Skocz do zawartości

Witam i proszę o poradę w sprawie holownika


Masterek

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, tak, ale ja założyłem sytuację, że mam coś tanio (auto na benzynę, a nie na ON), oszczędzam na awaryjności itd, więc stać mnie na benzynę. Oczywiście nigdy nie mówię NIE i w 100 % nie wykluczam gazu. Wiem jedno, dotychczasowy holownik z 2.0 TDI spalał mi około 10-11 litrów ropy, a nogę to raczej oszczędną mam, więc na benzynie dużo więcej wyjdzie mi ?

 

przy dieslu za 10-15tyś ? IMO dużej różnicy w/s do benzyny nie będzie :niewiem:

w tej kasie kupisz jeszcze tradycyjnego ma pompie, a nie te nowe wynalazki z CR

(mowa jest raczej o aucie sporych rozmiarów, więc i będzie starszy)

 

oszczędności zależą od przejechanych km ... gdy będzie to 5kkm na rok, to faktycznie probelm paliwa robi sięmarginalny

ale przy 20-30kkm jest już inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 461
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam,

Omega 3.0 MV6 w cenie tej najniższej jest moim zdaniem bezkonkurencyjna kwestia tylko znalezienia zadbanego auta.

Ja bym dorzucił jeszcze do listy Honde Legend tą do 2004r bo tylko na tą Ci wystarczy a szkoda bo ta następna ma super napęd SH-AWD -> jak będzie stać Cię na paliwo to się nie zawiedziesz( silnik jest tylko jeden słuszny.. w 12l powinna się wyrabiać z przyczepą), niestety nie wiem ile dokładnie ma na haku ale masa własna powyżej 1780 KG więc 1500 na pewno ma w dowodzie.

Jak kupi się niewymęczoną to problem usterek nie będzie istniał.

Co do Vectry C to faktycznie ma ona max 1500kg na haku jak byś się decydował to napiszę Ci dokładnie wady jakie każda jedna z silnikiem CDTI 120/150km posiada i ile potrzeba na usunięcie tych problemów bo posiadałem przez rok taki pojazd i nie uważam go za coś nadające się do tak ciężkiej przyczepy.

Te wszystkie propozycje C5, passacin -> to wszystko jest za małe do budy 1500kg mlot.gif więc po co te propozycje?

Pozdrawiam.

Edytowane przez Przemo.D (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupi się niewymęczoną to problem usterek nie będzie istniał.

A spotkałeś kiedyś w Polsce wymęczony samochód ? Przecież w tym kraju same cukiereczki. Tak jak przyczepy :)

 

Te wszystkie propozycje C5, passacin -> to wszystko jest za małe do budy 1500kg mlot.gif więc po co te propozycje?

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie propozycje C5, passacin -> to wszystko jest za małe do budy 1500kg mlot.gif więc po co te propozycje?

Pozdrawiam.

Tyle , że ja Passata (110 KM) nie proponowałem tylko z zamiłowania go wymieniłem przy okazji zdając sobie sprawę jakie są jego możliwości .

Napewno nie do przyczepy 1500 . Przyznasz jednak , że jest to marka uznana i dowodem niech będzie najwyższa sprzedaż na świecie . To wg mnie coś oznacza . Dlatego też dziwi mnie podejście negatywne do tych aut . Żebym nie miał to nie pisałbym ot tak sobie .

O(becnie posiadam Beyerlanda z wagą 900DMC i zestaw frunie . Z poprzednią czepką Dethleffs 1270 DMC również dawał sobie radę (Pieniny , Sudety).

To tyle w temacie VW i ogólnie aut niemieckich .

Zwyczajnie je sobie cenię . A moją Passacinę chwalić będę bo warta jest tego . Pod każdym względem .

 

Jeżeli chodzi o auto nietuzinkowe to bez względu na paliwo poszukałbym sobie Chryslera Voyagera z silnikiem benzynowym . Podobno kto tym autem jeździł to już nie zmienia marki . A w fotelach "kapitańskich" siedzi się extra .

 

PS - Nie wiem czy przez nas Tomek kupi auto ... ;(:]

Edytowane przez finger (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem obaw o gaz. W mojej furce zrobiłem w tej chwili ( przez 2,5 roku) 50 tyś km- oprócz założenia instalki jedyny koszt jaki poniosłem poza tym to 1 raz wykonany przegląd (okoł 180zł). Samochód nie strzela, nie prycha, nie gubi obrotów, ba nawet nie śmierdzi gazem (dla niedowiarków do sprawdzenia na zlocie :-] ).

