Skocz do zawartości

Holownik dylemat: Ford, Citroen, Renault ??? a może inny ???


Igor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 619
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Krzysiu wszystko można... niektórzy jeżdżą na oleju do frytek i też jeździ.

Ja tam mam w zamiarze pare lat pojeździć autem i nie chce robić przedwcześnie zarżniętej turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Moj ma 1700 temu napisałem, że na styku.

Dla fajnej budy bym się skusił. U siebie bym tylko moc podniósł do, przynajmniej, twoich wartości. Dobrze kojarzę, że masz 163KM?

Koniecznie też bym musiał mieć mover.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez podnoszenia też da radę. U mnie cepa na wczasy ważyła 1700 a w bagażniku min 200kg. Jedynie pilnuj temperatur. Na jednym lokalnym dojezdzie do autostrady robiłem pauzę 5 min dla ostudzenia. Ok 15000 Km tym zestawem, poprzednia ważyła do 1550kg.

 

Zadzwoń jak coś, pogadamy. Jedynie nie celuj w 250cm z pionową ścianą przednią.

Aha i ja bym podniósł, w nowym holowniku od tego zacznę aby zbliżyć się do 550Nm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maarec ma 1800 na haku, a u mnie jest 1700. Ktoś chyba przy rejestracji w kraju po raz pierwszy obniżył. Bo jak kupowałem galaktykę to w dowodzie była pozycja F3 gdzie była sumą dmc holownika i pozycji O1. Po przerejestrowaniu na siebie już F3 zniknęło

Edytowane przez elvis52 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu do przyczep o masie rzędu 1800 kg chcecie używać jako holownika zwykłej osobówki? Wydaje mi się, że mimo wpisu do dow. rej. 1800 kg to nie będzie zdrowe dla S-maxa, Galaxy itp.

Ja od niedawna mam Isuzu D-max z wpisem 3000 kg w rubryce O1. Charakterystyka silnika nie zachęca do wyścigów, ale do ciągania ciężkich przyczep jak najbardziej. Można zapytać o wymiary takiego auta i przydatność na co dzień, ale tu zdziwienie. Jest węższy o 8 cm niż Galaxy (przy parkowaniu w ciasnych miejscach w mieście to ważne), dłuższy tylko o kilkanaście cm i na wysokość spokojnie mieści się pod belką ograniczającą wjazd na parkingi podziemne centrów handlowych. Nawet mnie to zdziwiło, że nadaje się do normalnej jazdy i czuję się w nim jak w osobówce (poza charakterystyką silnika i zawieszenia, ale to mi akurat pasuje bardziej niż w osobowych autach). Spalanie w jeździe codziennej do pracy to około 9 litrów na 100 km. Dużo i nie dużo - zależy jak spojrzeć. Nie wygram rajdu o kropelce, ale Galaxy czy S-max nie spalą dużo mniej - może o litr mniej i koniec.

Zachęcam do poszerzenia listy modeli wartych wzięcia pod uwagę przy poszukiwaniach holownika do ciężkiej przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.