Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak kolega wczesniej napisał w pracy jeżdzę dieslem o pojemnosci 1.9 a prywatnie benzyną 3,7 i koszty tankowania gazu i ropy są podobne a przyjemność z jazdy dużym silnikiem i  dużo lepsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zeszłem z budka do 11,5l trasa/ miasto, solo po przekładce na manual 10l miasto 7,5l trasa,elastyczność z budką piękna,wyprzedzanie nie stwarza żadnych problemów,i obroty nie musza być wysokie,smigam w zakresie 1k-2k rpm,w mieście, pb,preferuje tylko od 3l wzwyż na małe piardy które trzeba heblować na czerwonym polu żeby jechały nawet nie patrze

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie bez przesady, widzę im większa pojemność, tym mniej pali... :]

 

wiadomo, że przy lekkiej nodze się zdarzy zrobić wynik (choć to tylko często, niewiarygodne wskazanie kompa), ale z ogonem w mieście takie wyniki, to tylko kursy robić i uczyć takiej jazdy.... :blagac:  :miga:   szacun!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zeszłem z budka do 11,5l trasa/ miasto, solo po przekładce na manual 10l miasto 7,5l trasa,elastyczność z budką piękna,wyprzedzanie nie stwarza żadnych problemów,i obroty nie musza być wysokie,smigam w zakresie 1k-2k rpm,w mieście, pb,preferuje tylko od 3l wzwyż na małe piardy które trzeba heblować na czerwonym polu żeby jechały nawet nie patrze

 

 

pozdrawiam

Ja z swoim automatem również jezdzę w zakresie malych obrotow no chyba że wyprzedzam to wtedy korzystam z dobrodziejstw 8 V ale spalanie mam trochę wyższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale od jakiej pojemności zaczyna się ta duża benzyna, dla jednych 1.6 to już potwór :]  a drugiemu i 4 litry będzie mało :hmm:

Każdy ma to co ma i jeżeli mu odpowiada to znaczy się że auto jest :ok: , bez znaczenia na pojemność i paliwo, taki moje zdanie ;)

Tomek, duża benzyna, to właśnie okolice 2,5 litra się zaczyna...do tego ukłąd V6 i wtedy taki silniczek raz, że  ładnie mruczy, dwa- jest cichy a co za tym idzie komfortowy, ma sporą moc i moment obrotowy, przez co jest elastyczny i żadna buda mu nie straszna :] .. Często taki "duży" silnik nie dużo więcej paliwa zjada niż np. jakaś dwulitrówka ,która w moim mniemaniu nie jest silnikiem dużym , a co za tym idzie nie ma walorów dużej V6.(prosty przykłąd jest na aucie w mojej budzie- ja mam 2,5 litra 163 konie, jest też 4 cylindrowa 2 litrówka ze 136 koniami- teoretycznie to nie duża różnica, ale uwierz mi, że pod nią podłączając przyczepkę dwulitrówka dyszy i sapie, a spalanie mają podobne) To mój punkt widzenia na temat dużego silnika benzynowego drogi Tomku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak zwykle kazdy chwali swoje.

Ja myślę że jakbyśmy benzynę mieli po 3 zł jak nasi bracia słowianie na wschodzie, to wybory byłyby prostsze...

Chcąc pogodzić wszystkich pojemnością i osiągami to wspomnę o fajnym silniczku VW którego zabili ekolodzy... 1,8T 150KM. Szarpał budą aż miło i nie rzucał na kolana. Przy mocnym deptaniu na trasie schodził z 8 litrów. W rękach oszczędnych użytkowników nie grymasił też LPG. Znam gościa który w Pasku przekęcił już 260 000 km na gazie i śmiga dalej.

Pozdr.



A co do wyboru silnika i jego pojemności to chyba każdy orze jak może...

Mi się bardzo podoba Chevrolet Tahoe. I z budka dałby radę i bez. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn tak, one też fajnie chodzą, ale ta turbo dziura.... Ja mam moc w V6 w każdym momencie pod butem, niezależnie czy mam 1500 obrotów czy 5000.

Nie to że chwalę swoje, tylko się już przekonałem...miałem już kilka v6, a nawet dwie v 8, jak również 2 litrowe cztery cylindry i wiem jakie są różnice. I moim zdanie jako holownik taka v6 jest bardzo dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, duża benzyna, to właśnie okolice 2,5 litra się zaczyna...do tego ukłąd V6 i wtedy taki silniczek raz, że  ładnie mruczy, dwa- jest cichy a co za tym idzie komfortowy, ma sporą moc i moment obrotowy, przez co jest elastyczny i żadna buda mu nie straszna :] .. Często taki "duży" silnik nie dużo więcej paliwa zjada niż np. jakaś dwulitrówka ,która w moim mniemaniu nie jest silnikiem dużym , a co za tym idzie nie ma walorów dużej V6.

