Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, lbuster napisał:

Gorzej, jak podjeżdżasz kilkaset metrów pod górę ;)

 

19 minut temu, Misio napisał:

Gorzej jak kilka km...

Też mnie ciekawi ta sytuacja.

Wtedy, teoretyzując, stopniowo ze spadkiem pojemności akumulatorów, rosną obroty silnika.

Tylko tak to sobie logicznie wyobrażam gdyż udział w napędzie obu źródeł jest różny w zależności od warunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, filipert napisał:

Wtedy, teoretyzując, stopniowo ze spadkiem pojemności akumulatorów, rosną obroty silnika

W takim napędzie o ile wiem silnik spalinowy pracuje cały czas w okolicy max. momentu obr. To automat reguluje prędkość.

Raczej napęd elektryczny będzie doić akumulator do granic możliwości i nagle suprise. Albo pojawi się w połowie podjazdu komunikat: proszę odpiąć przyczepę, za chwilę kontynuacja podróży przestanie być możliwa :mlot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, BUMERANG napisał:

Ale tylko do Sporta ?

Sporta, Sundwida, Eurostara bo inne pewnie by się rozsypały :lol:

A wracają do driftu to hak obowiązkowo taki  jak mam w swoim samochodzie .  Obowiązkowo odgięty :) 

Widok z tyłu 

image.thumb.png.a3d50ff73ff44a8361b5b49eab99c186.png

 

 

Widok z góry.

image.thumb.png.9c23ec334c4b5bb968a75cfaf3f793f2.pngjj

Edytowane przez Maras (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, BUMERANG napisał:

A cóż to za bumela :look: Nie mów, że to fabryka tak dała.

Już gdzieś wcześniej pisałem ,że hak do samochodu ogarniam sam :)  Wyszło tak  jak na obrazku widać ,autentyczna fota bez ściemy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2020 o 11:14, golob napisał:

Nie kupowałem, ale realnie po rabacie kupisz za 220-230 brutto właśnie wersje 25d. Gdzie Kodiaq czy Tiguan All cennikowo startuja od 200 i jeszcze troche wyposażenia potrzebują, więc dobijają do 220 i teraz minus nie za duży rabat. Także różnica jest niewielka (względnie) jeśli ktoś w tym budżecie auta szuka. Swoja drogą to teraz nawet Tuareg V6 cennikowo jest 242k choc do niego tez trzeba dołożyc troche opcji ale to tez inna liga w porównaniu do Tiguana/Kodiaqa.

X5 nawet w wersji 25d jest praktycznie nierealny w takiej kwocie. Porównując podobne konfiguracje Kodiaq/Tiguan/X5 ceny wyglądały tak Kodiaq/Tiguan 200tys minus rabat a X5 260 tys już po rabacie.

W X5 wszystko opcje są bardzo drogie:

- asystenci 12tys.

- hak 6tys.

- dostep bezkluczykowy 6tys.

itd...

Poza tym 2 litry w X5 do przyczepy to ****** że hoho ? Jest nawet taki youtuber, który ciąga F15 25d, hobby tak na oko 1700kg. Na kilku odcinkach już pokazywał jak olej dolewa  

Po zmianie przepisów akcyzowych dobrą opcją jest obecnie 30d z mild hybrid. Ale to wszystko nadal daleko od tiguan/kodiaq. 

W dniu 18.08.2020 o 11:19, Zulos napisał:

Nie wiem, jak z x5, ale ja wyceniałem x1 w salonie i wersję z konfiguratora za coś ok. 215 tys. zaoferowali mi za ok. 185 tys., a znajomy, który siedzi w brokerce samochodowej zapewnił mnie (nie wiem na ile to pewne zapewnienia;-), że zrobiłby mi ją za ok. 165 tys.

Możliwe więc, że x5 z konfiguratora za 300 tys. można wyhaczyć za ok. 240 tys.

Ja cały październik walczyłem z dealerami o dobry rabat. Max co udało mi się uzyskać to 20% przy gotówce  i 17% w leasingu promocyjnym, który w BMW wynosi 0%. Auto do produkcji na 2021r. I to wszystko z wielkim bólem było i kombinacjami typu wypożyczalnia samochodów w PDK, flota itd...
Za auto z placu można trochę większy rabat dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 6.11.2020 o 20:37, Suzu4x4 napisał:

póki co nieopłacalne, ale jak stanieją o połowę to będzie można myśleć. to kwestia czasu

 

wracając do auta do holowania  to ktoś narzekał że hybrydy mają mało na haku.

wspomniany przezemnie wcześniej superb iV plug-in hybrid - 1600 kg 

a teraz wchodzi kolejna hybryda na polski rynek która będzie miała jeszcze więcej bo 2000kg na haku. no  i 4x4 , 7 miejsc i 246 ps 

TOYOTA HIGHLANDER

https://www.toyota.pl/world-of-toyota/highlander

 

A co powiesz na to....

 

https://autokult.pl/39351,jeep-wrangler-rubicon-392-pierwsze-wydanie-z-v8-pod-maska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Commander napisał:

A co powiesz na to....

Jakiś taki... zajefajny! :D  He,he - można go utopić po ramki okien drzwi i pojedzie.

Obstawiam, że wszystkie używki pójdą na eksport do Europy.

Edytowane przez BUMERANG (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
5 godzin temu, filipert napisał:

Gdyby ktoś miał wątpliwości czym najlepiej ciągnąć przyczepę

5 Best 3/4 Ton Trucks for Towing RV Trailers | Drivin' & Vibin'

6.7L Cummins Turbo Diesel engine and up to 17,040 with the 6.4 Hemi gas engine. Dobrze brzmi !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.