Skocz do zawartości

Mam i ja


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

Jak będę miał przyczepę to zobaczę jak się jeździ najwyżej podciągnę do 135 KM i 300 Nm.

To może być dobre rozwiązanie. Moja Kia przy fabrycznej mocy 140 KM i 310 Nm cepkę DMC 1000 ciągnie jakby jej w ogóle nie było. Ponieważ to bardzo zbliżone auta to powinieneś być zadowolony. Ja po przesiadce z Focusa MK1 Kombi 1.8 TDCi  jestem zachwycony. Dopiero teraz mogę powiedzieć, że nie czuję przyczepy na haku, a jazda z nią jest przyjemnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 554
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

zanabyłem dzisiaj auto :]  czyli Hultaja Santa Fe 2.0 CRDI 2005r

Gratulacje. Koreańce to solidne auta, kiedyś miałem przez 10 lat koreańca, zrobił 200800km i nigdy się nie zepsuł, aż zginął pod kołami tira ratując 3 osoby. Skoro od pierwszego właściciela to pewnie zadbany, jest dla Ciebie cień nadziei.

Z przyczepką pewnie łatwo nie będzie (sam też szukam jak najlżejszej) ale coś tam czasem się pojawia z dMC poniżej tony. W najgorszym wypadku moższesz ściągnąć coś od Gebelsów albo Holendrów - tam przynajmniej jest jakiś wybór, bo w PL to pewnie tylko kilka budek takich znajdziesz, ale może się coś trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale aż o prawie 400 kg  :look:

Dlatego tym bardziej te 300 Nm mu się przyda :]

Generalnie fajne auto. Też mi się podobał ale ja na razie nie planuję zmieniać przyczepy, a w takiej konfiguracji musiałbym się wybrać na B+E lub B96 i dodatko za 10 kg ponad 3,5 tony płacić Viatola. Z tym podobieństwem to trochę przesadziłem, bo Sportage to Tucson, a Santa Fe to raczej jak Sorento. Motory jednak te same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje. Koreańce to solidne auta, kiedyś miałem przez 10 lat koreańca, zrobił 200800km i nigdy się nie zepsuł, aż zginął pod kołami tira ratując 3 osoby. Skoro od pierwszego właściciela to pewnie zadbany, jest dla Ciebie cień nadziei.

Z przyczepką pewnie łatwo nie będzie (sam też szukam jak najlżejszej) ale coś tam czasem się pojawia z dMC poniżej tony. W najgorszym wypadku moższesz ściągnąć coś od Gebelsów albo Holendrów - tam przynajmniej jest jakiś wybór, bo w PL to pewnie tylko kilka budek takich znajdziesz, ale może się coś trafi.

Właśnie dlatego kupiłem mimo tej wagi DMC, bo dostać auto które ma 12 lat od pierwszego właściciela z serwisem do ostatnich kilometrów to raczej ciężko.

 

Dlatego tym bardziej te 300 Nm mu się przyda :]

Generalnie fajne auto. Też mi się podobał ale ja na razie nie planuję zmieniać przyczepy, a w takiej konfiguracji musiałbym się wybrać na B+E lub B96 i dodatko za 10 kg ponad 3,5 tony płacić Viatola. Z tym podobieństwem to trochę przesadziłem, bo Sportage to Tucson, a Santa Fe to raczej jak Sorento. Motory jednak te same.

Dziwne z tym DMC bo wszędzie czytałem i wychodziło mi 2470 a tu lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego kupiłem mimo tej wagi DMC, bo dostać auto które ma 12 lat od pierwszego właściciela z serwisem do ostatnich kilometrów to raczej ciężko.

 

Dziwne z tym DMC bo wszędzie czytałem i wychodziło mi 2470 a tu lipa.

Ja tak kupowałem swoje autko, które we wszelkich katalogach miało 2200 DMC (do 1300 DMC przyczepy idealnie). Ale jak już zamówiłem to się okazało że DMC = 2290 kg. Nie było rady tylko wio na kurs i egzamin B+E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w necie znalazłem że automat ma 2470 no ale jak widać prawda jest inna. 

 

w necie to różne rzeczy piszą 

u mnie nawet sam producent się pogubił i jak zamawiałem duplikat tabliczki to dostałem z innymi masami ;)

 

auto ładne i z tego co piszesz z fajną historią

czytałem niezłe opinie tego modelu i to od gościa co użytkował go sporo poza czarnym

niech się toczy  :yes:

 

ma 4x4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Konrad ma 4x4 automatyczny, dzisiaj troszkę pojeździłem i jeżeli chodzi o komfort to jest fajnie, nie trzaska nie buja za dużo

mimo podwyższonego prześwitu, w środku nie jest nadmiernie głośno, jak dla mnie jest fajnie.

Bagażnik całkiem spory, fajny patent z otwieraną tylną szybą bez całej klapy, tak więc jest ok, ha nawet głośniki

grają całkiem znośnie mimo jakiegoś prostego radia :gitara:  

Jeżeli chodzi o napęd 4x4 działa, wjeżdżałem dzisiaj w zaspy i w połączeniu z automatem auto jedzie całkiem sprawnie

bez jakiegoż nadmiernego buksowania kołami, no i prześwit który jak wiadomo na pewno pomoże w niektórych sytuacjach.

Teraz pozostaje wykonać pakiet startowy i jazda :drive:  o spalani na razie się nie wypowiem ale myślę że 10l/100km będzie  :puk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.