Skocz do zawartości

Holownik dylemat: Ford, Citroen, Renault ??? a może inny ???


Igor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 619
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A ja obstawiam na c4p/c4gp 2.0 ale w DIESLU manual 150/163 KM nie dość że tańsze od Forda, jakościowo bez zarzutu i pakowne .

 

Co do jakości wnętrza to można się zawieść. W mojej ocenie środek auta słabo znosi czas, plastiki się rysują i pękają, na fotelu kierowcy pęka gąbka, tapicerka materiałowa kosmaci się (welur za to super). Takie drobnostki, ale osobie z podejściem pedantycznym może kłuć w oczy. Mimo to autko fajne jest, może się podobać. Komfort jazdy kanapowy, pochłania dziury jakby ich nie było.Tego w innych markach nie dostaniesz :ok:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm C4GP zrobiliście mi smaczek :slina: , och ta kierownica człowiek przyzwyczajony do kręcenia całej a tu w miejscu stoi i to mnie trochę drażni :look:  . Musze przyglądnąć sie bardziej pojazdowi na żywo , ale wygląd zewnętrzny podoba się :]  . Jaki silnik Są i benzyny i diesle. Myślę o 2 litry który Pb czy D , jakie spalania ? 

Co do pojazdów krajowych przeszukując portale to ze świeczką :swieca: chyba że źle szukałem , większość to zagranica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie wersje mają taką kierę. Fakt autko jest ogólnie bardzo, bardzo fajne - świetnie rozplanowane wnętrze.

Edytowane przez Lza (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie wersje mają taką kierę. Fakt autko jest ogólnie bardzo, bardzo fajne - świetnie rozplanowane wnętrze.

 

Akurat C4P i C4GP I generacji wszystkie miały taką kierownicę. Podobnie jak zwykłe C4. C4P i GP II Generacji ma już normalną kierownicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt....zapomniałem o tej nieszczęsnej gąbce na fotelu kierowcy.U mnie jest skóra + welur i rzeczywiscie widać trzy rysy w miejscu wsiadania......Nie wiem jak u innych ale u mnie nie jest nic wytarte w środku- żadne pekniecia czy podobne . plastików.  A co do silników to mocniejszy od 1.6, 1.8 i tylko w manualu. Ty chcesz kupic wersję I czy II . Jeżeli I to do liftu (2009/2010)np. wersje Exclusiv  były bardziej  doposażone niż wersje Exclusiv po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mówisz o z automatyzowanej skrzyni bo tych jest najwięcej.

Jest to normalna skrzynia gdzie w dieslu posiada sprzęgło dwumasowe.

Biegi zmieniają tam jakieś elektryczne silniczki.

Jechałem dwoma takimi egzemplarzami i lipa straszna.

Ja bym sie nie odważył na taki stwor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już mowa o C4P lub GP I generacji to odpuścić MCP czyli skrzynie zautomatyzowaną, więcej z nią problemów niż pożytku. Czyli tylko manual albo prawdziwy automat. W kwesti silników to na pewno odpuścić 1.6 THP i VTI - to te od BMW. Szukaj najlepiej Diesli

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TYLKO MANUAL !!!! Pełnego automatu też bym sie wystrzegał ponieważ nie wiesz jak ktoś przed Tobą robił obsługę tej skrzyni.

Co do silnika to najlepszy będzie klasyk ...2.0 HDI. Opinie o silniku mozesz poczytać w necie, a i jak już to do tego auta wybieraj z silnikiem minimum 150KM ponieważ auto jest duże - opór powietrza itp.

 

Spalanie na autostradzie 5l/100, a w normalnej jeździe (praca, zakupy itp.) 70/30 - trasa/miasto 6,7l/100 - styl jazdy mieszany (małzonka -spokojnie, a ja - ciezka noga). Spalanie podane dla jazdy w 3 osoby.

Edytowane przez Boas43 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje, że deko za mało. Przy 140 to Focus mi palił 7 a smax 8. 5 w smaxie uzyskuje tylko na komputerze, focus poniżej 100 schodził bez problemu. Miasto Focus 8-9, smax 9-11.

 

I wcale nie narzekam, że mi żrą :)

Warto spojrzeć na rankingi np. Motostatu. Raczej nikt nie osiąga wyników z komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto spojrzeć na rankingi np. Motostatu. Raczej nikt nie osiąga wyników z komputera.

W fordach można sobie skalibrować komputer, żeby pokazywał prawidłowe wskazanie. Wskazania kompa miałem zaniżone o około 0,6 litra. Po korekcji mam tylko +/- 0,1 litra różnicy między spalaniem wyliczonym z dystrybutora a wskazaniem kompa. Gdzieś na forum forda jest przepis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.