Skocz do zawartości

Ubezpieczenie assistance - Europa - konkretne oferty


Rekomendowane odpowiedzi

temat umarł bo teraz całoroczne assistance EU można dostać razem ze zwykłym pakietem ubezpieczeń i to kosztuje grosze, (za złoty wariant na cały rok coś koło 100zł płaciłem za osobowego connecta, za dużego transita coś koło 264zł (który jest 'ciężarowy' - dla kamperów pewnie jest taniej)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 277
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

3 godziny temu, Piotrekm13 napisał(a):

Widzę, że tema umarł...

Jestem zainteresowany krótkoterminowym asistance PZMot. Można w rozsądnych pieniądzach kupić na jeden miesiąc asistance działające za granicami kraju obejmujące samochód z przyczepą. 

Ktoś korzystał, lub się dokładniej interesował?

o którym pakiecie piszesz ? PZM zrezygnował z krótkoterminowych i ma głównie pakiety roczne.

jeżeli auto i przyczepa nie starsze niż 18 lat od daty I rejestracji to mam krótkoterminowy ass na 2500km na 7/14/30/365 dni w ofercie.

Czasem da się zrobić bdb ass na holownik, obejmujący też przyczepę, ale nie jest to ani tanie ani proste.

11 minut temu, Łza Włóczynutka napisał(a):

temat umarł bo teraz całoroczne assistance EU można dostać razem ze zwykłym pakietem ubezpieczeń i to kosztuje grosze, (za złoty wariant na cały rok coś koło 100zł płaciłem za osobowego connecta, za dużego transita coś koło 264zł (który jest 'ciężarowy' - dla kamperów pewnie jest taniej)).

Zdecydowanie nie mogę się z Tobą zgodzić. Ceny assistance rosną bardzo gwałtownie - dziś pakiet VIP + 1000km w PZM kosztuje 1250zł, a w lutym 2023 kosztował jeszcze 660zł, a w trakcie pandemii ok 300zł.  Assistance dla kamperów jest droższy, koszty holowania bardzo duże (pojazdy zawsze na krawędzi 3,5t i do tego duże i długie).

Dla pojazdów z wpisem ciężarowy do 3,5t jest jeszcze gorzej, praktycznie brak ofert na rynku z dużym limitem km bo objęłyby wszystkich "busiarzy" wożących zarobkowo towary po europie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, maarec napisał(a):

o którym pakiecie piszesz ? PZM zrezygnował z krótkoterminowych i ma głównie pakiety roczne.

jeżeli auto i przyczepa nie starsze niż 18 lat od daty I rejestracji to mam krótkoterminowy ass na 2500km na 7/14/30/365 dni w ofercie.

Czasem da się zrobić bdb ass na holownik, obejmujący też przyczepę, ale nie jest to ani tanie ani proste.

Zdecydowanie nie mogę się z Tobą zgodzić. Ceny assistance rosną bardzo gwałtownie - dziś pakiet VIP + 1000km w PZM kosztuje 1250zł, a w lutym 2023 kosztował jeszcze 660zł, a w trakcie pandemii ok 300zł.  Assistance dla kamperów jest droższy, koszty holowania bardzo duże (pojazdy zawsze na krawędzi 3,5t i do tego duże i długie).

Dla pojazdów z wpisem ciężarowy do 3,5t jest jeszcze gorzej, praktycznie brak ofert na rynku z dużym limitem km bo objęłyby wszystkich "busiarzy" wożących zarobkowo towary po europie.

Przy samochodach do 10 lat to chyba najlepiej ass z polisą AC.

Platyna w Warcie, do 1500 km, holownik + przyczepa ( w razie awarii holownika) to koszt 348 zł. Rok wcześniej 268 zł. 

Działa wyśmienicie. Kiedyś z Chorwacji lawetą wracał holownik z przyczepą a my samolotem 🙃

W tej chwili nie wyobrażam sobie jazdy gdziekolwiek poza granice PL bez dobrego ASS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie w ramach OC w Uniqua mam wykopiony ASS Prestige obejmuje holowanie w bez limitu w PL i 1200 km w UE. Holowanie dotyczy pojazdu wraz z przyczepa jak takowa ciągniemy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, maarec napisał(a):

o którym pakiecie piszesz ? PZM zrezygnował z krótkoterminowych i ma głównie pakiety roczne.

Chodzi mi o to

https://pzmot.pl/site/offer

I wariant podstawowy zagraniczny.

35 minut temu, maarec napisał(a):

jeżeli auto i przyczepa nie starsze niż 18 lat od daty I rejestracji to mam krótkoterminowy ass na 2500km na 7/14/30/365 dni w ofercie.

Niestety oba dużo starsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz. Jak się pytałem swojego "opiekuna" Uniqua co prawda kiedyś to dostałem odpowiedź że przyczep nie ubezpieczają coś w między czasie przeoczyłem ? Pozdrawiam Hermogenes

Edytowane przez Hermogenes (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Ventyl napisał(a):

U siebie w ramach OC w Uniqua mam wykopiony ASS Prestige obejmuje holowanie w bez limitu w PL i 1200 km w UE. Holowanie dotyczy pojazdu wraz z przyczepa jak takowa ciągniemy 

Dopytywałeś czy holują przyczepę po awarii holownika czy po awarii przyczepy? Bo to dwie różne sprawy.

