Skocz do zawartości

"Profesjonalizm" naszych dealerów...


jacek00

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, kleo77 napisał(a):

W sumie jak kupujesz sprzęt za 200k albo i więcej (wiadomo że górnej granicy praktycznie nie ma ) to stać Cię na kupno przynajmniej mieszkania w okolicy "swojego ukochanego" dealera 

Po co od razu mieszkanie skoro masz przyczepę:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dot Wadowscy Janki

Doświadczenie to dużo powiedziane....byłem obejrzeć kampery...dopiero weszliśmy do pracy, musi Pan zaczekac, zrobimy sobie kawę i zajmiemy się Panem - grzecznie podziękowałem i wyszedłem.

Edytowane przez Sebeb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Sebeb napisał(a):

Dot Wadowscy Janki

Doświadczenie to dużo powiedziane....byłem obejrzeć kampery...dopiero weszliśmy do pracy, musi Pan zaczekac, zrobimy sobie kawę i zajmiemy się Panem - grzecznie podziękowałem i wyszedłem.

Czyli jednak polityka firmy, a nie naleciałości regionalne:). Swoją drogą byłem ostatnio w oddziale sprzedajacym samochody Volvo...tez bez szczególnego zainteresowania klientem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minutes ago, w79 said:

Czyli jednak polityka firmy, a nie naleciałości regionalne:). Swoją drogą byłem ostatnio w oddziale sprzedajacym samochody Volvo...tez bez szczególnego zainteresowania klientem

Może samochodów nie mają na stanie, więc i tak nic by nie sprzedali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Marcin T napisał(a):

Nie do końca tak jest, że zostawia ślady. Wkłuwają się dopiero wtedy, gdy urządzenie pokaże zwiększoną wilgotność w danym miejscu.

Kłują bez względu na wilgotność ;) - miernik, który używają działa na zasadzie pomiaru rezystancji i innej możliwości nie ma. Generalnie góra pokłuta a dół i nie tylko nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Bercik77 napisał(a):

Kłują bez względu na wilgotność ;) - miernik, który używają działa na zasadzie pomiaru rezystancji i innej możliwości nie ma. Generalnie góra pokłuta a dół i nie tylko nie.

Nie, w Knausie jest tak jak napisał @Marcin T. Najpierw sprawdzają wszystko miernikiem bezinwazyjnym i dopiero jeśli ten wskazuje na zawilgocenie powyżej iluś tam % to wtedy w ruch idzie miernik inwazyjny i nakłuwają w celu dokładnego sprawdzenia. 

Tu masz przykład profesjonalnego miernika bezinwazyjnego:
https://pl.trotec.com/shop/miernik-wilgotno-ci-t660.html

image.png.41cb4df700b3f946b139e85063311917.png

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, jacek00 napisał(a):

Nie, w Knausie jest tak jak napisał @Marcin T. Najpierw sprawdzają wszystko miernikiem bezinwazyjnym i dopiero jeśli ten wskazuje na zawilgocenie powyżej iluś tam % to wtedy w ruch idzie miernik inwazyjny i nakłuwają w celu dokładnego sprawdzenia. 

Tu masz przykład profesjonalnego miernika bezinwazyjnego:
https://pl.trotec.com/shop/miernik-wilgotno-ci-t660.html

 

Przy pierwszym przeglądzie byłem osobiście i mieli tylko miernik inwazyjny i takim też kłuli przyczepę. Po ostatnim wątpliwym przeglądzie poprosiłem aby podali model miernika, którym badali - odpowiedź od p. dyrektora co najmniej dziwna :

"Informacje o procedurach, sprzęcie wykorzystywanym do pomiarów oraz sposobie dokumentowania przeglądów wymaganych dla podtrzymania gwarancji szczelności zabudowy są tajemnicą przedsiębiorcy. Uzyskanie autoryzacji serwisowej producenta i znalezienie się na liście autoryzowanych serwisów jest wystarczającą informacją dla konsumenta. Zapis w książce gwarancyjnej wymaga wykonania przeglądu w autoryzowanym serwisie. Pana roszczenia są nieuzasadnione i przesadne."

Może wstydzą się sprzętu, który używają? Bo nie sądzę, że myślą, że otworze konkurencyjną firmę i będę robił przeglądy.

Nie wiem co mówi na ten temat Knaus, ale napiszę do nich - ciekawe co odpiszą. Z tego wniosek, że niekoniecznie powinni kłuć mi przyczepę. Problem z "jakością" przeglądu jak sądzę wynika z tego, że jeden robi pomiary a drugi "na pałę" po fakcie stawia ptaszki na protokole.

