Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, golob napisał(a):

O to ciekawe, konfigurator nie pokazywał takiej wersji i tylko 2300kg jest w tej chwili dla TDI 200KM/4x4/5os.

Ciekawe, czy nie ciekawe, ale w dowodzie i na homologacji mam 2500 kg :). Produkcja pojazdu listopad 2023.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Mario Clavo napisał(a):

Ciekawe, czy nie ciekawe, ale w dowodzie i na homologacji mam 2500 kg :). Produkcja pojazdu listopad 2023.

Po prostu kiedyś to co w konfiuratorze to się zgadzało z rzeczywistością, jak parę lat temu miałem Kodiaqa i to śledziłem. Może teraz na koniec produkcji już tego nie aktualizują, dlatego dla mnie ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodiaq? Max. 2200-2300, w wersji 5-osobowej, w 7-os mniej. Takie dane już w II połowie 2023 r. były w konfiguratorach i w DR samochodów placowych (jeszcze w listopadzie sprawdziliśmy z handlowcami w salonie czy dane z konfiguratora pokrywają się z DR samochodów które mieli na placu z tym 2200 i 2300 z konfiguratora i max tyle było w DR i wyciągach ze świadectwa homologacji, dane były zgodne z konfiguratorem, ani kg więcej ponad 2300).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, czyś napisał(a):

Kodiaq? Max. 2200-2300, w wersji 5-osobowej, w 7-os mniej. Takie dane już w II połowie 2023 r. były w konfiguratorach i w DR samochodów placowych (jeszcze w listopadzie sprawdziliśmy z handlowcami w salonie czy dane z konfiguratora pokrywają się z DR samochodów które mieli na placu z tym 2200 i 2300 z konfiguratora i max tyle było w DR i wyciągach ze świadectwa homologacji, dane były zgodne z konfiguratorem, ani kg więcej ponad 2300).

no ale jak widać @Mario Clavo ma 2500kg :) czyli jakaś opcja była, może jakaś specyficzna homologacja albo coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, golob napisał(a):

no ale jak widać @Mario Clavo ma 2500kg :) czyli jakaś opcja była, może jakaś specyficzna homologacja albo coś.

wersja L&K bez szyberdachu, w konfiguratorze przy opcji 7 miejsc DMC przyczepy spadała o ile pamiętam do 2000kg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będzie ciekawie :)

Właściciele aut spalinowych i SUV-ów mają pecha. Wiceminister przedstawia swe poglądy (msn.com)

Za chwilę opodatkowanie stałą opłatą emisyjną nasion roślin strączkowych (za sam fakt wprowadzenai do obrotu i możliwość obrócenia w pryszlości w metan lub inne lotne węglowodory), i dodatkową daniną wyrobów i przetworów ze strączkowych, z bonifaikatą 50% na te z dodatkiem kminku (byle nie mniej niż 1g kminku na 1 kg wyrobu :)).

I mówię do siebie: a chodził ci - antysuv-owy głupku, Superb po głowie, to ten jeden raz i teraz musiałeś Kodiaqa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, czyś napisał(a):

No to będzie ciekawie :)

Właściciele aut spalinowych i SUV-ów mają pecha. Wiceminister przedstawia swe poglądy (msn.com)

Za chwilę opodatkowanie stałą opłatą emisyjną nasion roślin strączkowych (za sam fakt wprowadzenai do obrotu i możliwość obrócenia w pryszlości w metan lub inne lotne węglowodory), i dodatkową daniną wyrobów i przetworów ze strączkowych, z bonifaikatą 50% na te z dodatkiem kminku (byle nie mniej niż 1g kminku na 1 kg wyrobu :)).

I mówię do siebie: a chodził ci - antysuv-owy głupku, Superb po głowie, to ten jeden raz i teraz musiałeś Kodiaqa...

Tylko znowu potrzebna jest dokładną definicja SUVa. Bo jak będzie tak, że jakaś pani w okienku będzie decydowała to może być tak, że jak czarny to SUV, a jak taki sam ale biały to już przecież całkiem inny samochód...

 

I ten akapit mnie rozwalił:

"Ludzie boją się samochodów elektrycznych, że w nich spłoną, na przykład. Zdaniem rozmówcy Rzeczpospolitej organizacje pozarządowe powinny im wyjaśnić, że ich obawy są płonne."

Edytowane przez Piotrekm13 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, czyś napisał(a):

No to będzie ciekawie :)

Właściciele aut spalinowych i SUV-ów mają pecha. Wiceminister przedstawia swe poglądy (msn.com)

Za chwilę opodatkowanie stałą opłatą emisyjną nasion roślin strączkowych (za sam fakt wprowadzenai do obrotu i możliwość obrócenia w pryszlości w metan lub inne lotne węglowodory), i dodatkową daniną wyrobów i przetworów ze strączkowych, z bonifaikatą 50% na te z dodatkiem kminku (byle nie mniej niż 1g kminku na 1 kg wyrobu :)).

I mówię do siebie: a chodził ci - antysuv-owy głupku, Superb po głowie, to ten jeden raz i teraz musiałeś Kodiaqa...

Zamówiłeś Kodiaqa, to lobbuj, żeby nie uznali go za SUV'a ;

Zamówiłem Karoqa, a to przecież taka większa Fiesta, więc jeśli podatek będzie od wagi auta, to jestem spokojny :). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie wyjdę na ulicę z jakimś durnym transparentem :) Zobaczymy co bedzie w realu, bo żeby cały taki pakiet miał „wejść od strzału” to wątpię. Ludzie nie zdzierżą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

no i volvo 26 marca wyprodukowała ostatni egzemplarz z silnikiem diesla i był nim XC90.....  no i volvo odpada z opcji wyboru, zaraz beda same elektryki w tej marce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, seba73r napisał(a):

no i volvo 26 marca wyprodukowała ostatni egzemplarz z silnikiem diesla i był nim XC90.....  no i volvo odpada z opcji wyboru, zaraz beda same elektryki w tej marce

jak im sprzedaż siądzie to może wrócą do diesli jak koncern Stelantis :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak. Tak po cichutku i mimochodem, jakby sami nie zauważyli, czy "byli zmuszeni przez okoliczności zewnętrzne", powód "marketingowy" będzie podany taki neutralny albo przymusowy (wzrost cen litu tralalala, co byłoby nie do uniesienia przez naszych klientów, tralalala), zupełnie bez tej "pompy" jak przy zakończeniu produkcji...

Edytowane przez czyś (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zmienię temat.

Zastanawiam się jak by się zachowywał z przyczepą Peugeot 307SW z silnikiem 1,6 HDI (109KM) w porównaniu takiego samego z silnikiem 2,0 benz. (136 KM) - takiego mam. Ogólnie wiem, że najlepszy by był 2,0 HDI (136 KM) ale ich jest już mało i przeważnie z dużymi przebiegami. 

Ktoś może się wypowiedzieć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.