Skocz do zawartości

"Profesjonalizm" naszych dealerów...


jacek00

Rekomendowane odpowiedzi

Długo się zastanawiałem nad stworzeniem tematu mówiącego o "profesjonaliźmie" naszych polskich dealerów. W większości narzekamy na ich działania w poszczególnych tematach o zakupie nowej budki. Z racji, że ostatnio mam przygody z Elcampem związane z reklamacją markizy pomyślałem, że fajnie aby było miejsce gdzie można opisać swoje negatywne doświadczenia z naszymi dealerami.

Jak wiecie w przeszłości miałem już przyczepę nową, i wtedy było to moje pierwsze zderzenie z naszymi krajowymi dealerami. Po drodze kilka przeglądów Adrii, między innymi w Elcampie i jedna próba umówienia się z CarGo gdzie przez wodzenie mnie za nos przez kilka miesięcy prawie straciłem gwarancję na szczelność bo przegląd szczelności wykonywałem po terminie - tak Cargo przez pandemie nie robił przeglądów i od marca do maja cały czas kazali czekać na wyznaczenie terminu - finalnie się nie doczekałem i umówiłem się na czerwiec już w Elcampie - to tak w skrócie.

Moje przygody z zakupem obecnej przyczepy już relacjonowałem na forum. Tutaj oczywiście też  nie obyło się bez problemów z Procampem. O ile samo składanie zamówienia było bezproblemowe to później już okazało się, że kliencie interesuj się wszystkim sam, dowiaduj się o wszystko sam. Finalnie przyczepa dojechała niezgodnie z zamówieniem, po drodze Procam zgubił dokumenty do rejestracji i jeszcze pan Tomasz miał do mnie pretensje że opisywałem wszystko na forum. :mlot: Ale widać, że ten kanał komunikacji jednak ma jakąś moc skoro negatywny feedback do nich w ten sposób wraca ;) 

Obecnie natomiast borykam się ponownie z Elcampem, gdzie 1,5 roku temu kupowałem markizę Fiamma Caravanstore 410 XL. Markiza w tym roku uległa uszkodzeniu. Środkowy pasek zwyczajnie się oderwał od materiału. Z racji, że markiza jest na gwarancji to ją zareklamowałem u Fiammy poprzez Elcamp. Fiamma się w 100% wywiązała ze swoich zobowiązań i postanowili mi wymienić materiał markizy wraz z workiem. Było to w sierpniu... Dzisiaj mam listopad, jeśli myślicie, że część zamienna w postaci materiału z workiem do mnie dojechała to jesteście w dużym błędzie :D O ile sama część zamienna dojechała do Elcampu już na początku października to do mnie ta część zamienna nie dojechała nigdy... Może mam pecha, ale Elcamp wysłał moją markizę komuś innemu i słuch po niej zaginął. Jeśli myślicie, że ktoś kompleksowo się tam zajął moją sprawą to też muszę was rozczarować. Średnio raz na miesiąć się muszę dopytywać  co z moją reklamacją, pytałem w sierpniu, pytałem na początku września, na początku października gdzie się okazało że markiza moja zginęła, pytałem w połowie października co z moją zagubioną markizą, bo pracownik Elcampu obiecał wyjaśnić sprawę ale o mnie najwyraźniej zapomniał. Po "wyjaśnieniu" powiedział że zamówili nową część zamienną i będzie za 2 tygodnie. Dzisiaj się dowiedziałem, że planowany termin dostawy jest przewidziany na połowię listopada :lol:Ciekawy jestem czy przed nowym sezonem w ogóle zobaczę części zamienne na które czekam ;) 

Mógłbym jeszcze kilka rzeczy o Elcampie napisać związanych z przeglądem Adrii, mógłbym napisać o Klaji z Bierunia od którego cały czas wyczekuję oferty na przyczepę, to samo z firmy 2N-Everpol z Baniochy ;) Dlatego mam nadzieję, że taki temat w którym moglibyśmy opisywać swoje przygody z naszymi dealerami się każdemu przyda i przyczyni się do poprawy jakości obsługi klienta. Bo dobrze wiem, że osób mających różne przygody jest po prostu mnóstwo. No ale mi nie wypada pisać o przygodach innych, a zapewniam Was, że czasami się nóż w kieszeni otwiera jak się słyszy co spotkało innych ;) 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Popieram (powstanie wątku) , nie kupowałem jeszcze nigdy nowej w PL ale z powyższego wnioskuję, że na Klienta mają wywalone. Zapewne wynika to między innymi ze znikomej konkurencji na rynku. Musi tego powstać więcej żeby zaczęli dbać o Klienta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kleo77 napisał:

