Skocz do zawartości

Holowanie przyczepy automatem.


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, PLopaPL napisał:

Maarec wszystkie z 2.0?

 

ja przy swoim prawie 2tonowym knausie uciekam od 2.0na rzecz 3.0 

Niestety 2.0.

Nie widzę samochodu z dieslem 3.0, który byłby w budżecie. Oczywiście fajnie byłoby mieć moc z pojemności większej, jednak jak się nie ma co się lubi.

2.0 Bi-turbo może mieć 240KM i 500NM (VW, Skoda, Ford i pewnie coś jeszcze). 2.2 W mercedesie jak chyba sam wiesz nic nie zmienia na plus, po za akcyzą. Pewnie q7,q8, czy touareg holowałby lepiej, tylko przez 80% roku paliłby i kosztował więcej, mnie nie stać.

Za granicą pojawiają się pierwsze ceny nieoficjalne kodiaqa vrs, które mają raczej zaczynać od 200.000zł, jak dodamy kilka pakietów wyposażenia (asystent pasa, aktywny tempomat, hak) to pewnie skoda wyjdzie pod 220.00zł. W PL salonach nic nie wiedzą, po za tym, że jak się już pojawi to oczekiwanie 5-7 miesięcy, przynajmniej tyle teraz czeka się na kodiaqa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, dudek_t napisał:

PLopaPL - na co się zdecydowałeś? R6 - X5?

Nie mogę napisać, ale jak już  odbiorę, to prześlę zdjęcia na pw ;)

Edytowane przez PLopaPL (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, maarec napisał:

Za granicą pojawiają się pierwsze ceny nieoficjalne kodiaqa vrs, które mają raczej zaczynać od 200.000zł, jak dodamy kilka pakietów wyposażenia (asystent pasa, aktywny tempomat, hak) to pewnie skoda wyjdzie pod 220.00zł. W PL salonach nic nie wiedzą, po za tym, że jak się już pojawi to oczekiwanie 5-7 miesięcy, przynajmniej tyle teraz czeka się na kodiaqa.

VRS bedzie raczej bogato i kompletnie wyposażony i wydaje mi się niewiele będzie trzeba dobierać, wystarczy popatrzeć co ma dzis wersja Sportline i L&K. Z niezbędnych rzeczy to właściwie tylko hak (3500) będzie potrzebny. Aktywny tempomat do 160km/h ma już wersja Style.

Czeka się ale dużo zależy jaka wersja, "zwykłe" diesle 150/190KM są często gotowe po 2, max 3 miesiącach od zamówienia. Problem był z benzynami, tu sie czekało (i czeka dalej) dłużej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, golob napisał:

VRS bedzie raczej bogato i kompletnie wyposażony i wydaje mi się niewiele będzie trzeba dobierać, wystarczy popatrzeć co ma dzis wersja Sportline i L&K. Z niezbędnych rzeczy to właściwie tylko hak (3500) będzie potrzebny. Aktywny tempomat do 160km/h ma już wersja Style.

Czeka się ale dużo zależy jaka wersja, "zwykłe" diesle 150/190KM są często gotowe po 2, max 3 miesiącach od zamówienia. Problem był z benzynami, tu sie czekało (i czeka dalej) dłużej.

 

Pytanie jakie będą opcje. Masaży w fotelach się nie spodziewam. Chętnie przejadę się takim kodiakiem vrs co będzie trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, maarec napisał:

Pytanie jakie będą opcje. Masaży w fotelach się nie spodziewam. Chętnie przejadę się takim kodiakiem vrs co będzie trudne. 

Masazy nie ma w Kodiaqu i raczej nie bedzie, pozatym bedą napewno fotele zintegrowane jak ma Sportline. Wystarczy tez popatrzeć co mają obecne wersje i co jest możliwe. VRS będzie topowy, bedzie miał osobny cennik tak jak Sportline czy Skout czy jak ma np. Octavia RS. Wiadomo że zawsze bedzie cos w opcji typu: hak, webasto, dach panoramiczny, podgrzewana kierownica i tym podobne bajery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, golob napisał:

Masazy nie ma w Kodiaqu i raczej nie bedzie, pozatym bedą napewno fotele zintegrowane jak ma Sportline. Wystarczy tez popatrzeć co mają obecne wersje i co jest możliwe. VRS będzie topowy, bedzie miał osobny cennik tak jak Sportline czy Skout czy jak ma np. Octavia RS. Wiadomo że zawsze bedzie cos w opcji typu: hak, webasto, dach panoramiczny, podgrzewana kierownica i tym podobne bajery.

Pewnie do stycznia cennik się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maarec napisał:

Pewnie do stycznia cennik się pojawi.

Zajrzyj do czeskiego konfiguratora on ma oficjalne ceny juz dla Kodiaqa RS i wyposazenie na tamten rynek:

http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/ns7/67649

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, golob napisał:

Zajrzyj do czeskiego konfiguratora on ma oficjalne ceny juz dla Kodiaqa RS i wyposazenie na tamten rynek:

http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/ns7/67649

Dzięki, kilka dni temu sprawdzałem i jeszcze tej wersji nie dało się u nich konfigurowac.  Wskazują, że baza wyjdzie 200.000zł w konfiguratorze. Ciężko tylko coś tam dołożyć, nie widzę takiej opcji, tylko wybór koloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są opcje do wyboru, zobacz jak działa polski konfigurator i czeski jest identyczny, dojdziesz do wyposażenia dodatkowego. Ceny Kodiaqa w czechach po przeliczeniu są wyższe od naszych mniej wiecej o 10tys. zł (ale sa roznice w wyposazeniu tez).

http://cc-cloud.skoda-auto.com/POL/POL/pl-pl

Edytowane przez golob (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, golob napisał:

Są opcje do wyboru, zobacz jak działa polski konfigurator i czeski jest identyczny, dojdziesz do wyposażenia dodatkowego. Ceny Kodiaqa w czechach po przeliczeniu są wyższe od naszych mniej wiecej o 10tys. zł (ale sa roznice w wyposazeniu tez).

http://cc-cloud.skoda-auto.com/POL/POL/pl-pl

Masz u mnie piwo. Jak nic nie pomyliłem to 229.000 zł z moimi dodatkami minus rabat od dilera. 

Edytowane przez maarec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

D i do przodu a jak jeździsz po gorach to można uzywac  tiptronic redukując sam -  hamujesz silnikiem      lub wybierasz 4 albo  3 albo  2  zależy jakie wzniesienia i ile ma biegow uzywac  jeżeli dasz 4 to będzie zmienial do 4 biegu jak da 3 to tylko do 3 a jak dasz dwa to tylko 1 i 2 bieg będzie używany  oto cala filozofia automatow

Edytowane przez Slawiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wcześniej kolega napisał , ja również D i do przodu chyba , ze ruszam pod wzniesienie ,czy wyjeżdżam z P w ciężkim terenie to na 4/3 od konta wzniesienia i jak wyjade na prostą droge ponownie D i pędzel do 80/90 km na godzinke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.