Skocz do zawartości

Szukam vana lub osobowego busa


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

23 minuty temu, PLopaPL napisał:

Również rozważam zakup kolejnego samochodu, typowego holownika. Jeździłem przez weekend v250 4matic, auto fajne i tyle - w mojej ocenie nie wart tych 370 tys..

Też rozważałem V i miałem na weekend do testów. Niestety nie miał haka więc nie miałem jak sprawdzić z przyczepą sobie radzi. Nie masz wrażenia, że to za słaby motor do naszych przyczep? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pneumatyki nie ma się co bać. Miałem w 2 autach mam i w trzecim. Komfort użytkowania przewyższa wszystkie mankamenty.

O autach z pneomatyką pogadamy za 5 czy 7 lat.
Do lasu śmiga inny, mały, wysoki i ambitny.
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, bw81 napisał:

Też rozważałem V i miałem na weekend do testów. Niestety nie miał haka więc nie miałem jak sprawdzić z przyczepą sobie radzi. Nie masz wrażenia, że to za słaby motor do naszych przyczep? 

W mojej ocenie brakuje mu mocy bez przyczepki, a co będzie po podpięciu 1900 kg? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mamy podobne odczucia :)

Jutro będę miał Dodga Rama do testów. Ale skłaniam się jednak ku Durango:

 

2018-Dodge-Durango-RT.jpg

Edytowane przez bw81 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile taki durango kosztuje nowy?

 

1 godzinę temu, czyś napisał:

Samurai-a albo jimny'ego masz gdzieś na boku ? :)

A skąd. Mamy zabawkę z silnikiem od kosiarki idealny do miasta (409cm długi) prześwit 19cm. W lesie daje radę oczywiście po utwardzonej ścieżce. Jestem eko, nie toleruje rozjeżdżania lasów autami, quadami i krosami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, infer napisał:

Pneumatyki nie ma się co bać. Miałem w 2 autach mam i w trzecim. Komfort użytkowania przewyższa wszystkie mankamenty.

Dokładnie, co Marek się uparł z tym lasem. Do lasu to najlepszy jest rower :)

BTW. Fajne to Durango, może to coś większego holować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, infer napisał:

Używane Q7 :]

Sorry nie mam zacięcia, znaczek na masce jest mi z grubsza obojętny i płacić tyle za używkę, od typowego Mirka biznesmena ? 

Jak takie auto kupić i nie wtopić równowartości mieszkania?

A naprawy "regeneracje" tej  pneomatyki są w pakiecie ;)

14 minut temu, vrs napisał:

Durango pod 300k...

 

Już mniej ładne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, maarec napisał:

Jak takie auto kupić i nie wtopić równowartości mieszkania?

 

Od pierwszego właściciela, serwisowane w aso itd. Ryzyko jest zawsze przy używanych samochodach.  Cena jest premią za ryzyko. 

Pneumatyka to jest czesc zawieszenia nie jestem pewien czy w nowym samochodzie to jest objęte gwarancją. 

Nie ma samochodów które się nie psują. Ja przynajmniej takich nie

malem. Niezależnie od tego czy byly nowe czy używane. 

Chciałbyś z jednej strony mieć samochód nowy, nowoczesny, duży, z napędem na 4 koła, komfortowy, żeby się dobrze prowadził i mogący holować każdą przyczepę w każdych warunkach a jednocześnie zapłacić za niego jak za Passata. Moim zdaniem nie jest to możliwe. Dodatkowo utrzymanie takiego samochodu to też nie jest poziom cen za serwis Forda. O opłatach za opony, paliwo czy ubezpieczenie nie wspominając.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, vrs napisał:

BTW. Fajne to Durango, może to coś większego holować?

3500kg na haku :) mam zdecydowanie lepszą ofertę niż ponad 300k ;)

42 minuty temu, maarec napisał:

A ile taki durango kosztuje nowy?

coś ok. 280 brutto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Pneumatyka to jest czesc zawieszenia nie jestem pewien czy w nowym samochodzie to jest objęte gwarancją. 


Audi UK (zakładam że tak jak i w całej Europie) daje 3lata na amortyzatory, kompresor, zawory itd.

Nigdy nie miałem zadnej przygody z takim zawieszeniem. Tym bardziej jeśli mówimy o względnie nowym lub zupełnie nowym aucie.

Cuda wianki dla odmiany działy się z zawieszmiem hydraulicznym w mercedesie. Miałem krótka acz bolesna przygodę z mercedesem CL i tego typu zawieszenie zdecydowanie omijalbym szerokim łukiem.


Wracając do pneumatyki komfort holowania jest naprawdę wysoki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat
  • Tomii odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.