A wg OWU to jednoznacznie nie wynika. 

Screenshot_20240317_190647_SamsungNotes.thumb.jpg.87323930e3f209defe8ee445c3e44e3c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Uniqua masz tabele co u ile i jak

 

https://www.uniqa.pl/ubezpieczenie-oc/assistance-oc/

 

Pozycja holowanie przyczepy jest w razie Wypadku i Awarii

Może nie precyzyjnie napisałem holowanie przyczepy jest w ramach pakietu assistance prestiż wykupionego na samochód 

Z tego co piszą można wykupić samo Assistance bez kupowanie OC. 

 

Więc wychodzi na to że do obecnej polisy na samochód wystarczy dokupić assistance z Uniqua i mamy holowanie przyczepy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ventyl napisał(a):

Pozycja holowanie przyczepy jest w razie Wypadku i Awarii

Pytanie: przyczepy czy holownika?

 

3 minuty temu, Ventyl napisał(a):

Może nie precyzyjnie napisałem holowanie przyczepy jest w ramach pakietu assistance prestiż wykupionego na samochód 

To jest jasne. Co wg mnie nie oznacza, że po awarii holownika będą holować sprawną przyczepę.

Ja bym dopytał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, maarec napisał(a):

Zdecydowanie nie mogę się z Tobą zgodzić. Ceny assistance rosną bardzo gwałtownie - dziś pakiet VIP + 1000km w PZM kosztuje 1250zł, a w lutym 2023 kosztował jeszcze 660zł, a w trakcie pandemii ok 300zł.  Assistance dla kamperów jest droższy, koszty holowania bardzo duże (pojazdy zawsze na krawędzi 3,5t i do tego duże i długie).

a cena assistance razem z pakietem oc+ac w normalnym TU? (w pzm winietka na Austrię kosztuje prawie dwa razy więcej niż w "sklepie obok" więc nawet mi się nie chce analizować assistnce w pzm, które najpewniej jest assistnce z  TU + jakieś pierdyliard procent marży)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Łza Włóczynutka napisał(a):

assistnce w pzm, które najpewniej jest assistnce z  TU + jakieś pierdyliard procent marży)

Akurat to sam PZM jest operatorem assistance. M.in.  dla Warty. Rzadko które TU jest operatorem assistance tylko kupują tą usługę "na mieście"

Swoją drogą zastanawiam się kto i czym się kieruje kupując u nich winietki, skoro bez problemu można to zrobić online bez marży?

2 minuty temu, Piotrekm13 napisał(a):

Niestety tylko do 15lat. 

Obawiam się, że dla pelnoletnich będzie ciężko lub baaardzo drogo. Zbyt duże ryzyko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Łza Włóczynutka napisał(a):

a cena assistance razem z pakietem oc+ac w normalnym TU? (w pzm winietka na Austrię kosztuje prawie dwa razy więcej niż w "sklepie obok" więc nawet mi się nie chce analizować assistnce w pzm, które najpewniej jest assistnce z  TU + jakieś pierdyliard procent marży)

To PZMot obejmuje tylko holowanie do warsztatu, zabierają też przyczepę i pasażerów. Następnie masz wybór co do pasażerów. Wybierasz jedno z trzech:

Hotel

Samochód zastępczy

Transport do domu

W przypadku transportu do domu, to później zabierają jedną osobę z powrotem po odbiór sprzętu z warsztatu.

 

4 minuty temu, Bercik77 napisał(a):

 

Obawiam się, że dla pelnoletnich będzie ciężko lub baaardzo drogo. Zbyt duże ryzyko.

Właśnie w PZMot nie znalazłem (jak na razie) żadnego ograniczenia co do wieku sprzętu. 

Edytowane przez Piotrekm13 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screenshot_2024-03-17-19-30-00-05_4a24d271e133915ae237d4bec6ffe368.thumb.jpg.b662d3466b70ca5bc5a83a59b4f4506a.jpg

Nie wiem w jakim towarzystwie ubezpieczenie ma Kamil z Kiki Świat ale jak poszła im elektryka w aucie i turbina to dwa razy holowali im busa łącznie z przyczepą.

Jak cos to psujesz coś w przyczepie i muszą ja zabrać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ventyl napisał(a):

Screenshot_2024-03-17-19-30-00-05_4a24d271e133915ae237d4bec6ffe368.thumb.jpg.b662d3466b70ca5bc5a83a59b4f4506a.jpg

Ta tabelka nie odpowiada na moje pytania😉.

Wg tej tabeli przyczepę holują do 1200 km i nic więcej. Z zapisów OWU raczej wynika, że w przypadku awarii przyczepy. Awaria holownika nie jest tożsama z awarią przyczepy. 

Dopytaj, najlepiej pisemnie, bo często o tym jakie ubezpieczenie się kupiło wiadomo w chwili zdarzenia. A to już trochę za późno. 

Wiedza ubezpieczycieli na temat usług assistance, które sprzedają jest delikatne mówiąc słabą.

W Warcie dłuuugo wyjaśniałem co z przyczepą w razie awarii holownika a odpowiedzi na infolinii od prawa do lewa. Dopiero pisemnie doprecyzowali a Życie potwierdziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.