Skocz do zawartości

Vlub lub bus, ekonomiczny i nieawaryjny do ciągniecia przyczepy


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem na niemieckiej stronie dane techniczne kilku modeli aut: Mazdy MPV, Chryslera Grand Voyagera, Forda Galaxy (i braci), Mitsubischi Space Wagona i Opla Sintry. Największy jest Chrysler, ale już na drugim miejscu Opel Sintra. Dlatego tez poważnie rozważam możliwość kupna tego samochodzu z silnikiem benzynowym. Auta sa tańsze od oknkurencji. Co myślicie o takich dwóch konkretnych sztukach, lub czy coś wiecie o ich sprzedawcach?

http://otomoto.pl/opel-sintra-ful-opcja-100-bez-wypadkowy-C22326089.html

 

http://allegro.pl/opel-sintra-1999r-2-2-16v-lpg-i2061191996.html Obydwa dość blisko siebie i nie tak daleko ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największy jest Chrysler, ale już na drugim miejscu Opel Sintra

:look:

 

pierwsza czerwona sintra jest od handlarza... i skoro druga skrzynia jest na zapas - to juz daje do myslenia

handlarze wciskaja druga skrzynie na zapas - ma to skusic potencjalnego nabywce i sprawic by sie nie martwil o automat

a gdy trzeba okazuje sie ze ona jest uwalona... i wczesniej byla wlasnie w "naszym" aucie...

zna sie te numery :)

 

a druga bedzie wg mnie bedzie miala ciezko z klamotami i cepka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sintra to chevrolet venture. Styczności z autem nie miałem, niemniej prasa motoryzacyjna zawsze była dla niego dość przychylna. Mechanicznie podobno to bardzo trwałe auto. Miewa drobniejsze problemy z elektryką. Korozja atakuje nieco mniej niż europejskie ople z tamtych lat.

Z silników polecali najbardziej 3.0. Pali niewiele więcej a jest trwalszy i mniej problematyczny od 2.2.

 

Pisali, że z serwisem nie ma problemu, a części łatwo dostępne w rozsądnych cenach.

 

Osobiście chyba to byłby optymalny wybór. Wg mnie lepszy od trojaczków. A w Twoim budżecie możesz przebierać :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej tu masz blisko:

http://www.wymianaon...97-benzyna+lpg/

 

mozesz sobie rekraacyjnie pojechac i obadac ;) nieco starszy niz te co wskazales ale cena bardziej konkurencyjna - zostanie wiecej na dopracowanie szczegolow ;)

Edytowane przez bodzioklb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i nie wiem jeszcze czy rozważałeś kupno Hondy Stream jest to bardzo rzadka odmiana auta które słynie z niezawodności... w polsce bardzo mało tego jest...Przypomniało mi się to auto, bo braciak z Wiednia, który przyjeżdża dziś do Wrocławia posiada właśnie taką... Bedzie pod wieczór, to mogę Ci przesłać parametry tego auta... wygląda to tak: http://otomoto.pl/honda-stream-2-0i-vtec-7-osobowy-C22328267.html

Braciak to dobry kat dla samochodów, a to auto daję radę. Jak będziesz we wrocławiu, to zapraszam na oględziny na żywo...:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

golab - za malo na haku - temat przerabialem w zeszlym roku ;) a i silniki lekko slabawe

 

nawet nie ma 200Nm przy najwyzszych obrotach...

 

pozatym nie ma "foteli" w 2 rzedzie wiec odpada - łajba nie wejdzie

Edytowane przez bodzioklb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Honda shuttle ? http://otomoto.pl/ho...-C22486862.html

 

Ogółem przepraszam, że tak monotematycznie- tylko japonia i japonia, ale z tamtych lat oprócz audi, vw, czy bmw (bo nawet mercedes już tandetą podjeżdżał)- to na japończyka nie ma bata. Wiem, że w porównaniu do opla, forda itp części do japończyków są duzo droższe, ale przy dobrym , zadbanym egzemplarzu bezawaryjność jest praktycznnie gwarantowana. I nie jest to bezpodstawne gderanie, ponieważ miałem już 3 hondy i 2 mitsubishi i z żadnym z nich nie miałem żadnych kłopotów, czego naprzykład nie mogę powiedźieć o audi a4, i 80 ce jakie posiadałem wcześniej, nie były to złe auta, ale jednak coś tam non stop było do poprawienia, np:w zawieszeniu.....Wyjątkiem był mercedes jakiego posiadałem, ale to już inna epoka: http://otomoto.pl/me...-C22008502.html - tym to by się przyczepę ciągało...ale on nie ma dużego bagażnika :hehe:

Edytowane przez golab (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda shuttle nie ma w drugim rzędzie trzech osobnych foteli, przez co nie bedę mógł wyjąć środkowego, by włożyć tam ponton. Dwa boczne musza zostać dla dzieci. Chyba, że są sztuki Honda shuttle, które zamiast kanapy mają trzy siedzenia, ale nie kojażę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary, a na jakiej podstawiwe twierdzisz, że Sintra to chevrolet Venture? Inaczej wygląda, a co najważniejsze, ma inny silnik. Skąd zatem takie przypuszczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary, a na jakiej podstawiwe twierdzisz, że Sintra to chevrolet Venture? Inaczej wygląda, a co najważniejsze, ma inny silnik. Skąd zatem takie przypuszczenia?

 

 

Najprościej by nie być gołosłownym: http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Sintra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem wczoraj Opla Sintrę 3.0 automata, którego w sieci namierzył mi Bodzio. Podskoczyłem, bo miałem tam 19 km. Przejechałem się nim kilka kilometrów. Auto wielkościowo duże - wystarczające, ale ta sztuka jest w kiepskim stanie. Skrzynia automatyczna chodziłą dobrze, natomist silnik, przerywał, szarpał nie wchodził na obroty itd. Świeciły na desce dwa błędy ABS i silnika. Przy tym auto mocno zapuszczone. Moja Toyota, choć ma tyle samo lat, wygląda przy tamtym, jakby wyjechała z salonu. Nie mniej będę dalej szukał ładnej Sintry, bo przy cenach rynkowych tego modelu to bardzo fajne propozycje.

Jeszcze zapytam Was o silniki - tak ogólnie. Sintra ma dwa benzyniaki: 2.2 - 140 koni (w manualu) i 3.0 - 205 koni (w automacie). O ile 200 konny jest mocny i z budką da sobie radę, to ten 140 konny, zdaniem niektórych z Was jest za słaby. I tu moje pytanie. Czym jego "mała" moc będzie się objawiała? W końcu 140 koni to nie tak mało. Czy biorąc uwagę specyfikę mojego codziennego jeżdzenia tym autem (woków domu, do pracy, po dzieci i na zakupy) i tylko 2 - 3 wyjazdy w roku z przyczepą, nie można by było nim jechać? Prosiłbym Was - jeżdżących również innymi benzyniakami o mocach 100 - 150 koni i przyczapami 1200 - 1600DMC - o zobrazowanie, jak taka jazda w moim przypadku z przyczepą 1500 DMC może wyglądać i co będzie najgorsze? Ruszanie, podjeżdżanie pod góry, przegrzewanie się silnika, palenie sprzegła, a może coś innego? A może da się jechać bez tych zagrożeń, tylko wolniej będzie przyspieszać i przy wzniesieniach więcej trzeba będzie redukować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może da się jechać bez tych zagrożeń, tylko wolniej będzie przyspieszać i przy wzniesieniach więcej trzeba będzie redukować?

 

Witam, i w tym zdaniu sam sobie odpowiedziałeś na swoje wątpliwości.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.