Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, bw81 napisał:

Długość wersji ESV to blisko 5.7m :D  Coś mi się wydaje Marek, że wciąga Cię amerykańska motoryzacja :)

 

Fajny samochód na amerykańskie warunki i standardy. Jeszcze w zeszłym roku zastanawiałem się nad przyczepą kempingową z siodłem i ramem 1500 do tego. Ale wystarczyło, że sobie przypomniałem lokowanie się na parceli w Adriatiq kampie czy Ujcy i mi przeszło :D

kolega kupił nową dużą przyczepę z USA, opisywałem w temacie o wtyczce,  jakość wykończenia jest delikatnie mówiąc trochę inna od EU standardów w podobnej klasie,  także chyba dobrze że się tylko zastanawiałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba zależy od producenta? a taka np:

https://www.highlandridgerv.com/products/2019/fifth-wheels/open-range-3x/

na dole strony są zdjęcia wnętrza.

 

 

Edytowane przez bw81 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Suzu4x4 napisał:

kolega kupił nową dużą przyczepę z USA, opisywałem w temacie o wtyczce,  jakość wykończenia jest delikatnie mówiąc trochę inna od EU standardów w podobnej klasie,  także chyba dobrze że się tylko zastanawiałeś ?

W tym GMC Yukon XL którym jeździłem było przyzwoicie z jakością wykończenia, a bliźniak Cadillac musi być jeszcze lepszy bo to taka klasa premium już. Długość 5,7m ale szerokość też jest ogromna, tunel środkowy z przodu jest tak wielki że tam powinno być trzecie siedzenie :)

No ale tak jak pisał bw81 to jest auta na stany i tamte warunki, nie wyobrażam sobie sprawnego, zwinnego jeżdżenia takim autem w polskich/europejskich warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, golob napisał:

W tym GMC Yukon XL którym jeździłem było przyzwoicie z jakością wykończenia, a bliźniak Cadillac musi być jeszcze lepszy bo to taka klasa premium już. Długość 5,7m ale szerokość też jest ogromna, tunel środkowy z przodu jest tak wielki że tam powinno być trzecie siedzenie :)

No ale tak jak pisał bw81 to jest auta na stany i tamte warunki, nie wyobrażam sobie sprawnego, zwinnego jeżdżenia takim autem w polskich/europejskich warunkach.

pisałem odnośnie przyczepy , że na zdjęciach wygląda dużo lepiej niż w rzeczywistości , na żywo w środku jakoś tak się czułem jakbym był w salonie mebli "Bodzio" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Suzu4x4 napisał:

środku jakoś tak się czułem jakbym był w salonie mebli "Bodzio" 

ok, rozumiem i pewnie coś w tym jest.

 

2 godziny temu, golob napisał:

W tym GMC Yukon XL którym jeździłem było przyzwoicie z jakością wykończenia, a bliźniak Cadillac musi być jeszcze lepszy

GMC wystepuje jeszcze w wersji XL DENALI :D max wyposazewnie i inne materiały wykończenia wnętrza.

59 minut temu, danielpoz napisał:

Cadillac czy Lincoln na pewno nie odbiegają wykończeniem od naszych marek premium. 

Pewnie nie ustępuje jakością ale jest inne /odmiennie od tych europejskich. I albo się to podoba albo nie :) O ile z zewnątrz mi się podoba o tyle ze środkiem gorzej ( piszę o wyglądzie  nie o jakości). Wole grupę Dodga jeśli chodzi o design środka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu pickupa to jeździłem Navara w wersji n guard. Chyba lepiej wyciszona lub silnik mniej buczy? w ogóle trochę ładniejsze wnętrze, takie mniej toporne. Jeśli chodzi o jazdę to też jakieś wielkiej różnicy w komforcie nie odczułem choć mocno podkreślają że nie ma z tyłu resorw. Ciasniejsza w środku ale to może przez niższy sufit bo jest szyberdach. Na szerokość to wnętrze tak samo jak w Fordzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymiejcie mnie bo nie wytrzymiem...

Jeśli dobrze rozumiem:

- nowy Forester będzie u nas TYLKO z hybrydą z wolnossącą benzyną 2.0, CVT i 1270 na haku,

- XV będzie do wyboru TYLKO z wolnossącą benzyną 1,6 lub hybrydą z tym silnikiem (o możliwościach holowniczych lepiej nawet nie pisać, bo ich nie ma)...

A takie fajne samochody...

QUO VADIS SUBARU?!?!?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zulos napisał:

 

Jeśli dobrze rozumiem:

- nowy Forester będzie u nas TYLKO z hybrydą z wolnossącą benzyną 2.0, CVT i 1270 na haku,

QUO VADIS SUBARU?!?!?

 

Dokąd zmierzasz motoryzacjo :zlo:

 

Hujdai.png

silnik.png

cepka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokąd zmierzasz motoryzacjo :zlo:
 
Hujdai.png.ce3578721f0db95a37534663468c93de.png
silnik.png.253bbf5ac4d1ddd38107b9caa1567ce1.png
cepka.thumb.png.60cc7ba4f3d883f21ed4c4f07d4f124c.png


Elantra nigdy nie mogła ciągnąć przyczepy. Wiele lat temu pytałem czemu, taka homologacja i już. i30 pociągnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.