Skocz do zawartości

Holownik dylemat: Ford, Citroen, Renault ??? a może inny ???


Igor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 619
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Fajnie. Gdyby nie kierownica po złej stronie to pakowałbym się na zakupy. U nas vignale 2.0tdci biturbo i 4x4 może i z 215.000 kosztować. Nie pamiętam dokładnie bo drugiego smaxa z nudów bym nie kupił.

 

Prostuję mój błąd. Ani ford Smax ani Galaxy nie są aktualnie dostępne z silnikiem 2.0 TDCI bi turbo 210KM z napędem na 4 koła - albo konfigurator coś myli. Podobno mały popyt i nie opłacało się projektować dla kilku sprzedanych sztuk.

 

Ten silnik z napędem na 4 koła można kupić w Fordzie Edge w wersji sport i wychodzi na to, że to u mnie jedyny możliwy ford spełniający minimum. Może coś z tym zrobią przez 2 lata... :)

 

P.S. czy to audi czy ford czy VW - warto kupować auto pod zamówienie lub z hakiem fabrycznym. Np w VW Tiguanie w zestawie do haka elektrycznego będzie wzmocnione zawieszenie tylne i większa chłodnia a cena będzie porównywalna jak za samą westfalię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem demówką ford edge vignale i szału na mnie nie zrobił, w wszystko takie  średnie  , ilość miejsca , bagażnik itd. ... wszystko oprócz ceny :]

 

Utkwiła mi w pamięci zaparowana tylna blęda (w nowym aucie demo :look: ) pomiędzy lampami

 

no i to wykończenie w środku, czy to transit czy focus czy Edge Vignale to praktycznie w środku tak samo ...

 

Marek jakoś nie widzę żebyś pomieścił się w Edgu po przesiadce z Smaxa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

P.S. czy to audi czy ford czy VW - warto kupować auto pod zamówienie lub z hakiem fabrycznym. Np w VW Tiguanie w zestawie do haka elektrycznego będzie wzmocnione zawieszenie tylne i większa chłodnia a cena będzie porównywalna jak za samą westfalię.

Absolutnie pełna zgoda. Fabryczny hak niesie ze sobą pewne bonusy (w a8 zmienia się charakterystyka zawieszenia po wpieciu przyczepy). Jedyny szkopuł że na nowe a8 mnie nie stać, a uzywanej z hakiem jeszcze nie widziałem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Absolutnie pełna zgoda. Fabryczny hak niesie ze sobą pewne bonusy (w a8 zmienia się charakterystyka zawieszenia po wpieciu przyczepy). Jedyny szkopuł że na nowe a8 mnie nie stać, a uzywanej z hakiem jeszcze nie widziałem....

Warto dopytać, bo sprzedając a8 część ludzi nie wpisuje takiej pierdoły jak hak. Ta co o niej pisałem nia miała w ogłoszeniu. Kumpel po zakupie przypadkiem w bagażniku znalazł przycisk i mu hak wyskoczył :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek wie że kupi Jeepa GCh SRT ale jeszcze do tego dojrzewa... hihi.

Masz jakiś link? ;)

Jeździłem demówką ford edge vignale i szału na mnie nie zrobił, w wszystko takie średnie , ilość miejsca , bagażnik itd. ... wszystko oprócz ceny :]

 

Utkwiła mi w pamięci zaparowana tylna blęda (w nowym aucie demo :look: ) pomiędzy lampami

 

no i to wykończenie w środku, czy to transit czy focus czy Edge Vignale to praktycznie w środku tak samo ...

 

Marek jakoś nie widzę żebyś pomieścił się w Edgu po przesiadce z Smaxa ;)

Nie będzie lekko ale w ciągu 2 lat odejdzie mi problem fotelika i wózka i innych klamotów, które teraz zajmują pół bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemieckie Fordy są dobre, a najlepsze są w nich francuskie silniki diesla.

 

Może pomyśl o jakimś innym producencie, bo tymi Fordami jeździsz już tyle lat i nie znasz innego kawałka motoryzacji. Edge nie oferuje niczego nadzwyczajnego, a cenę ma z sufitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemieckie Fordy są dobre, a najlepsze są w nich francuskie silniki diesla.

 

Może pomyśl o jakimś innym producencie, bo tymi Fordami jeździsz już tyle lat i nie znasz innego kawałka motoryzacji. Edge nie oferuje niczego nadzwyczajnego, a cenę ma z sufitu.

Dlatego myślę o silniku 2.0bitdi. A kwestią sporną jest buda do jakiej go wsadzą. Za rok będzie w skodzie kodiaq rs, zaraz wchodzi tiguan allspace. Auta mniejsze ale cięższe od smaxa. Korci mnie zestawienie przełożen w dsg i ok 6s do 100kmh. Dalej jest słabiej z przyspieszeniem ale ja szybciej prawie nie śmigam.

Niemieckie Fordy są dobre, a najlepsze są w nich francuskie silniki diesla.

 

 

To już chyba od 5 lat mit. Teraz to już chyba nawet blok silnika nie jest francuski. Oni nie mieli rezygnować z diesli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.