 

cała prawda :skromny:   a gang silnika bmw chyba bije wszystkie ?

najgorsze jak do dużego auta (seg. D ) wrzucają mały silnik "dla oszczędnych"...tylko że przy mw. np 1800kg + załoga nie wspomną, że trzeba cisnąć, żeby to jechało... :oslabiony:  o ogonku nie wspominam :skromny:

 

ale jak kolega wyżej wspomniał; "każdy chwali swoje"  :ok:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem także zdania iż duzy silnik to komfort jazdy bez i z budką a paliwo można mieć za niecałe 3 zł LPG  a przy pojemnosci 3,7 i V 8 i dobrej sekwencji auto nie traci swoich walorów typu moc i przyśpieszenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, duża benzyna, to właśnie okolice 2,5 litra się zaczyna...do tego ukłąd V6 i wtedy taki silniczek raz, że  ładnie mruczy, dwa- jest cichy a co za tym idzie komfortowy, ma sporą moc i moment obrotowy, przez co jest elastyczny i żadna buda mu nie straszna :] .. Często taki "duży" silnik nie dużo więcej paliwa zjada niż np. jakaś dwulitrówka ,która w moim mniemaniu nie jest silnikiem dużym , a co za tym idzie nie ma walorów dużej V6.(prosty przykłąd jest na aucie w mojej budzie- ja mam 2,5 litra 163 konie, jest też 4 cylindrowa 2 litrówka ze 136 koniami- teoretycznie to nie duża różnica, ale uwierz mi, że pod nią podłączając przyczepkę dwulitrówka dyszy i sapie, a spalanie mają podobne) To mój punkt widzenia na temat dużego silnika benzynowego drogi Tomku

zgodze sie ze spalaniem moje dwa dziadki 2.0 16v 4cyl i 2.2 10v 5 cyl, roznica na trasie to ok 2 litry na korzysc 2.2

 

co do dwieku to v6 to tylko wiertarka ucho to cieszy ale rzedowa 5tka lub 6stka i kolo nich moze stanac v8, te silniki brzmia nawet bez sportowych filtrow i wydechow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, duża benzyna, to właśnie okolice 2,5 litra się zaczyna...do tego ukłąd V6 i wtedy taki silniczek raz, że  ładnie mruczy, dwa- jest cichy a co za tym idzie komfortowy, ma sporą moc i moment obrotowy, przez co jest elastyczny i żadna buda mu nie straszna :] .. Często taki "duży" silnik nie dużo więcej paliwa zjada niż np. jakaś dwulitrówka ,która w moim mniemaniu nie jest silnikiem dużym , a co za tym idzie nie ma walorów dużej V6.(prosty przykłąd jest na aucie w mojej budzie- ja mam 2,5 litra 163 konie, jest też 4 cylindrowa 2 litrówka ze 136 koniami- teoretycznie to nie duża różnica, ale uwierz mi, że pod nią podłączając przyczepkę dwulitrówka dyszy i sapie, a spalanie mają podobne) To mój punkt widzenia na temat dużego silnika benzynowego drogi Tomku

Arek, racja w 100% ja też już pisałem że mimo auta które ma  3.0 litry i 6 garków spalanie jest bardzo fajne, a z budką podejrzewam

że będzie mniejsze niż moje poprzednie auto 2.0, na pewno będzie mniejsze. Ale każdy będzie chwalił swoje tak czy innaczej

Serdecznie pozdrawiam  :piwo: 

 

cała prawda :skromny:   a gang silnika bmw chyba bije wszystkie ?

Tak u mnie mimo że diesel ale gang silnika jest naprawdę przyjemny dla ucha :drive:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam gang 3,0 diesla z B-mki...

 

Arek, racja w 100% ja też już pisałem że mimo auta które ma  3.0 litry i 6 garków spalanie jest bardzo fajne, a z budką podejrzewam

że będzie mniejsze niż moje poprzednie auto 2.0, na pewno będzie mniejsze. Ale każdy będzie chwalił swoje tak czy innaczej

Serdecznie pozdrawiam  :piwo:

 

Tak u mnie mimo że diesel ale gang silnika jest naprawdę przyjemny dla ucha :drive:

Mniejsze nie będzie...raczej większe w większym , ale nie wiele...a radość nie do opisania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam gang 3,0 diesla z B-mki...

 

dizle też mają ładny dźwięk, no wiadomo benznynki nie przebją

 

 

to co tygrysy lubią najbardziej... :miga:   obroty pod maxa, prędkość rośnie a "wkurwiacz" nie schodzi pon. 20-tu... :]  :]  :] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.