Skocz do zawartości

Szukam vana lub osobowego busa


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Ale to cofanie fotela jest raczej po to aby wygodniej wysiasc :) Potem wsiadasz i fotel podjezdza tak jak był zaprogramowany. Tak samo jak w klasie wyzszej jesli jest kierownica regulowana elektrycznie  to przy wysiadaniu wysuwa sie maksymalnie do góry aby ułatwic wysiadanie.

Poza tym na 100% jest to do aktywacji/deaktywacji z poziomu jakiegos menu w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby było wygodnie w 2 rzędzie :) mam takie samo kryterium. Sprawdzając długości zostały mi 3 marki/modele: Audi Q7, Dodge Durango R/T i Chrysler Pacifica z tym że ta ostania nie posiada napędu 4x4.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wygodnie w drugim rzędzie będzie tylko w busie. 

Z resztą skoro ma być wygodnie w 2 rzędzie to dlaczego Marek nie oglądał tych foteli w KIA?

EDIT: pomyliłem 2 rząd z trzecim...

ale bus zostaje ;)

Edytowane przez vrs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli drugi rząd zrobię z trzeciego to mam identycznie/wygodnie do tego stopnia:

807-grand-tourisme-concept-2003.jpg

A jak odchylę oparcie na max to śpię prawie jak w łózku :)

PS.
To nie przechwałki, może kogoś to natchnie na inne zapatrywanie.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, vrs napisał:

Marek, a po ma być koniecznie te 5m?

 

Heh :) bo mam garaż 5,3 więc trzeba go zapełnić :), dwa - masa, rozstaw osi, pewność w holowaniu, miejsce w środku.

Tak, najbardziej interesuje mnie miejsce w 2 rzędzie, trzeci prawdopodobnie jeździłby pusty kolejne lata, z wyjątkiem na 2-3 przejazdy, kiedy można wypożyczyć busa za 200zł.. / doba

Jakby nie patrzeć to nawet nowszy smax 4x4 i automat będzie ważył jakies 150kg więcej niż obecny, chciałbym mieć wysoką MW, aby zrównoważyć te 1700kg na haku. 

Dostałem zaproszenie na jazdy  nowym touaregiem, ale boje się, bo tam golas z hakiem wyjdzie ponad 270.000zł :), a i tak może kusić.

Nowy Sharan to pewnie wizja 2 lata +, a do tego cena też wyjdzie z 220.000zł +.

Odnośnie technologi to mogę zrezygnować ze świateł LED, gdyż w nocy śpię, w tym roku to tylko w Cro powrót z Dubrownika był nocą.

Według Towcar to kia powinna ruszyć z zatrzymania z moją cepą na prawie 40% nachylenia, smax ma chyba 15% max.

Nivomat też kusi, może te 5-7 lat podziała. Ogółem auto bardzo pozytywnie na plus.

6 minut temu, OnionSkin napisał:

Jeśli drugi rząd zrobię z trzeciego to mam identycznie/wygodnie do tego stopnia:

807-grand-tourisme-concept-2003.jpg

A jak odchylę oparcie na max to śpię prawie jak w łózku :)

PS.
To nie przechwałki, może kogoś to natchnie na inne zapatrywanie.


 

a sprzedają to jako nowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, maarec napisał:

ivomat też kusi, może te 5-7 lat podziała

Podziała, podziała. To nie jest żadna nowoczesna technika. 

Pomyśl jeszcze o zawieszeniu pneumatycznym a najlepiej w wersji ze zmienną charakterystyką amortyzatorów. Tu już pojechałem chyba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, vrs napisał:

Podziała, podziała. To nie jest żadna nowoczesna technika. 

Pomyśl jeszcze o zawieszeniu pneumatycznym a najlepiej w wersji ze zmienną charakterystyką amortyzatorów. Tu już pojechałem chyba :)

pojechałeś do salonów innej marki :). Teoretycznie fajnie było by mieć, tylko z drugiej strony ten samochód ma być holownikiem :), nawet na grzyby do lasu raczej nie pojedzie, mam drugi z prześwitem 19cm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie pojedzie do lasu? W ML, Q7 masz zawieszenie pneumatyczne - ma opcje off road - i się podnosi :) Te samochody nie mają nic wspólnego z terenówka ale do lasu jak najbardziej :) A jako holowniki idealne :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo touareg czy cayenne

Ja na takie zawieszenie patrzę przez pryzmat komfortu jaki daje a jak jeszcze to połączysz z jakaś zmyślna logiką utwardzającą poszczególne amortyzatory w zakrętach i sterującą wysokością zawieszenia w zależności od prędkości to już w ogóle bajka

 

edit i jeszcze się obniża do wysiadania, cze garażu podziemnego, czy zakładania czegoś na dach 

Edytowane przez vrs (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, danielpoz napisał:

Dokładając kolejne 500 mamy Bentayga z prawdziwym silnikiem.

Chyba czas zejść na ziemie :)

 

No w VW ktoś upadł na głowę z tą ceną. Oczywiście sprzedawca bronił mocno produktu ;)

Ten BB to straszny paskud, jak dla mnie to nie wart 100 :P

 

Również rozważam zakup kolejnego samochodu, typowego holownika. Jeździłem przez weekend v250 4matic, auto fajne i tyle - w mojej ocenie nie wart tych 370 tys...

Edytowane przez PLopaPL (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat
  • Tomii odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.