Tak dla ciekawości to przegląd z 2021 r. zaraportowali do Knausa i stworzyli protokół dopiero 25.10.2022 r. i tylko dlatego, że nie mogli rozliczyć części napraw gwarancyjnych - tak pewnie by tego nie zrobili. Drugi przegląd zrobili po terminie wynikającym z warunków gwarancji i jak Knaus odpisał, że nie mam gwarancji to go zaraportowali z datą wsteczną dopiero 14.12.2022 r. Swoją drogą to Knaus z jednej strony tworzy systemy komputerowe, tak aby wszystko było jasne i klarowne, a z drugiej strony pozwala rejestrować przeglądy z datą wsteczną. Niezłe pole do nadłużyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pomiary wykonuje się po całej długości wszystkich możliwych połączeń. Gdyby chcieć to zrobić jedynie sposobem nakłuwania, byłaby to po kilku latach niemal dewastacja wewnętrznego poszycia przyczepy, setki otworów po szpilkach miernika.

Ale lecą w wała. Profesjonalizm jak u pana Ziutka w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Bercik77 napisał(a):

Swoją drogą to Knaus z jednej strony tworzy systemy komputerowe, tak aby wszystko było jasne i klarowne

Znam przynajmniej 2 podmioty w Polsce, które chcialy miec autoryzacje Knausa...Po mimo tego ze jeden jest b.profesionalny i jest dealerem innych marek, nie udalo sie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, w79 napisał(a):

Znam przynajmniej 2 podmioty w Polsce, które chcialy miec autoryzacje Knausa...Po mimo tego ze jeden jest b.profesionalny i jest dealerem innych marek, nie udalo sie...

Na pewno chciało Centrum Entuzjastów Caravaningu z Baniochy pod Wawą. Żeby było śmieszniej to mają już autoryzację z Grupy Knausa bo są dealerem Weinsberga i serwisem Tabberta.

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, jacek00 napisał(a):

Baniochy pod Wawą. Żeby było śmieszniej to mają już autoryzację z Grupy Knausa bo są dealerem Weinsberga i serwisem Tabberta.

Znam inne ale w podobnej sytuacji:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 10.01.2023 o 16:49, jacek00 napisał(a):

Na pewno chciało Centrum Entuzjastów Caravaningu z Baniochy pod Wawą. Żeby było śmieszniej to mają już autoryzację z Grupy Knausa bo są dealerem Weinsberga i serwisem Tabberta.

Tabberta już są, stoi już przyczepa w showroom. Ja u nich kupowałem Fendta, serwis okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Wąski P napisał(a):

Tabberta już są, stoi już przyczepa w showroom. Ja u nich kupowałem Fendta, serwis okej.

No a na stronie Tabberta, w wyszukiwarce ani słowa ;) Tak oni to aktualizują :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 4.11.2022 o 19:24, BLPOL napisał(a):

Obecnie mam podobną sytuację z dealerem(narazie nie podam nazwy). Dwa lata temu kupiłem nową przyczepę kampingową Hobby de lux , zaraz po zakupie zgłosiłem że podłoga się ugina i skrzypi dealer powiedział że zgłosił to do producenta. W tym roku przed upływem gwarancji ponownie zgłosiłem usterkę i dodatkowo doszło zanikające oryginalne ogrzewanie podłogowe, jak narazie jestem zbywany, czekam do 10 listopada. W między czasie sam nawiązałem kontakt z producentem przyczepy w Niemczech, ale przekazano mi, że nie jestem stroną, a całą sprawę mam pozostawić dealerowi. czekam teraz na tą odpowiedź i co dalej będzie z tą przyczepą.

Ciąg dalszy: Dziś po pół roku odebrałem przyczepę hobby de luxe z naprawy gwarancyjnej - uginająca się podłoga ,(tyle stała u dealera CENTRUM KAMPINGOWE SMOLICZ) niby usterka została usunięta, teraz muszę to sprawdzić . Zamontowali profil stalowy w kształcie U przez prawie całą długość przyczepy(3,30 m miedzy wzmocnieniami porzecznymi), w połowie szerokości przyczepy. Przy okazji sprawdzili szczelność przyczepy i wymienili zerwaną roletkę w drzwiach. Za sprawdzenie szczelności (800 zł + Vat) i wymianę roletki, skasowali za całość 1580 zł. Naprawa podłogi była w ramach gwarancji. Myślałem że odbiorę przyczepę czystą, a tu niespodzianka była brudniejsza niż ją zostawiłem: z zewnątrz zacieki, mech i brud , w środku na szufladach brudne odciski palców bo poprawiali mocowanie frontów szuflad(w ramach gwarancji).Roletka na gwarancję się nie załapała mimo przetartego sznurka prowadnicy. Myślałem,  że jak to autoryzowany dealer to tak jak za zachodnią granicą odbiorę przyczepę chociaż umytą, tym bardziej że prosiłem żeby to zrobili. Zastanawiam się czy nie zmienić dealera na niemieckiego nie wiem czy nie bedzie taniej, a pozatym bliżej niż do Poznania.

 

Resized-20230313-121855.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.