Kristofer Posted August 3, 2020 Praktycznie, wystarczą dłonie Suwadło swobodnie przesuwa się w tulejach, więc gdy wszystko rozkręcisz, wyjmiesz je ręką. Robisz pierwszy raz, więc rób sobie dokumentację foto każdej czynności, co i gdzie było, jak i które śruby były wkręcone i z jaką siłą. Dasz radę. Najważniejsze, że zrobisz, co trzeba, bo gdybyś nie założył tego "tłumika", to cała Twoja robota zdałaby się "psu na budę", no i kląłbyś na nowy amortyzator, że takie tandetne teraz robią, bo migiem przestał działać Quote Share this post Link to post Share on other sites
borek6 Posted August 3, 2020 opanujemy temat w weekend ! Czekam na amortyzator, przyjdzie pewnie w czwartek ten oring i jazda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kristofer Posted August 3, 2020 (edited) O smarach pisałem w tym temacie, ale jest tam też dużo uwag na temat remontu UN: https://forum.karawaning.pl/topic/10875-zaczep-ze-stabilizatorem/?do=findComment&comment=600466 Jak zrobisz, to opisz wrażenia Edited August 3, 2020 by Kristofer (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
jacek00 Posted August 3, 2020 Dzięki za wszelkie rady, pierścień kupiony. Teraz tylko jeszcze smar i mam nadzieje ze uda mi się to UN rozebrać, najbardziej obawiam się rozbierania i wyjmowania suwadła, mam nadzieje ze da się je umieścić z powrotem na miejscu bez specjalistycznych narzędzi.Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkBez problemu zrobisz to z podstawowymi narzędziami. Jedynie klucza dynamometrycznego będziesz potrzebował Quote Share this post Link to post Share on other sites
borek6 Posted August 5, 2020 [mention]Kristofer [/mention] zobacz, mam jednak ten oring to nic, nowy będzie na zapas, uff... No to zakładam nowy amortyzator, potem postaram się zająć regulacją.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
borek6 Posted August 5, 2020 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kristofer Posted August 6, 2020 (edited) 8 godzin temu, borek6 napisał: [mention]Kristofer [/mention] zobacz, mam jednak ten oring to nic, nowy będzie na zapas, uff... Jestem skazany jedynie na obserwację tego, co pokazujesz na zdjęciach. Ty masz to wszystko przed sobą - możesz sprawdzać namacalnie. Po prostu sygnalizuję jedynie własne przypuszczenia i tylko na podstawie tego, co widzę. Zresztą, sam nawet pisałeś: W dniu 2.08.2020 o 22:43, borek6 napisał: Ten oring nr 8 to on właśnie powinien być na samym końcu suwadła ? Czytałem o tym, chłopaki pisali że w momencie ruszania im uderza coś w suwadle i to może być wina właśnie tego oringu. U mnie nic takiego nie występuje ale wnioskuje ze chcesz mi powiedzieć ze brakuje go właśnie w tym miejscu ? To poprzednie zdjęcia, które zamieściłeś: To jest ostatnio dodane (obróciłem je, aby łatwiej było te dwa zdjęcia porównać): Mów, co chcesz, ale na Twoich poprzednich fotach, ja tego pierścienia nie widzę, a teraz on jest ... Edited August 6, 2020 by Kristofer (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
borek6 Posted August 6, 2020 Jak wysunąłem mocniej suwadło to pojawił się oring. W obudowie suwadła na końcu jest takie jakby wyżłobienie / miejsce gdzie oring się chowa i prawie ze go nie widać, stąd lekkie nieporozumienie najważniejsze ze jest i jest Ok, nie spękany i nie przerwany Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
borek6 Posted August 8, 2020 Zrobione, przetestowane, wychodzi na to ze jest Ok! Dzięki Wam za Wszelkie porady Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
borek6 Posted August 14, 2020 Jestem obecnie nad morzem, po regulacji nie ma dobijania do haka, felgi się nie grzeją, jest Ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites