Skocz do zawartości

Holowanie przyczepy automatem.


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, maciejek34 napisał:

Tym bardziej że sporo ma hak fabryczny

Az za duzo jak na nasz przelicznik 1.33, bo u mnie moge miec 2t na haku a z przelicznika wychodzi maks 1850. Zakladam ze w 3.0T jest pewnie tyle samo na haku tylko mniejsze DMC, wiec i przyczepa mniejsza moze miec DMC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Honzik07 napisał:

Zaistalowałem car scaner ale nie czyta temp skrzyni 

 

Który profil połączenia wybrałeś? Ja mam ustawione "Platform 3 MY 2008+" i mam wszystkie czujniki.

 

Screenshot_20210720-212802.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.07.2021 o 11:00, pjetko napisał:

Ja ostatnio kupiłem https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm327-obd2-konnwei-bluetooth-3-0-polski-9454395684 i do tego apka Car Scanner.

(...)

U mnie olej w skrzyni przy 105 km/h z przyczepą ma niższą temperaturę, niż jak jadę bez przyczepy 140km/h. Generalnie oscyluje w granicach 92-96C.

U mnie wylądował ten sam zestaw. Sorento trzyma temperaturę oleju w skrzyni w granicach bardziej 70-80C, w upale i  przy stromych podjazdach w górach czasem wchodzi na 90C tak, że obserwowałem 2 dni drogi do Chorwacji a z powrotem już ze spokojną głową i wyłączonym OBD :)

Jeden raz się tylko wystraszyłem , jak na ostrym podjeździe temp. płynu chłodniczego skoczyła ponad 100C ale tuż za wierzchołkiem sytuacja szybko powróciła w okolice 90C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2021 o 09:35, filipert napisał:

Jeden raz się tylko wystraszyłem , jak na ostrym podjeździe temp. płynu chłodniczego skoczyła ponad 100C ale tuż za wierzchołkiem sytuacja szybko powróciła w okolice 90C.

W moim sorento temperatura oleju skoczyła przy tych temperaturach do 107 stopni - ale to był długi podjazd pod górę i prędkość powyżej 100... Normalnie to ok 97 stopni...  Tylko u mnie jest normalny piec V6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2021 o 11:43, filipert napisał:

A ja myślałem, że mój automat trzymając 1600 obr/min idzie za nisko.

Jesteś pewien, że nie zrobiłeś literówki? 1000 z przyczepą?

Właśnie wróciłem z Węgier i auto utrzymywało ok.1200obr/min, delikatnie przyspieszając przerzucał na wyższy bieg przy 1600obr/min. Mile mnie zaskoczyło zużycie paliwa w tamtą stronę zmieściłem się w 10l. z powrotem w 9,1l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Jerzy i Beata napisał:

Mile mnie zaskoczyło zużycie paliwa w tamtą stronę zmieściłem się w 10l. z powrotem w 9,1l

Nieźle. Ja w tym roku do Chorwacji Jechałem z wiatrem północnym a wracałem z południowym i spalanie oscylowało około 11l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.