Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Orzel napisał:

W ofercie i umowie mam hak ze złączem 13 pin i stałym zasilaniem,

Oddaj auto jako produkt niezgodny z ofertą i umową. Ciekawe jak zareagują na taką propozycję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Orzel napisał:

Samochód jest w leasingu to raz, a dwa że nie po to kupuję nowe auto żeby na gwarancji w nim grzebać. Na marginesie, gniazdo ma 13 pin i o ile się orientuję jest w nim komplet przewodów, a całkiem serio nie mam zamiaru kombinować co wypiąć i przepiąć i jaki kabelek dołożyć bo dam sobie rękę uciąć że spowoduje to utratę gwarancji.

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
 

Ja nie po to kupiłem nowy żeby być jego niewolnikiem i nie móc z niego w pełni korzystać?

Leasing? I co z tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DominikW napisał:

każdego krew by zalała biorąc samochód który w końcu spełnia oczekiwania i biorąc go po kątem ciągnięcia przyczepy, kładąc nacisk na hak, ilość pinów i dostajesz 9 pinowy i naprawienie problemu przerasta ASO. Masakra

 

20 minut temu, Orzel napisał:

Samochód jest w leasingu to raz, a dwa że nie po to kupuję nowe auto żeby na gwarancji w nim grzebać. Na marginesie, gniazdo ma 13 pin i o ile się orientuję jest w nim komplet przewodów, a całkiem serio nie mam zamiaru kombinować co wypiąć i przepiąć i jaki kabelek dołożyć bo dam sobie rękę uciąć że spowoduje to utratę gwarancji

Macie 100% racji i ja także tak uważam. A jak leasing to już wogóle przerąbane, bo to nie Twoje auto :( Ja bym walczył, tak jak @filipert mówi ;) 

2 minuty temu, danielpoz napisał:

Leasing? I co z tego?

To, że nie jest to Twoje auto :( 

Edytowane przez lbuster (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o poradę. Mam przyczepę dmc 1300 obecnie ciągnę ją Vectra c 1,9 190KM 400Nm. Wszystko jest oki. Ale chciałbym zmienić holownik. Co myślicie o maździe cx5 2,5 benzyna z automatyczną skrzynią biegów. W serwisach skrzyń AT powiedzieli że nie nadaje się do ciągnięcia. Czy ktoś z Was ma może taki holownik? Planuje wyjazd do Austrii w alpy z przyczepą. Czy się nie przegrzeje skrzynia przy podjazdach pod spore i długie podjazdy? dziękuję za odpowiedź

 

Edytowane przez Afro (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Afro napisał:

Witam. Proszę o poradę. Mam przyczepę dmc 1300 obecnie ciągnę ją Vectra c 1,9 190KM 400Nm. Wszystko jest oki. Ale chciałbym zmienić holownik. Co myślicie o maździe cx5 2,5 benzyna z automatyczną skrzynią biegów. W serwisach skrzyń AT powiedzieli że nie nadaje się do ciągnięcia. Czy ktoś z Was ma może taki holownik? Planuje wyjazd do Austrii w alpy z przyczepą. Czy się nie przegrzeje skrzynia przy podjazdach pod spore i długie podjazdy? dziękuję za odpowiedź

Generalnie AT nie jest sama w sobie przeciwwskazaniem do holowania (a w USA, gdzie jest bodajże 95% AT to niczego nie holują?), ale musisz sprawdzić co producent tej konkretnej skrzyni skonfigurowanej w tym samochodzie przewiduje. U mnie np. w instrukcji samochodu jest wyraźnie napisane, że holować przyczepę w górach należy w trybie manualnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Zulos napisał:

Generalnie AT nie jest sama w sobie przeciwwskazaniem do holowania (a w USA, gdzie jest bodajże 95% AT to niczego nie holują?), ale musisz sprawdzić co producent tej konkretnej skrzyni skonfigurowanej w tym samochodzie przewiduje. U mnie np. w instrukcji samochodu jest wyraźnie napisane, że holować przyczepę w górach należy w trybie manualnym.

