Skocz do zawartości

Mam i ja


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 554
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To nie spam i nie reklama:-P wklejam filmik tylko dlatego, że ktoś napisał kompletnie nie znając tematu napisał, że duże terenówki to twarde taborety od których "dupa" boli (litości...) Co do skrytykowanego Discovery powiem tylko tyle, że ma seryjne pneumatyczne zawieszenie adaptywne. Po prostu się wybiera tryb pracy albo na auto. Dziury to raczej czasem słychać niż czuć i nie ma żadnego bujania czy przechyłów jak w sprężynach. Za to jest 3l turbo diesel 256 km/600nm , 2600kg MW i 150 kg nacisku na hak oraz duża 7 osobowa luksusowa kabina (tu dla kolegi który pisał, że terenówki to zero wygody) Seryjnie jest też instalowany zaawansowany asystent holowania, sam nie raz ciągnąłem lawetę z autem o  masie całkowitej grubo ponad 3 tony i zero problemów. By coś krytykować to choć raz trzeba zobaczyć. Podrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż to auto to jeden z najlepszych holowników w wielu testach i na pewno nie jeden użytkownik przyczep

chciałby taki, ale chcieć a móc to zupełnie coś innego :]  Myślę że porównanie tego holownika było może do

Discovery pierwszej generacji a to jest otchłań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż to auto to jeden z najlepszych holowników w wielu testach i na pewno nie jeden użytkownik przyczep

chciałby taki, ale chcieć a móc to zupełnie coś innego :]  Myślę że porównanie tego holownika było może do

Discovery pierwszej generacji a to jest otchłań.

 

i bardzo dobrze myślisz :] te auta różnią się dosłownie wszystkim poza nazwą , od D III w górę komfort jak w normalnej osobówce , mocne silniki, DI, DII to klasyczne terenówki (na ramie , z reduktorem) słabe diesle za to oszczędne jak na takie auta (poza TD5) , komfort - pojęcie względne

 

DIII/DIV fajny holownik i auto na co dzień pod warunkiem że użytkownik zawsze posiada worek $ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady!  D3/4 nie są bardzo drogie w utrzymaniu. Nie psują się. Za to komfort jest rewelacyjny. Nie doceniają go Ci co jeżdżą osobówkami czy LC.

Tu raczej nie ma wspólnego mianownika.

Użytkowałem D3 kilka lat - :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1200-1500 zł z olejem i miską. W warsztacie który zajmuje sie tylko skrzyniami automatycznymi, głównie ZF (czyli firmy której skrzynia jest np w D3, BMW itd)

 

Do nich jeżdżę tylko na olej. Z tego co mówili to olej w skrzyni powinno się robić co 60k km lub 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie disko to fajne auto i jako osobówka na codzień i jako holownik , ale nie ma się co oszukiwać nie jest tanie w utrzymaniu i pewnych rzeczy nie ogarniesz "po taniości" i nie chodzi o autoryzowany serwis bo wiadomo w każdym większym mieście istnieją alternatywne serwisy wyspecjalizowane w LR

ale po prostu pewne części występują tylko w genuinach i nie ogarniesz tego tanim zamiennikiem

 

Ogólnie poszukującym Disco III/IV radzę poszukiwać egzemplarza w jak najlepszym stanie technicznym z "pewnego źródła" a przynajmniej z udokumentowaną przeszłością, bo w przypadku zakupu "miny" doprowadzenie do należytego stanu technicznego może sponiewierać finansowo właściciela ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.