Popieram (powstanie wątku) , nie kupowałem jeszcze nigdy nowej w PL ale z powyższego wnioskuję, że na Klienta mają wywalone. Zapewne wynika to między innymi ze znikomej konkurencji na rynku. Musi tego powstać więcej żeby zaczęli dbać o Klienta. 

Trzy lata temu może i była mała konkurencja - dzisiaj niekoniecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kleo77 napisał:

 Zapewne wynika to między innymi ze znikomej konkurencji na rynku.

Bardziej z tego że nie ma kto pracować a ci co pracują mają wyrąbane choć są wyjątki. Pracuje 8h i do domu, byłaby to jego firma podszedłby do tego zupełnie inaczej. Znam paru dilerów i to nie tylko przyczep kempingowych i tam gdzie jest właściciel to działa zupełnie inaczej, niestety ale są firmy że właściciel wszędzie nie może być, może będzie większe bezrobocie to będzie inaczej. Też nie chodzi tu o pieniądze bo nieraz słyszałem zostań dłużej przecież Ci dołożę to on że mu tyle starczy:niewiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, peja76 napisał:

Bardziej z tego że nie ma kto pracować a ci co pracują mają wyrąbane choć są wyjątki. Pracuje 8h i do domu, była by to jego firma podszedł by do tego zupełnie inaczej. Znam paru dilerów i to nie tylko przyczep kempingowych i tam gdzie jest właściciel to działa zupełnie inaczej, niestety ale są firmy że właściciel wszędzie nie może być, może będzie większe bezrobocie to będzie inaczej. Też nie chodzi tu o pieniądze bo nieraz słyszałem zostań dłużej przecież Ci dołożę to on że mu tyle starczy:niewiem:

Teoria upada biorąc pod uwagę np procamp, siedzi sam szef, a jest jak jest :niewiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ilu masz dealerów samochodów w twoim mieście i okolicy a ilu przyczep ( wiadomo że nie będzie nigdy ich tak dużo jak aut ) ale skoro jest np. danej marki jeden dealer albo dwóch w całej Polsce to raczej stawiam na zbyt małą konkurencję.

Chcesz kupić auto popularnej marki X/Y/Z  (zakładam że w zasięgu max 100 km masz wszystkie salony). Chcesz odwiedzić popularne marki przyczep - jeździsz po całej Polsce - a i tak do pokazania nie mają nic albo prawie nic a z założenia nie to co Cię konkretnie interesuje. Ostatecznie raz w roku na targi (a i tak nie masz gwarancji że zobaczysz to co cię interesuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, peja76 napisał:

Bardziej z tego że nie ma kto pracować a ci co pracują mają wyrąbane choć są wyjątki. Pracuje 8h i do domu, byłaby to jego firma podszedłby do tego zupełnie inaczej. Znam paru dilerów i to nie tylko przyczep kempingowych i tam gdzie jest właściciel to działa zupełnie inaczej, niestety ale są firmy że właściciel wszędzie nie może być, może będzie większe bezrobocie to będzie inaczej. Też nie chodzi tu o pieniądze bo nieraz słyszałem zostań dłużej przecież Ci dołożę to on że mu tyle starczy:niewiem:

W przypadku Procampu ta teoria bierze w łeb, bo tam jest właściciel, jego żona i pracownik. A efektem tego są takie a nie inne opinie w google:

image.thumb.png.163dd234f1830298a4895a6c90179f66.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, jacek00 napisał:

W przypadku Procampu ta teoria bierze w łeb, bo tam jest właściciel, jego żona i pracownik. A efektem tego są takie a nie inne opinie w google:

image.thumb.png.163dd234f1830298a4895a6c90179f66.png

To jak dla mnie brakuje kogoś co by jego/ich przeczołgał przez jakąś długą sprawę sądową z dużymi kosztami i by się nauczyli, widocznie jest takie branie na sprzęt i mają tyle kasy że czy Ty czy kto inny kupi to im wsio równo, a że nikt się nie bierze za nich to mają to w:pupa:  inaczej tego nie widzę.