W tej skrzyni jest możliwość manualnej zmiany biegów. Powiedzieli mi że tam jest sprzęgło hydrokinetyczne i w górach może się zagotować olej. Bo nie ma spięcia odciążającego tak jak jest np w land Cruiser. A wymiennik jest mały

23 minuty temu, Zulos napisał:

Generalnie AT nie jest sama w sobie przeciwwskazaniem do holowania (a w USA, gdzie jest bodajże 95% AT to niczego nie holują?), ale musisz sprawdzić co producent tej konkretnej skrzyni skonfigurowanej w tym samochodzie przewiduje. U mnie np. w instrukcji samochodu jest wyraźnie napisane, że holować przyczepę w górach należy w trybie manualnym.

Czym holujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Afro napisał:
34 minuty temu, Zulos napisał:

Generalnie AT nie jest sama w sobie przeciwwskazaniem do holowania (a w USA, gdzie jest bodajże 95% AT to niczego nie holują?), ale musisz sprawdzić co producent tej konkretnej skrzyni skonfigurowanej w tym samochodzie przewiduje. U mnie np. w instrukcji samochodu jest wyraźnie napisane, że holować przyczepę w górach należy w trybie manualnym.

W tej skrzyni jest możliwość manualnej zmiany biegów. Powiedzieli mi że tam jest sprzęgło hydrokinetyczne i w górach może się zagotować olej. Bo nie ma spięcia odciążającego tak jak jest np w land Cruiser. A wymiennik jest mały

U mnie dla odmiany zalecają w górach "D".

Często warunkiem holowania AT jest dołożenie dodatkowej chłodnicy oleju.

11 minut temu, Afro napisał:
34 minuty temu, Zulos napisał:

Generalnie AT nie jest sama w sobie przeciwwskazaniem do holowania (a w USA, gdzie jest bodajże 95% AT to niczego nie holują?), ale musisz sprawdzić co producent tej konkretnej skrzyni skonfigurowanej w tym samochodzie przewiduje. U mnie np. w instrukcji samochodu jest wyraźnie napisane, że holować przyczepę w górach należy w trybie manualnym.

W tej skrzyni jest możliwość manualnej zmiany biegów. Powiedzieli mi że tam jest sprzęgło hydrokinetyczne i w górach może się zagotować olej. Bo nie ma spięcia odciążającego tak jak jest np w land Cruiser. A wymiennik jest mały

U mnie dla odmiany zalecają w górach "D".

Często warunkiem holowania AT jest dołożenie dodatkowej chłodnicy oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Afro napisał:

A czym holujesz? Czy sam dokladaleś? Czy była w org?

Holowałem Suzuki S-Cross z automatem Aisina. Dodatkowa chłodnica była, tylko nie pamiętam czy dokładana jest zawsze do każdej AT, czy tylko jak zamawiasz montaż haka, ale prawie na pewno był już w standardzie do AT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest absolutnie nieważne czy samochód jest w leasingu kredycie czy za gotówkę jeśli jest w umowie że hak ma gniazdo ze stałym zasilaniem to ma mieć stałe zasilanie i kropka.
Gdyby napisali lub powiedzieli że go nie ma to bym tego modelu po prostu nie kupił. Jak kupisz lodówkę i w środku nie będzie półki to będziesz to reklamował czy sobie półkę wydrukujesz na drukarce 3D?
Bądźmy poważni :)
20210203_172312.jpg

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Orzel napisał:

20210203_172312.jpg

Skoro masz to czarno na białym, to ja bym walczył ;) Jest niezgodność towaru z umową. 

PS. Śmiesznie jest połączenie haka z manetkami zmiany biegów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie samochody proponujecie jako holownik do przyczepy dmc 1300. Najlepiej jakby był SUV 4x4 i benzyna która przyjmie gaz. Jeżeli takich nie ma to może być diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.