Skocz do zawartości

Ostrzeżenie - tak się kończy wężykowanie przyczepy i wymarzony urlop :(


Kajetan

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, jacek00 napisał:
2 godziny temu, Krzysztof57 napisał:
Od  1,23 do 1,4 . Wyprowadzenia z wężykowania w sytuacji już wydawałoby się beznadziejnej.
 

I ponownie przykład hamowania

Ale tu przyczepa ma chyba " prawdziwy " hamulec" a nie najazdowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znalazłem w instrukcji obsługi samochodu takie oto "wynalazki". Nigdy nie odczułem ani nie zauważyłem migającej kontrolki sygnalizującej działanie tego systemu...

Czy ktoś z Was mial okazję zauważyć i odczuć jak dziala elektronika holownika na wężykowanie i czy w awaryjnej sytuacji to faktycznie coś pomoże?

Screenshot_20200902-112420_Drive.jpg

20200902_112535.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



A ja znalazłem w instrukcji obsługi samochodu takie oto "wynalazki". Nigdy nie odczułem ani nie zauważyłem migającej kontrolki sygnalizującej działanie tego systemu...
Czy ktoś z Was mial okazję zauważyć i odczuć jak dziala elektronika holownika na wężykowanie i czy w awaryjnej sytuacji to faktycznie coś pomoże?


U mnie zadziałało ATC w przyczepie, ale ten system się nie uaktywnił - nie miał szans, bo auto jeszcze nie latało na boki.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pjetko napisał:

A ja znalazłem w instrukcji obsługi samochodu takie oto "wynalazki". Nigdy nie odczułem ani nie zauważyłem migającej kontrolki sygnalizującej działanie tego systemu...

Czy ktoś z Was mial okazję zauważyć i odczuć jak dziala elektronika holownika na wężykowanie i czy w awaryjnej sytuacji to faktycznie coś pomoże?

Screenshot_20200902-112420_Drive.jpg

20200902_112535.jpg

No proszę :)

Jak chciałem kupić CRV to w salonie nie umieli mi wytłumaczyć co to jest to TSA, dzwonili po serwisach itd. i nic się nie dowiedzieli a wystarczyło pewnie spojrzeć do instrukcji CRV :mlot:

Jednak wydaje mi się, że do zadziałania tego systemu musimy użyć fabrycznych wiązek do gniazda haka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, filipert napisał:

No proszę :)

Jak chciałem kupić CRV to w salonie nie umieli mi wytłumaczyć co to jest to TSA, dzwonili po serwisach itd. i nic się nie dowiedzieli a wystarczyło pewnie spojrzeć do instrukcji CRV :mlot:

Jednak wydaje mi się, że do zadziałania tego systemu musimy użyć fabrycznych wiązek do gniazda haka.

Ja to mam akurat w Volvo. A hak musi być oczywiście albo fabryczny albo dołożony oryginalny akcesoryjny z programowaniem. Samochód musi "wiedzieć", że ma ogon.

Inżynierowie volvo dali niezly margines - działa do 160km/h. Ciekawe, czy mieli jakieś badania nt dzwonów z przyczepami przy takich prędkościach ;)

20200908_104825.jpg

Edytowane przez pjetko (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Krzysztof57 napisał:

Ciężki holownik to nie wszystko.............   Od 0,14s.

 

 

pokazujesz celowe rozbijanie pod publikę przyczep, które nie mają nacisku na hak, nie mają wyposażenia, hamulca itd. Jakie to ma odniesienie do rzeczywistego holowania przyczepy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.