cosin Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 witam, czy warto wymienić zaczep tradycyjny na zaczep ze stabilizatorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary11 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 osobiście wymieniłbym jakbym miał padnięty tradycyjny. Puki dobry jeździłbym dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Darku, zrobilem ze stabilizatorem 50 km i jestem w szoku jezeli chodzi o zalety tego wynalazku. Roznica jest naprawde spora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Różnica jest naprawdę spora Potwierdzam, jeżdziłem z "towarówką" bez stabilizatora i jak przyciągałem moją przyczepę po kupnie to poczułem różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel67 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Największą różnicę odczujesz przy większych prędkościach. Brak bujania, praktycznie zero reakcji po wyprzedzeniu lub wyminięciu ciężarówek, itp. Cały wyjazd wakacyjny w 2006 bezstresowy - pamiętam tylko jedną, nerwową reakcję przyczepy podczas hamowania na zjeździe i łuku (autostrada) a i to bardzo szybko się uspokoiła. Prędkości w okolicach 100 km/h są z tym wynalazkiem bezpieczne i bezstresowe (poza paliwem). Należy jednak pamiętać aby podczas manewrów np na campingu zwalniać stabilizator. Reasumując - zdecydowanie TAK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CamperDiem Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 a jezeli juz zaczep ze stabilizatorem to AL-KO czy sa jakies tansze i dobre? na allegro widzialem za smiesznie niska cene, wiec pomijam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Nalezy jednak pamietac aby podczas manewrow np na campingu zwalniac stabilizator. czy mozesz cos wiecej na ten temat napisac? i Jak to robisz w przypadku Twojego stabilizatora? Domniemam, ze masz Winterhoffa montowanego fabrycznie do Hobbystek a jezeli juz zaczep ze stabilizatorem to AL-KO czy sa jakies tansze i dobre? Sa inne. Nawet sa w sieci testy http://www.winterhoff.de/deutsch/caravaning-test.html http://www.winterhoff.de/deutsch/caravaning-test2.html http://www.winterhoff.de/deutsch/adac-test.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosin Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 dzięki za przesłane info już zdecydowałem i wymieniam zaczep ! chodzi własnie o bujanie przy większej szybkości i przy wyprzedzaniu lub będącym wyprzedzanym dlatego zadałem to pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Podczas ostatniej rozmowy z p. Darkiem Wolodzko zasugerowalem aby ukazal sie jakis dobry artykul z praktycznymi informacjami na temat eksploatacji stabilizatorow jazdy. Pozostaje miec nadzieje, ze kto zechce taki artykul splodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosin Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Tak, warto byłoby poczytać na ten temat jakieś praktyczne nowinki ! Ale tego nie może pisać teoretyk może ktoś z forumowiczów podejmie się tego zadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Jeszcze jeden test http://www.winterhoff.de/Bilder/News/rwtuev-2004-engl.pdf Zastanawia mnie co oznacza ta setka na glownej stronie producenta , czyzby ograniczenie predkosci, do ktorej producent gwarantuje poprawne dzialanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Dawno temu też mnie zastanawiło to , że na niektórych przyczepkach byla naklejona naklejka ..100'' i rozmawiając z jednym panem powiedzial ,że jeśli przyczepa jest wyposażona w stabilizator jazdy i ma osie z orginalnie zamontowanymi amortyzatorami to w niemczech można na stacji diagnostycznej postarać się o tzw. TUV dopuszczający poruszanie się z max. predkością do 100km/h. Jest to wpis do dowodu rejestracyjnego a sama naklejka ..100'' ma znaczek TUV. Jle w tym jest prawdy co mi powiedział ten gośc nie wiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Jle w tym jest prawdy co mi powiedział ten gośc nie wiem ... Ma to sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CamperDiem Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 znaczy winterhoff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Zastanawia mnie co oznacza ta setka na głównej stronie producenta , Kliknij na znaczku a dostaniesz to http://www.winterhoff.de/deutsch/inhalt100kmh.html Niestety ten język nie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.