Jednak jest kilka warunków jakie trzeba spełnić:

1). Instalacja powinna zostać założona w dobrym znającym się na rzeczy warsztacie.

2). Instalka musi być porządna, (dodam, że dla silników V6 koszt zaczyna się od 3200zł w górę)

3). Samochód musi " lubić" gaz inaczej czekają nas kłopoty- mniejsze lub większe...

Ja swojego auta do holowania nie zamienię póki co na żaden inny- spory silnik, to duży komfort jazdy, do tego tylne zawieszenie samopoziomujące (ile nie nawalę do kufra i tak wstanie) i dmc przyczepy do 1500kg- czego chcieć więcej :niewiem:?

Mankamenty? Niestety ostatni wypust 2003r, więc niestety dziadek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupi bo każdy będzie zachwalał swoje auto a jest ich troszeczkę. :-]

Pozdrawiam.

 

Twoje auto też jest spoko, jak dla mnie ma dwa mankamenty...mało zadbanych egzemplarzy i za dużo tego jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Witam,

Omega 3.0 MV6 w cenie tej najniższej jest moim zdaniem bezkonkurencyjna kwestia tylko znalezienia zadbanego auta.

Ja bym dorzucił jeszcze do listy Honde Legend tą do 2004r bo tylko na tą Ci wystarczy a szkoda bo ta następna ma super napęd SH-AWD -> jak będzie stać Cię na paliwo to się nie zawiedziesz( silnik jest tylko jeden słuszny.. w 12l powinna się wyrabiać z przyczepą), niestety nie wiem ile dokładnie ma na haku ale masa własna powyżej 1780 KG więc 1500 na pewno ma w dowodzie.

Jak kupi się niewymęczoną to problem usterek nie będzie istniał.

Co do Vectry C to faktycznie ma ona max 1500kg na haku jak byś się decydował to napiszę Ci dokładnie wady jakie każda jedna z silnikiem CDTI 120/150km posiada i ile potrzeba na usunięcie tych problemów bo posiadałem przez rok taki pojazd i nie uważam go za coś nadające się do tak ciężkiej przyczepy.

Te wszystkie propozycje C5, passacin -> to wszystko jest za małe do budy 1500kg mlot.gif więc po co te propozycje?

Pozdrawiam.

 

Tą Hondą mnie zaintrygowałeś. Muszę poszukać i poczytać. Mam świadomość, że jeśli auto ma w papierach tylko 1500 kg na przyczepę to będzie niestety deczko za mało w rzeczywistości. Czy ktoś może mi realnie napisać o Hondzie CR-H z około 2000 r. (po lifcie) i mocy koło 150 KM w benzynie. Czy możliwość ciągnięcia 1500 kg to tak na styk, czy też jak na SUVa to nie ma problemu ? Vectrę może zostawię na koniec - nie podoba mi się, ot i już

 

Witam !

 

Nie rozumiem obaw o gaz. W mojej furce zrobiłem w tej chwili ( przez 2,5 roku) 50 tyś km- oprócz założenia instalki jedyny koszt jaki poniosłem poza tym to 1 raz wykonany przegląd (okoł 180zł). Samochód nie strzela, nie prycha, nie gubi obrotów, ba nawet nie śmierdzi gazem (dla niedowiarków do sprawdzenia na zlocie :-] ).

Jednak jest kilka warunków jakie trzeba spełnić:

1). Instalacja powinna zostać założona w dobrym znającym się na rzeczy warsztacie.

2). Instalka musi być porządna, (dodam, że dla silników V6 koszt zaczyna się od 3200zł w górę)

3). Samochód musi " lubić" gaz inaczej czekają nas kłopoty- mniejsze lub większe...

Ja swojego auta do holowania nie zamienię póki co na żaden inny- spory silnik, to duży komfort jazdy, do tego tylne zawieszenie samopoziomujące (ile nie nawalę do kufra i tak wstanie) i dmc przyczepy do 1500kg- czego chcieć więcej :niewiem:?

Mankamenty? Niestety ostatni wypust 2003r, więc niestety dziadek....

 

Ja nie mam obaw o gaz, tym bardziej, że na co dzień jeżdżę Peugeotem 306 z instalacją gazową, po prostu takie zrobiłem założenia jesli chodzi o auto rodzinne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.