Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, do0h napisał:

@Lukbart bo to outlander :D całkiem przyzwoite autko. Pytanie czy masz zachowane 1.33 holownik mw do 1.00 przyczepa dmc ?

Nie MW holownika, a DMC holownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2020 o 00:59, Lukbart napisał:

C-crosser 4x4 diesel 2.2di i do tego przyczepa 1500kg(mw) 1750DMC

 

12 godzin temu, maarec napisał:

Ta skoda ma dmc na poziomie 2100-2300 także pełen luzik

Do DMC cepki 1750 potrzebujemy DMC auta minimum 2327,5 :nono:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, maarec napisał:

oczywiście, myślałem, że rozmawiamy o budce 1300kg, pewnie pomyliłem okienka

 

Akurat rozmawialiśmy o Citroenie C-crosser 4x4 diesel 2.2di, którym to @Lukbart ciąga przyczepę o DMC 1750 kg. C-crosser ma DMC 2410 kg, więc nadaje się do budy 1750 kg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C-crosser w dowodzie ma dmc 2410, a mase własną 1825kg. Nadaje sie do przyczepy z dmc 1750kg masa wlasna 1391kg. Z silnikiem 2.2 hdi 165km i 400nm oraz napęd 4x4 daje sobie rade, polecam. Ciezko znaleźć nowszy samochod typu suv 4x4 o masie dmc powyżej potrzebnego do ciagniecia mojej przyczepy 2327.5kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2020 o 12:34, do0h napisał:

Ja też lubie frytki ... ?

A propos frytek? jakby ktoś już miał dosyć śmierdzącego klekota do holowania cepy i szukał w miarę fajnego auta również do jazdy na co dzień, to polecam takiego mesia jak mój z silnikiem 1.8 kompresor benzyna z LPG. 184 konie w automacie z taką cepką jak moja(1200kg) jedzie bez żadnego problemu. Pali z ogonem 16~18 LPG , a solo 11. Tylny napęd sprawdza się bardzo dobrze w zestawie. Może pociągnąć 1400 kg. Hak jest fabryczny. Butla w kole 48L.  Taniej żaden diesel nie pojedzie. Pomijając całą resztę. Żeby nie było - pyrkałem kiedyś klekotem i nawet lubię, ale zwyczajnie już się nie opłaca. Oczywiście taka opcja nie wszystkim będzie odpowiadać. Ale to inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj diesel z przyczepą średnie bierze 11l. na 100km, po austrostadach jezdze około 100km/h, a bez przyczepy jezdze około 150km/h i tez spali 11l?

A po miescie 10l wiec zadnych różnic nie widać 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.