Skocz do zawartości

Koniec viaTOLL, początek e-TOLL.


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.08.2021 o 12:04, maarec napisał:

no cóż, chwilowo temat e-toll kwalifikuje się do działu przyczepa czy kamper :)  Mogę prosić o podpowiedź - do kiedy mam oddać viatolla i odzyskać kasę ? ewentualnie do kiedy mogę z niego korzystać ? mój czołg niestety z towarówką łapie się na opłaty :)

Box jest do 30 września. Kasę odzyskasz do końca przyszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.07.2021 o 16:14, tomekk napisał:

U mnie jest dokładnie to samo. Aplikacja nie aktualizuje salda.

Tomek, dalej masz to samo?

U mnie po pierwszych testach wygląda, że jest ok.

- Aktualizacja salda w aplikacji w czasie rzeczywistym,

- Aplikacja działa bez zwiech razem z nawigacją w telefonie  (telefon po kablu podłączony z samochodem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabaretu ciąg dalszy :)

30 minut temu, tomekk napisał:

Próbowałeś inny telefon ? Może wyłącz wszystko na stronie i skofiguruj jeszcze raz, no chyba że już próbowałeś.

Tak próbowałem. Teraz nie mogę aktywować urządzenia. Zadzwoniłem na infolinię, pan kazał usunąć wszystko i zrobić od nowa - za rączkę mnie prowadził, i dalej to samo. Samochód dodany, urządzenie dodane, przypisane do samochodu -> Aktywuj i ... pojawia się błąd: "Identyfikator karty nie może być pusty!".

Rada na infolinii? Proszę zadzwonić jutro. Wszystko jest dobrze, jutro będzie OK. !!!! 

Pytam go, a co jeżeli chcę dziś gdzieś pojechać? "Proszę włączyć w telefonie i się nie martwić! No i jutro zadzwonić!". Zastanawiam się co by było, gdyby mnie zieloni zatrzymali? Tłumaczył bym się, że pan na infolinii mi kazał jechać? Zwłaszcza, że wiem, że nie działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już w miarę ok.

Saldo się aktualizuje na bieżąco.

Jedynie mam problem (nie tylko ja) z włączaniem jednocześnie AutoMapy czy Google maps.

Po prostu któraś zawsze przestaje dokładnie pokazywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już w miarę ok.
Saldo się aktualizuje na bieżąco.
Jedynie mam problem (nie tylko ja) z włączaniem jednocześnie AutoMapy czy Google maps.
Po prostu któraś zawsze przestaje dokładnie pokazywać
Tomek, dalej masz to samo?
U mnie po pierwszych testach wygląda, że jest ok.
- Aktualizacja salda w aplikacji w czasie rzeczywistym,
- Aplikacja działa bez zwiech razem z nawigacją w telefonie  (telefon po kablu podłączony z samochodem).
Jestem po pierwszym przejeździe, brak aktualizacji salda.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, beniamin82 napisał:

Jestem po pierwszym przejeździe, brak aktualizacji salda.

To lepiej sprawdź na etoll.gov.pl czy w ogóle w historii masz przejazd i czy tam masz zaktualizowane saldo. Jeżeli nie, to po prostu nie zapłaciłeś za przejazd :( Wtedy lepiej złóż reklamację, bo jak trafiłeś na bramownicę z kamerą, to zapłacisz :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, na stronie nie ma śladu po przejeździe. W Aplikacji jest!
Napisałem zgłoszenie nie pobrania opłaty.
Dzieki za cynk.
Jechałem A4, mam zestaw poniżej 3,5 tony. Więc bramownice że zdjęciami mnie nie łapią.

Ale mimo wszystko wolę zapłacić za przejazd.

Pozdrawiam serdecznie

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już w miarę ok.

Saldo się aktualizuje na bieżąco.

Jedynie mam problem (nie tylko ja) z włączaniem jednocześnie AutoMapy czy Google maps.

Po prostu któraś zawsze przestaje dokładnie pokazywać

Ja nie mam żadnych problemów.
Kabaretu ciąg dalszy

Tak próbowałem. Teraz nie mogę aktywować urządzenia. Zadzwoniłem na infolinię, pan kazał usunąć wszystko i zrobić od nowa - za rączkę mnie prowadził, i dalej to samo. Samochód dodany, urządzenie dodane, przypisane do samochodu -> Aktywuj i ... pojawia się błąd: "Identyfikator karty nie może być pusty!".

Rada na infolinii? Proszę zadzwonić jutro. Wszystko jest dobrze, jutro będzie OK. !!!! 

Pytam go, a co jeżeli chcę dziś gdzieś pojechać? "Proszę włączyć w telefonie i się nie martwić! No i jutro zadzwonić!". Zastanawiam się co by było, gdyby mnie zieloni zatrzymali? Tłumaczył bym się, że pan na infolinii mi kazał jechać? Zwłaszcza, że wiem, że nie działa?

Jakbyś nie miał numeru urządzenia na stronie wpisanego. Czym logujesz się na stronę ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś nie miał numeru urządzenia na stronie wpisanego. Czym logujesz się na stronę ? 
Loguje się przez profil zaufany. Numer urządzenia (numer biznesowy) mam wpisany, a mimo to nie działa.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.