Kurcze na targach wszyscy byli tacy mili i sympatyczni, co się zapytałeś to odpowiedzieli, pokazali nieraz to miałem takie odczucie że wchodzą Mi głęboko w:pupa:  aż głupio było. Może dla tego że człowiek wyglądał na biednego, przestraszonego i nieznającego się :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ProCamp :

Po odbiorze przyczepy rok nie mogłem się doprosić wysłania wspornika okna który był wadliwy. Dopiero na rocznym przeglądzie powiedziałem że skoro tyle razy zapewniali że już jest to mają zamontować. Jak chcą to mogą zdemontować z innej przyczepy. Tonie mój problem. Może zdemontowali :-) ale po 2h był wymieniony. Na koniec przeglądu szczelności Pan Szmit wziął się za wpis do książki przeglądu. Kiedy już skończył to spytałem czy wogóle szczelna jest...to uwaga ...musiał się spytać pracownika.To nie ważne że już wpis był.To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Na więcej nie miałem sił.

Kampi Mosty (autoryzowany dealer Fendt).

Jedyny sensowny serwis jaki był 2 lata temu w Pomorskim. Temin wykonania to sprawa względna. Za pierwszym razem montowali mover przez 8 tygodni. Ale dobra nawet to jakoś ogarnęli. Za drugim razem montowałem  zawór Monoctrola do gazu i Colorado. Colorado nawet im wyszło ale z Monoctrolem już było gorzej. Przy odbiorze poprosiłem o sprawdzenie pomimo tego że mnie zapewniali że sprawdzali szczelność. No to podłączyłem butle i patrzę że nie leci gaz. Konsternacja na twarzy Kierownika serwis. Zawołał pracownika...myślą, myślą...no przecież trzeba wcisnąć zielony przycisk żeby zabezpieczenie zderzeniowe wyłączyć (czyli kulka musi spaść). No to wcisnęli. I gaz nie tylko dostał się do palników ale również do powietrza bo instalacja była nie skręcona. Po czasie dowiedziałem się że nie dość że zamontowali mi wąż bez zapezpueczenia to też bez filtra gazu(nawet nie wspominając że jest on konieczny w celu zachowania gwarancji) Mając negatywne doświadczenia z ProCampem  oraz dużą odległość odkryłem że prawdopodobnie mogę zrobić przegląd szczelności w Kampi. Najpierw pracownik mówił że postarają się zrobić...a później za którymś przypomnieniu się w temacie wymyślili że dalej mają jakiś problem. Pewnej soboty przejeżdżając koło serwisu stwierdziłem że zajadę. I patrz trafiłem na właściciela. Przedstawiłem mój temat i powiedział że osobiście zajmie się tematem. Poprosił o numer telefonu. Ja poprosiłem żeby mi swój podał żebym miał jak się przypomnieć...na to stwierdził że nie da bo luzie później do niego dzwonią z bzdurami. Ale obiecał że na 100% oddzwoni. Czekam już 9 miesięcy...

Edytowane przez Gizbern (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam za bardzo na serwisy narzekać nie mogę bo w zasadzie wszystko robiłem sam lub z pomocą znajomych , ale przeglądy gwarancyjne robić muszę w serwisie .

I mogę polecić firmę ACK Kampery z Kędzierzyna.

Przegląd wykonany o czasie , zostałem miło zaskoczony będąc już na miejscu że na czas wykonywania przeglądu zaproponowali mi bezpłatnie pożyczenie auta .

Ponadto w trakcie przeglądu  dołożyłem filtr gazu do instalacji  i cenowo materiały wyszły taniej niż na znanym portalu.

Miałem dwie lampki do wymiany na gwarancji jedną wymienili "od ręki" drugiej się okazało  że nie mają na stanie, obiecali że zamówią i doślą (zadeklarowałem że sobie sam ją wymienię) i po niedługim czasie otrzymałem tą brakującą .

Także jeśli o mnie chodzi to jestem zadowolony z obsługi i polecam :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.