Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz dopiero zauważyłem resztę zdjęć. Lekko z górki  , potem długi łuk w prawo i zapewne wtedy rozpęd + "korzystny układ mas" no i jest jak widać.

Nie rozsypały się żadne rzeczy osobiste , wczasowe . Wygląda to na pierwszą jazdę z nowym nabytkiem......

Ale Corolką taką stodołę ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, filipert napisał:

Miałem corolle kombi 2005 i mw miała coś koło 1400kg

No i właśnie znów puka do drzwi wyśmiewany przez niektórych współczynnik 1,33...

Niektóre samochody mają na dyszlu DMC bliskie swojemu DMC (lub nawet wyższe), a jak się to może skończyć to to właśnie może być tego przykład (choć oczywiście nie możemy przesądzać nie znając dokładnych przyczyn)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Zulos napisał:

No i właśnie znów puka do drzwi wyśmiewany przez niektórych współczynnik 1,33...

I tak i nie. Bo gdyby przyczepa teoretycznie miała hamulec elektryczny czy pneumatyczny uruchamiany z miejsca kierowcy jak chce Kodeks to wszystko byłoby w porządku z masami.

Efekt niestety byłby identyczny. Więc chodzi tu o bardziej o świadomość i doświadczenie kierowcy, a głównie prędkości maksymalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, BUMERANG napisał:

Bo gdyby przyczepa teoretycznie miała hamulec elektryczny czy pneumatyczny uruchamiany z miejsca kierowcy jak chce Kodeks

No właśnie - TEORETYCZNIE - ktoś z nas ma takowy w swojej cepce??:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Zulos napisał:

ktoś z nas ma takowy w swojej cepce

Zasada działania jest identyczna ( może w suwadle dochodzi pewna zwłoka uruchomienia ) Przy prawidłowej regulacji nie powinieneś zauważyć różnicy w zachowaniu.

Przepisom chodzi bardziej o niezawodność ( suwadło może nie zadziałać - niektórzy się przekonali jaka rozpadówę mieli u siebie ) niż skuteczność.

Jeśli rozważalibyśmy jakieś ABS-y czy ATC-ty to co innego. 

Zabija prędkość i niedoświadczenie. O głupocie nie wspominam bo na to nie ma lekarstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm wybieram się pierwszy raz na wyprawę za granicę z przyczepą Hobby 10 o DMC 1000, mam do holowania jej Volvo V50 1.6 d 110 KM.

Pytanie do was:

Jechał ktoś z was juz takim bądź podobnym zestawem ?

Jak sobie radzi w trasie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm wybieram się pierwszy raz na wyprawę za granicę z przyczepą Hobby 10 o DMC 1000, mam do holowania jej Volvo V50 1.6 d 110 KM.
Pytanie do was:
Jechał ktoś z was juz takim bądź podobnym zestawem ?
Jak sobie radzi w trasie ?
Silnik sobie bez problemu poradzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, pawel435 napisał:

Wiatm wybieram się pierwszy raz na wyprawę za granicę z przyczepą Hobby 10 o DMC 1000, mam do holowania jej Volvo V50 1.6 d 110 KM.

Pytanie do was:

Jechał ktoś z was juz takim bądź podobnym zestawem ?

Jak sobie radzi w trasie ?

Kiedyś miałem takie hobby i za BMW 316 szła bardzo dobrze. Także u ciebie spokojna bezproblemowa jazda.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z was przerabia temat falujących obrotów w nowym 1,5TSI  VAG-a?  Strach cokolwiek nowego kupować. Albo litrówki albo buble ?

 

https://forum.vw-passat.pl/topic/63786-15-tsi-manual-szarpanie-na-zimnym-silniku/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, BUMERANG napisał:

Ktoś z was przerabia temat falujących obrotów w nowym 1,5TSI  VAG-a?  Strach cokolwiek nowego kupować. Albo litrówki albo buble ?

Ponoć już serwisy mają nowy soft do wgrania i problem ustępuje. Mam 1.5 z DSG7 i nie mam żadnego problemu z tym ale to dotyczyło tylko manuali. Poza tym ten silnik coraz bardziej mi się podoba jak się z nim trochę obyłem po przesiadce z TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, golob napisał:

ten silnik coraz bardziej mi się podoba jak się z nim trochę obyłem po przesiadce z TDI.

Jak na razie to mój typ na przyszłość. Czekam co się jeszcze urodzi po dłuższym okresie eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze pisałem, że już 1.4 ładnie sobie radzi, jak na skromną pojemność i moc (nawet słabszy 122 km/200Nm). Te 1.5 mają dodatkowo specjalnie zmieniony program, żeby poprawić ciąg i elastyczność (chodziło o elastyczność i przyspieszenia na 3-4-5 biegu, którymi 1.4, te w wersji już na pasku, niespecjalnie grzeszyły - planowano całkowite wycofanie silnika 1.8, więc chodziło o "godne" osiągi wersji 1.5, zwłaszcza w trasie, żeby zbliżyć się trochę do poziomu wycofywanego 1.8) - i to m.zd przekłada się na jeszcze lepszą jazdę również z przyczepą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze pisałem, że już 1.4 ładnie sobie radzi, jak na skromną pojemność i moc (nawet słabszy 122 km/200Nm). Te 1.5 mają dodatkowo specjalnie zmieniony program, żeby poprawić ciąg i elastyczność (chodziło o elastyczność i przyspieszenia na 3-4-5 biegu, którymi 1.4, te w wersji już na pasku, niespecjalnie grzeszyły - planowano całkowite wycofanie silnika 1.8, więc chodziło o "godne" osiągi wersji 1.5, zwłaszcza w trasie, żeby zbliżyć się trochę do poziomu wycofywanego 1.8) - i to m.zd przekłada się na jeszcze lepszą jazdę również z przyczepą.
 


Wczoraj po raz pierwszy jechałem 500 km z przyczepą 1.4 TSI 150KM. Załadowałem się ma maxa, lodówka, ciuchy 70 litrów płynów. Samochód spisywał się bardzo dobrze, nie widziałem różnicy w stosunku do 115KM turbodiesla. Jedyny minus to 11,5l spalanie i krótszy zasięg na baku.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.