Skocz do zawartości

Dokąd zmierza motoryzacja...


BUMERANG

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, rolf napisał(a):

Już nawet nie czepiając się ramy, która została już głównie we wranglerach i landcruiserach, nie nazwałbym terenowym samochodem tworu bez reduktora. 

Ma krótką jedynkę, która robi robotę ;) 

Tak czy siak (dyskutowaliśmy o tym wcześniej), mało teraz "prawdziwych" terenówek (o fabrycznych blokadach nie wspominając) ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lbuster napisał(a):

Ma krótką jedynkę, która robi robotę ;) 

Tak czy siak (dyskutowaliśmy o tym wcześniej), mało teraz "prawdziwych" terenówek (o fabrycznych blokadach nie wspominając) ;) 

Bawiłem się trochę w terenie. Reduktor z dużym przełożeniem a małym to już przepaść,  a gdzie do tego krótka jedynka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, lbuster napisał(a):

A to, czy to tylko SUV, czy już terenówka, to już tylko właściwości jezdne samochodu nam o tym powiedzą i tego z zewnątrz zazwyczaj nie zobaczymy (po wyglądzie auta

Czasem wszystko idzie w parze

W terenówce taki widok nie budzi obaw

IMG_8791.thumb.jpeg.646e16f3fec9621965be986386fcfe35.jpeg

(gdyby ktoś miał wątpliwości, to powyżej jest drogą między uprawami)

A taki wątpliwości

IMG_8802.thumb.jpeg.aa3d85fa39a0285c959445973d3757ac.jpeg

Ale zmieniając temat, chciałem coś nowego napisać w temacie busa do przyczepy 2000kg, ale poniższy chyba nie ma przewidzianej opcji haka

IMG_8807.jpeg.8710986c19780580c73bfe78bc0ed345.jpeg

Ciekawy, odważny kierunek

https://www.wyborkierowcow.pl/lexus-lm-pierwsza-jazda-test-opinia-dane-techniczne-cena/

Edytowane przez filipert (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej jako niszowy prezesowóz. Łatwiej sie w tym umościć niż w S-klasie czy maybachu, samo nadwozie typu „limuzyna” jest już demodee (nikt tego nie chce, może sprzątaczki w firmie dojeżdżają jakieś stare zapomniane sedany), suvy z synonimu zamożności i luksusu stały się autami dla ludu (odkąd robią je kia, Dacia i skoda w każdym możliwym rizmiarze), a i garniturek szyty do figury mniej się gniecie :)

Gdybym był decyzyjnym w lexusie, nigdy nie pozwoliłbym na homologowane haka do auta z takim targetem, nawet po to żeby za 8-10 lat nikt nie zobaczył takiego choćby już przechodzonego lexa z przyczepką z meblami z ikea :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, lbuster napisał(a):

Ma krótką jedynkę, która robi robotę ;) 

Tak czy siak (dyskutowaliśmy o tym wcześniej), mało teraz "prawdziwych" terenówek (o fabrycznych blokadach nie wspominając) ;) 

3 fabryczne blokady miało tylko jedno auto. Czyli reszta to nie terenówki a SUVy?

1 godzinę temu, czyś napisał(a):

Raczej jako niszowy prezesowóz. Łatwiej sie w tym umościć niż w S-klasie czy maybachu, samo nadwozie typu „limuzyna” jest już demodee (nikt tego nie chce, może sprzątaczki w firmie dojeżdżają jakieś stare zapomniane sedany), suvy z synonimu zamożności i luksusu stały się autami dla ludu (odkąd robią je kia, Dacia i skoda w każdym możliwym rizmiarze), a i garniturek szyty do figury mniej się gniecie :)

Gdybym był decyzyjnym w lexusie, nigdy nie pozwoliłbym na homologowane haka do auta z takim targetem, nawet po to żeby za 8-10 lat nikt nie zobaczył takiego choćby już przechodzonego lexa z przyczepką z meblami z ikea :)

Lex to auto jak każde inne. Normalna cena, normalne auto. 

Dobre auto?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten LM to inna półka -cenowa też. Niższe modele owszem, już trochę „zeszły do mas”, samochód jak samochód, przestały być synonimem czegoś absolutnie wyjątkowego. To ma zupełnie inne przeznaczenie.

Edytowane przez czyś (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2024 o 13:00, rolf napisał(a):

nie nazwałbym terenowym samochodem tworu bez reduktora. 

tyle że jego posiadanie w aucie nie czyni go odrazu autem terenowym :D

bo reduktor występował np a Audi A6 C5 czy Subaru Forester ;)

2 godziny temu, danielpoz napisał(a):

3 fabryczne blokady miało tylko jedno auto. Czyli reszta to nie terenówki a SUVy?

raczej nie tylko jedno auto. Osobiście jeździłem trzema z czego dwa produkowane na szeroką skalę , znane i lubiane    ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Suzu4x4 napisał(a):

tyle że jego posiadanie w aucie nie czyni go odrazu autem terenowym :D

bo reduktor występował np a Audi A6 C5 czy Subaru Forester ;)

raczej nie tylko jedno auto. Osobiście jeździłem trzema z czego dwa produkowane na szeroką skalę , znane i lubiane    ;)

Znam tylko G który ma 3 magiczne guziki do blokad wszystkich trzech dyferencjałów. Fabrycznie a nie jako dodatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, danielpoz napisał(a):

Znam tylko G który ma 3 magiczne guziki do blokad wszystkich trzech dyferencjałów. Fabrycznie a nie jako dodatek.

oprócz G fabryczne trzy blokady na pewno występują jeszcze w Toyocie LC HDJ80 i Steyrze Puchu Pinzgauerze .

( HDJ80 zdjęcie z sieci)

image.png.2ce7e7552f1ac56048a266558f40a1c2.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, danielpoz napisał(a):

Nie no, bądźmy poważni?Można laplandera też zapodać?

no dokładnie , ale napisałem tylko o tych którymi jeździłem a z Laplandera to jeździłem tylko UAZem :D

znaczy UAZem na mostach z Laplandera :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, danielpoz napisał(a):

80 - legenda?

 

A trzeci?

No to jeszcze LC 70. Fabryczne blokady tył i przód, a napęd na 4 na sztywno. Wrangler zdaję się podobnie w niektórych wersjach.

51 minut temu, Suzu4x4 napisał(a):

tyle że jego posiadanie w aucie nie czyni go odrazu autem terenowym :D

Pełna zgoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.