firm. 

 

Ale lipa. Nie wiedziałem, że to tylko nazwy, zwykły marketing. Lekko głupio bym się czuł, śmigając takim kastratem.

Zobaczcie jaką ambitną Q7 dziś spotkałem. Dla mnie zestaw przeważony - bus chyba podwójna kabina. Zmieniał pasy w mieście jakby solo jechał.

IMG_20200926_144332.jpg

Edytowane przez maarec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, maarec napisał:

Ale lipa. Nie wiedziałem, że to tylko nazwy, zwykły marketing. Lekko głupio bym się czuł, śmigając takim kastratem.

Zobaczcie jaką ambitną Q7 dziś spotkałem. Dla mnie zestaw przeważony - bus chyba podwójna kabina. Zmieniał pasy w mieście jakby solo jechał.

 

Q7 3.5t ma na haku, jak na pneumatyce to śmiga ino raz z takim zestawem, raz taką Q7 Dodge Rama 5.7 targałem, ślicznie jechała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, peja76 napisał:

Q7 3.5t ma na haku, jak na pneumatyce to śmiga ino raz z takim zestawem, raz taką Q7 Dodge Rama 5.7 targałem, ślicznie jechała.

Śmiga to pewnie fajnie. Tylko mam wrażenie, że tam było więcej na haku, pomijając 1,33 :). Taka laweta to chyba ok tony waży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, maarec napisał:

Śmiga to pewnie fajnie. Tylko mam wrażenie, że tam było więcej na haku, pomijając 1,33 :). Taka laweta to chyba ok tony waży?

Miał pewno wszystko jak się należy, teraz dużo lawet aluminiowych, waga koło 800kg,(mam aluminiową 4,5m długa i waga 470kg) a ten Craffter pewno więcej jak 2.5t nie waży. Jadąc takim zestawem musisz mieć w papierach wszystko ok, bo on działa na Policję jak płachta na byka?.

W transporcie przelicznik 1,33 nie obowiązuje:bevil:

https://www.otomoto.pl/oferta/gromex-gromex-8-2-dluga-przyczepa-aluminiowa-ladownosc-2700-kg-8-2-dlugosc-gotowe-ID6DbKUO.html#8d82566f6c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
53 minuty temu, filipert napisał:

Ale tendencyjne :) same Toyoty. 

Z nowości to nowa Kia Sorento 1.6 hybryda (230KM) ma na haku 1650kg (zarówno wersja 4x2 jak i 4x4) - wydaje się ogólnie świetnym autem, trzeba się przejechać.

Hybrydowy napęd z VAG (czyli 1.4TSI +DSG6 + elektryk, łacznie 245KM), pojawiający się teraz w coraz większej liczbie modeli (Passat, Golf, Leon, Octavia, Superb, Tiguan) ma zwykle 1500-1600kg na haku (im większy model jak Superb to 1600, Octavie po 1500kg itp). Dla Tiguana ehybrid nie ma jeszcze danych przyczepy podanych. Ciekawe czy będzie to 1800kg jak ma to normalna wersja benzynowa 1.4/1.5 - tego sie spodziewam. Minus w VAG nie ma ten napęd wersji 4x4, jest tylko 4x2, ale cos tam mówią że się pojawi i 4x4.

Nowy Ford Kuga 2.5 hybrid eCVT - również 1500kg na haku (napęd jest wyłącznie 4x2 tutaj).

Peugoty 3008/5008 hybrid, zaleznie od wersji 1200kg do troche ponad 1300kg

Co ważne to wiadomo hybrydy przez baterie mają dość duże DMC auta, więc te masy można wykorzystać w pełni przy respektowaniu 1,33.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, golob napisał:

Ale tendencyjne :) same Toyoty. 

Z nowości to nowa Kia Sorento 1.6 hybryda (230KM) ma na haku 1650kg (zarówno wersja 4x2 jak i 4x4) - wydaje się ogólnie świetnym autem, trzeba się przejechać.

Hybrydowy napęd z VAG (czyli 1.4TSI +DSG6 + elektryk, łacznie 245KM), pojawiający się teraz w coraz większej liczbie modeli (Passat, Golf, Leon, Octavia, Superb, Tiguan) ma zwykle 1500-1600kg na haku (im większy model jak Superb to 1600, Octavie po 1500kg itp). Dla Tiguana ehybrid nie ma jeszcze danych przyczepy podanych. Ciekawe czy będzie to 1800kg jak ma to normalna wersja benzynowa 1.4/1.5 - tego sie spodziewam. Minus w VAG nie ma ten napęd wersji 4x4, jest tylko 4x2, ale cos tam mówią że się pojawi i 4x4.

Nowy Ford Kuga 2.5 hybrid eCVT - również 1500kg na haku (napęd jest wyłącznie 4x2 tutaj).

Peugoty 3008/5008 hybrid, zaleznie od wersji 1200kg do troche ponad 1300kg

Co ważne to wiadomo hybrydy przez baterie mają dość duże DMC auta, więc te masy można wykorzystać w pełni przy respektowaniu 1,33.

 

Bo Toyota ma najlepszy zespół hybrydowy na świecie ;)

Super zestawienie zapodałeś, widać, że Cię temat interesuje. 

A co ważniejsze, widać, że się przemysł motoryzacyjny ocknął i przypomnieli sobie, że auto może służyć do ciągania przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, filipert napisał:

Super zestawienie zapodałeś, widać, że Cię temat interesuje. 

Myślę że następna przesiadka może być na hybrydę z przyczepą właśnie taką z 1500-1600kg DMC.

 

18 minut temu, filipert napisał:

A co ważniejsze, widać, że się przemysł motoryzacyjny ocknął i przypomnieli sobie, że auto może służyć do ciągania przyczepy.

Zgadza się jest coraz lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.