Skocz do zawartości

Hobby czy Steckerman - która marka lepsza przy zakupie nowej przyczepy?


abak

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno plusem gaz vs gaz/elektryka jest to że jednak moment załączenia termy na gazie słychać, a jest ona (w 580qs) pod dużym łóżkiem, przy samej  głowie. Domyślam się że przy pracy na grzałce elektrycznej żadne odgłosy z bojlera nie dochodzą. 
Dokładnie, nie dochodzą odgłosy i nie trzeba zdejmować osłony z kratki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 331
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

2 godziny temu, Sebeb napisał(a):

Przepraszam zasugerowałem się wpisem, że jak gaz+prąd to = Truma Combi. Nie wiedziałem, że jeszcze montują jakieś "przeżytki"

Bojler Trumy BGE10 to przeżytek? :D Toż to przeżyje niejedną Trumę Combi ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sebeb napisał(a):

Przepraszam zasugerowałem się wpisem, że jak gaz+prąd to = Truma Combi. Nie wiedziałem, że jeszcze montują jakieś "przeżytki"

Przeżytek jak najbardziej :], tyle że na wakacje bez segregatora z kodami błędów jedziesz :bzik:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Sebeb napisał(a):

Właśnie problemy z błędami troche mnie dziwią bo na 2 sezony jazdy tylko raz miałem błąd jak zapomniałem odkręcić butlę :)

Tylko się cieszyć :yes:. U nas na forum, też zapytań o błędy wyświetlane na tym urządzeniu jest niewiele. Na fb narzekania jest sporo, ale może to też wynikać z tego że (tu szacuje) 80% nowych kamperów będzie miało to urządzenie. 

W przyczepach (szczególnie tych tańszych) Trumatic jeszcze jakoś się trzyma, choć powoli wygryza go VarioHeat i właśnie Combi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do naszych polskich dealer'ów, poza poszukiwaniem ofert w DE ciagle rozważam zakup w PL. 

Co sądzicie sądzicie o zakupie w 'Wadowscy Kampery' w Krakowie?

Kupował ktoś u nich nową przyczepę? Jeśli tak, to jakie macie doświadczenia z nimi (chodzi mi o zakup, nie o serwis)?

Edytowane przez abak (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, abak napisał(a):

Wracając do naszych polskich dealer'ów, poza poszukiwaniem ofert w DE ciagle rozważam zakup w PL. 

Co sądzicie sądzicie o zakupie w 'Wadowscy Kampery' w Krakowie?

Kupował ktoś u nich nową przyczepę? Jeśli tak, to jakie macie doświadczenia z nimi (chodzi mi o zakup, nie o serwis)?

Ja mam takie doświadczenia, że jak poprosiłem o ofertę na przyczepę Knausa, to uzyskałem odpowiedź, że oni Knausa nie sprzedają, a byli oficjalnym dealerem Knausa :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minutes ago, jacek00 said:

Ja mam takie doświadczenia, że jak poprosiłem o ofertę na przyczepę Knausa, to uzyskałem odpowiedź, że oni Knausa nie sprzedają, a byli oficjalnym dealerem Knausa :hehe:

Nieźle .. No to na tym etapie ja doświadczyłem odwrotnej sytuacji - po pierwszej rozmowie w bardzo krótkim czasie dostałem oferty gotowych przyczep na placu, a po ich odrzuceniu pełną gotowość do znalezienia czegoś w slotach w fabryce ..

Może zatrudnili jakiegoś nowego i skutecznego sprzedawcę ? :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, abak napisał(a):

Wracając do naszych polskich dealer'ów, poza poszukiwaniem ofert w DE ciagle rozważam zakup w PL. 

Co sądzicie sądzicie o zakupie w 'Wadowscy Kampery' w Krakowie?

Kupował ktoś u nich nową przyczepę? Jeśli tak, to jakie macie doświadczenia z nimi (chodzi mi o zakup, nie o serwis)?

Zakup w PL ma tą zaletę, że zgłaszając reklamację z tytułu rękojmi nie jest się skazanym na humory sprzedawcy czy też producenta. 14 dni jest na rozpatrzenie reklamacji, a potem z automatu przyjmuje się, że była zasadna. W kontekście działania firmy  Wadowscy i Knaus w mojej sprawie to jest niewątpliwą zaletą. Ewentualne dochodzenie swoich praw przed sądem też jest dużo prostsze.

Każdy sam mu się zastanowić czy różnica w cenie pomiędzy PL a np DE jest atrakcyjna. W moim przypadku była bardzo atrakcyjna. Następnym razem też rozważę zakup za granicą. 

Jedno jest pewne. Po "przygodzie" z serwisem Wadowscy, która niestety cały czas trwa i końca nie widać oraz podejściem Knaus do zgłaszanych oczywistych wad produktu, czy czasu reakcji liczonego w miesiącach, następnym razem będę szukał produktów spoza grupy Knaus Tabbert. Komentarze "zadowolonych" klientów na profilu producenta mówią bardzo dużo jak grupa Knaus traktuje swoich klientów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Zakup w PL ma tą zaletę, że zgłaszając reklamację z tytułu rękojmi nie jest się skazanym na humory sprzedawcy czy też producenta. 14 dni jest na rozpatrzenie reklamacji, a potem z automatu przyjmuje się, że była zasadna. W kontekście działania firmy  Wadowscy i Knaus w mojej sprawie to jest niewątpliwą zaletą. Ewentualne dochodzenie swoich praw przed sądem też jest dużo prostsze.



Ale w DE też masz rękojmię, której przepisy są jeszcze korzystniejsze dla konsumenta niż w PL. Sam [mention=2]Tomii[/mention] już kilkukrotnie reklamował coś u dealera i każdorazowo odbywa się to bez najmniejszych problemów a sam dealer po prostu przysyła mu nową część do Polski.

Daj nam w Polsce taki standard obsługi. Dla przykładu jak zareklamowałem w elcampie markizę to na cześć zamienną czekałem niemal pół roku... I to bynajmniej nie z powodu opieszałości samej Fiammy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, jacek00 napisał(a):


 

 


Ale w DE też masz rękojmię, której przepisy są jeszcze korzystniejsze dla konsumenta niż w PL. Sam @Tomii już kilkukrotnie reklamował coś u dealera i każdorazowo odbywa się to bez najmniejszych problemów a sam dealer po prostu przysyła mu nową część do Polski.

Daj nam w Polsce taki standard obsługi. Dla przykładu jak zareklamowałem w elcampie markizę to na cześć zamienną czekałem niemal pół roku...

 

Tak masz rację, tylko zawsze może zajść konieczność podstawienia przyczepy do dealera w DE co niestety niesie za sobą duże koszty. Dopóki niemiecki dealer ma zaakceptowany wniosek przez producenta to wszystko idzie w miarę sprawnie. Gorzej jak pojawi się temat sporny. U mnie np Knaus odrzucił reklamację listew ozdobnych półek, które się skurczyły o prawie 1cm czy nieprawidłowo działających 2 z 7 rolet okiennych (niedziałające miękkie domykanie) bo jak odbierałem przyczepę to tego nie zauważyłem. Pytanie na ile to niekompetencja serwisu Wadowscy (bo źle zgłosili i Knaus sie kurczowo trzyma stanowiska) a na ile samego Knaus-a.

20221218_134200.jpg

20221218_134228.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.