Skocz do zawartości

Jakie auto ile pociągnie? - zestawienie w 1 poście (dane techniczne)


szary11

Rekomendowane odpowiedzi

Renault Safrane 3.0 V6 167 KM 235 Nm 1992 rok

 

MW 1471 kg

DMC 1990 kg

 

Przyczepa z ham. 1500 kg

-----//----- bez ham. 735 kg

 

Citroen C5 2.0 Hdi 134 KM 2007 rok

 

MW 1498 kg

DMC 2018 kg

 

Przyczepa z ham. 1500 kg

----//----- bez ham. 730 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault Safrane 3.0 V6 167 KM 235 Nm 1992 rok

 

MW 1471 kg

Hmm ciekawe że moja 2.2 i a cięższa ?Oni chyba te masy z kapelusza wpisują , ale cóż papier wszystko przyjmie i jest najważniejszy :tuptup:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam serdecznie

Posiadam opla astre II clasic 55Kw - 75 KM w dowodzie zapisane że przyczepa bez hamulca do 650 natomiast z hamulcem do 1150. Z forum wyczytałem podobne dane, ale zastanawiam się czy faktycznie taki mały samochód pociągnie w dalszą trasę przyczepę. Planuje trasę na wakacje po europie, w sumie będzie jakieś 2000+ km. W planach przyczepa kempingowa odpowiednia do samochodu jeśli taka istnieje. Powiedzcie czy mój samochód nadaje się jako holownik przyczepy w dalsze trasy?? Jeśli tak może podrzućcie orientacyjne linki przyczep.

Pozdrawiam Paweł Piechocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Posiadam opla astre II clasic 55Kw - 75 KM w dowodzie zapisane że przyczepa bez hamulca do 650 natomiast z hamulcem do 1150. Z forum wyczytałem podobne dane, ale zastanawiam się czy faktycznie taki mały samochód pociągnie w dalszą trasę przyczepę. Planuje trasę na wakacje po europie, w sumie będzie jakieś 2000+ km. W planach przyczepa kempingowa odpowiednia do samochodu jeśli taka istnieje. Powiedzcie czy mój samochód nadaje się jako holownik przyczepy w dalsze trasy?? Jeśli tak może podrzućcie orientacyjne linki przyczep.

Pozdrawiam Paweł Piechocki

 

Pawle sprawa jest dziwna bo w znanych mi Astrach II:

- silnik 1.6 84 KM może mieć 1050 kg na haku

- silnik 1.4 90 KM może mieć 850 kg na haku (a są koledzy którzy z tym silnikiem mogą mieć tylko 800 kg).

 

Na Twoim miejscu nie bawił bym się w nic cięższego niż 700 kg masy własnej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Volkswagen Caravelle 8 osobowy 2001r. T4

2. 2,5 Tdi 102KM (75kW)

3. MW 1822kg DMC 2620kg

4. O1 2000kg O2 700kg

 

 

1. Volkswagen multivan 7 osobowy 2007r. T5

2. 1,9 Tdi 102KM (75kW)

3. MW 2415kg DMC 3000kg

4. O1 2200kg O2 750kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Posiadam opla astre II clasic 55Kw - 75 KM w dowodzie zapisane że przyczepa bez hamulca do 650 natomiast z hamulcem do 1150.

 

kiedys wyczytałem w zagranicznym czasopismie ze od tego co masz w dowodzie rejestracyjnym DMC PRZYCZEPY odejmij 15% do tej masy szukaj przyczepy

 

 

u mnie ta obcja sprawdza sie rewelacyjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu CIEKAWOSTKA:

Jeep grad cherokie rocznik 2007 wersja jakaś wybiedzona laredo 3,7 litra czyli najmniejszy (koni i niutonometrów - wystarczająco) . A wersja biedna bo napęd tylko na tył.

I tu ciekawostka :

max masa przyczepy z hamulcem 1500kg :-)

miałem auto na 2 dni bo brat mi zostawił jak mój był w serwisie a brat wyjechał z rodziną. dane o przyczepie wziąłem z dowodu rejestracyjnego (bo hak nie jest założony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przecież spokojnie możesz ciągać przyczepkę 900 kg DCM

 

Nie znam się za bardzo na mechanice i jakoś mam obawy że jak taką przyczepę podepnę, to po dłuższej trasie coś w silniku nie wytrzyma ciągnięcia i zostane zmuszony do dłużej nieokreślonego postoju. Danym z dowou i ludziom z użędu nie ufam, dlatego jestem tu :bevil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się za bardzo na mechanice i jakoś mam obawy że jak taką przyczepę podepnę, to po dłuższej trasie coś w silniku nie wytrzyma ciągnięcia i zostane zmuszony do dłużej nieokreślonego postoju. Danym z dowou i ludziom z użędu nie ufam, dlatego jestem tu :bevil:

 

silnik da radę jeśli nie będziesz go katował, gorzej jest ze sprzęgłem - mała moc i przy ruszaniu zwłaszcza pod górę sprzęgło cierpi :biwak:

jeździłem 60KM astrą kombi, na haku miała 450/800kg, jeździliśmy z niewiadówką która pewnie z 600kg ważyła doładowana

silnik nigdy nie wołał pomocy :hop1: - tzn nie grzał się, fakt że byle górki trza było na II biegu robić

 

teraz czasem jeżdżę vitarą (97KM - 1.6), z hobby MW 830kg, więc jakieś 900kg rzeczywistej

tyle że to terenówka i ma trochę inaczej skrzynie zestopniowywaną - Vmax 140km/h

ale problemów nie ma żadnych, jedzie się ciut gorzej jak fordem 120KM - bardzoej czuć górki, za to ruszanie lepsze vitarką - krótka i mocna jedynka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.