Skocz do zawartości

Troche o holownikach, czyli czym ciągamy swoje przyczepki?


szary11

Rekomendowane odpowiedzi

tak tez sam wymieniam i to w tym tygodniu mnie czeka :ok: a w żonki a3 nie ma tego problemu bo jest tradycyjny mcperson i w 80 100 i pioerwszych a6 też nie tworzyli Potem wynalezli wielowahacze i odeszli od tego a to coś znaczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

jeżdżę audi już trochę i co do zawiech nic nie mam do zarzucenia wystarczy że raz kupisz porządniej a nie chińskie zamienniki

 

Jeden oryginalny wahacz za 800 PLN ? Są Audice po TIV -e , a jak przejadą klkaset km po polskich drogach to mają wahacze powybijane , to jest dobre zawieszenie na niemieckie autobany , nie na polskie drogi :ok:

 

powiem tak jak kupiłem za 1050 pln komp i przejechałem 15 tys. i cisza

sory za ot bo trochę się zaczyna robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejechałem 15 tys. i cisza

 

To żaden przebieg, który o niczym nie świadczy. Jak 100tys. przejedziesz i będzie cisza to już można mówić, że nie jest źle :-] Z tego co wiem, zamienniki na 100% nie dociągają do takiego przebiegu, oryginały potrafią.

 

Z tego co czytałem podobno wahacze z czasem poprawiono i wydłużyła się ich żywotność. Prawda czy fałsz? :)

 

Nie no, audi fajne autka, ale ciasne :ok: W escorcie było więcej miejsca... szczególnie nad głowami (porównując do 80 i pierwszych A4).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To żaden przebieg, który o niczym nie świadczy. Jak 100tys. przejedziesz i będzie cisza to już można mówić, że nie jest źle :) Z tego co wiem, zamienniki na 100% nie dociągają do takiego przebiegu, oryginały potrafią.

 

myśle że o 100tyś nawet marzyc nie można Przynajmniej na polskich drogach 50 to już byłby sukces Ja wymieniam średnio po ok 25 ale dodam że tylko górne dolne mam jeszcze w oryginale :)

 

Z tego co czytałem podobno wahacze z czasem poprawiono i wydłużyła się ich żywotność. Prawda czy fałsz? :-]

 

za wiele się nie zmieniło :)

 

Nie no, audi fajne autka, ale ciasne :) W escorcie było więcej miejsca... szczególnie nad głowami (porównując do 80 i pierwszych A4).

 

audi jest poprostu szyte na miare :) nie chodzi o to że ma być wuchta miejsca tylko żeby się dobrze czuć :ok: żeby wszystko było na swoim miejscu miało klase i wysoką jakość :)

 

Audi jak każde autko ma plusy i minusy :) ale i tak wypada bardzo dobrze na tle konkurencji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do audi A6 to jak w każdym A4,A6 chyba po 98r padają wahacze ( wybijają się sworznie), za to prowadzenie sie auta z wielo wachaczowym zawieszeniem z przodu jest doskonałe, nie przenosi żadnych drgań na kierownice podczas ruszania i zmiany biegów itd;)

Co do awaryjności silnika 2,5 TDi i kosztów jego eksploatacji to jest to zupełne przeciwieństwo 1.9tdi;(

Silnik w A6 2,5TDI to chyba najbardziej nieudana konstrukcja audi. Zależy na jaki się trafi ale z reguły we wszystkich przypadkach nagminnie wyrabiają sie wałki rozrządu, tzn krzywki robią się jajowate. Często pada tez przepływomierz.

Stać jest kogoś na Audi A6 musi być także stać na naprawy..

Na pewno za zadowolenie z jazdy można A6 z silnikiem 2,5tdi dać 5+.

Oczywiście , życzę udanej i niezbyt kosztownej eksploatacji;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do audi A6 to jak w każdym A4,A6 chyba po 98r padają wahacze ( wybijają się sworznie), za to prowadzenie sie auta z wielo wachaczowym zawieszeniem z przodu jest doskonałe, nie przenosi żadnych drgań na kierownice podczas ruszania i zmiany biegów itd;)

Co do awaryjności silnika 2,5 TDi i kosztów jego eksploatacji to jest to zupełne przeciwieństwo 1.9tdi;(

Silnik w A6 2,5TDI to chyba najbardziej nieudana konstrukcja audi. Zależy na jaki się trafi ale z reguły we wszystkich przypadkach nagminnie wyrabiają sie wałki rozrządu, tzn krzywki robią się jajowate. Często pada tez przepływomierz.

Stać jest kogoś na Audi A6 musi być także stać na naprawy..

Na pewno za zadowolenie z jazdy można A6 z silnikiem 2,5tdi dać 5+.

Oczywiście , życzę udanej i niezbyt kosztownej eksploatacji;)

 

silnik 2,5 tdi ponoc po 2004r poprawili..ale czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam :ok:

Naszą N 126n ciągniemy T4 - 2,4 D,na co dzień auto w ciągłej eksploatacji- narzędzie pracy ;)

ogólnie jak dla mnie fajna jazda,dużo przestrzeni tak że przyczepka może leciec pusto ;) i raczej wszystkie dalsze wyjazdy będą / są Tym autem

 

75218d64f893984amed.jpg

 

Drugie auto auto to Golf 3 combi 1,9 TD mojej małzonki do którego niedawno załozyłem hak,nawet niezła jazda

natomiast -porównanie z busem wypada blado :hop1:

 

b7621a268da170camed.jpg

 

1d80f4bd6940d2ebmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

pierwsza trasa partnerem z przyczepą za mną a oto spostrzeżenia

 

Partner tepee 1,6hdi 90hp - przyczepa hobby 495 - dmc1300

 

silnik - wg mnie daje radę - jadąc 80-90 - sięnie męczył - problemem były góry - ale z nimi zawsze jest problem

 

stabilność auta i hamowanie z przyczepą bez problemów

 

jedyną ale znaczącą wadą jest niskie zawieszenie obciązonego auta

 

przy niewielkich nierównościach podpora(stalowa) - przyczepy uderzała o jezdnię

 

auo ma zbyt miękie zawieszenie z tyłu a tylne odboje sa zbyt krótkie i dlatego tak sę działo

 

prawdopodnie wymienię odboje na inne tak aby zawiecha nie była tak nisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi oldbojami to tam nie nawojujesz, jak te Berlinga , Partnery siedzą na oldbojach to strasznie źle sie wtedy prowadzą!(już dwa takie firmowe zakatowałem;)

- na pewno *** za dużo cisną Ci dyszel na hak;) lub strasznie go załadowałeś gratami;/ może tu jest problem?

-Napisz jeszcze jak sie ruszało tym pod góre gdy sie zatrzymać musiałeś?- bo jestem ciekaw;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.