Skocz do zawartości

Dokąd zmierza motoryzacja...


BUMERANG

Rekomendowane odpowiedzi

W zupełnie innych aktywnościach możesz się stresować czy dasz radę, ale niebieska pigułka i łooogień... A na kończący się zasięg w elektryku pigułki nie ma... Chyba że w dłuższej perspektywie, prozac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danielpoz napisał(a):

Pastuch w dizlu b5fl i tak jest niekwestionowanym królem. Oczywiście oooo w tdi łatwo skóry nie oddaje.😂

wiadomo. co 500 kkm nowe wtryski i motor bangla dalej :ok:

WhatsAppImage2024-04-08at17_47.20(1).thumb.jpeg.9cd28640b89641dfbf4747cb85bbae3b.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, czyś napisał(a):

Fakt jest faktem, i trudno z faktami dyskutować. To były przebiegi :)

Wszystkie auta takie mają tylko nie we wszystkich to się wyświetla🤣

41 minut temu, Suzu4x4 napisał(a):

wiadomo. co 500 kkm nowe wtryski i motor bangla dalej :ok:

WhatsAppImage2024-04-08at17_47.20(1).thumb.jpeg.9cd28640b89641dfbf4747cb85bbae3b.jpeg

Coś cudownego🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Suzu4x4 napisał(a):

wiadomo. co 500 kkm nowe wtryski i motor bangla dalej :ok:

WhatsAppImage2024-04-08at17_47.20(1).thumb.jpeg.9cd28640b89641dfbf4747cb85bbae3b.jpeg

Miód na moje serce, jak coś takiego widzę :-).

Ja B5fl miałem zrobione 350 tyś. .... i poszedł w kolejne ręce.

TOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, czyś napisał(a):

Fakt jest faktem, i trudno z faktami dyskutować. To były przebiegi :)

Prawda , najprawdziwsza prawda.

Nowsze "konie" ze stajni WAG , również pokonują po 350-500 tys. km. Czasem "chorują" tylko trochę, na nowsze odmiany "covid-a":D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Helmut napisał(a):

Prawda , najprawdziwsza prawda.

Nowsze "konie" ze stajni WAG , również pokonują po 350-500 tys. km. Czasem "chorują" tylko trochę, na nowsze odmiany "covid-a":D

Czasem chorują. Sek w tym, że takie przebiegi osiągały i osiągają nadal samochody jeżdżone intensywnie, często, gęsto i w długich trasach. Tymczasem np. Kowalski oczekuje, że kupując najtańszy możliwy z oferowanych 2-3-5 letni wóz, z możliwie najniższym przebiegiem, byle się świecił i był "wypas", często nie wychwyci, że ma on nie 80 tys km, a "już" 180 kkm [nadal są sposoby, zwłaszcza że powszechnie "tnie się" od początku choćby leasingi na przebiegu, więc oficjalna historia jest pozornie kryształowa], że mimo "pozornej" bezobsługowości, po takim przebiegu trzeba trochę już podłubać (np. czasem wyczyścić dolot, wymienić trochę elementów opartch na łożyskach, niuansów typu rozrząd /teoretycznie niewymienny/, usunąć skutki zaniedbań serwisowych /jak ktoś kroił lesing na przebiegu, to i na przeglądach pojawiał sie wg tej "zafałszowanej" historii), i jeździć więcej niż kilka razy w tygodniu dystans jak do kościoła i z powrotem, że ledwo się zagrzeje (jak to mówią, lepiej się  zużywać niż rdzewieć). Za samochód z pełną i realną historią, serwisowany częściej niż fabryka przewidziała (po to żeby dugo nie sprawiał problemów) i trzeba zapłacić, i nie jest od Niemca (Kowalski nie zdaje sobie sprawy jak tam potrafią patrzeć na każdego eurocentusia) więc z metra gorszy, i z metra "bity" bo zderzak, błotnik i reflektor były wymienione/lakierowane w ASO po stłuczce. I że dobry serwis (nawet ASO się zdarzają) kosztuje więcej, ale podpowie kiedy i co zrobić, żeby jeździć dłużej i w efekcie taniej, znając bolączki tego modelu/silnka. Albo chce najbardziej wyczesaną wersję silnikową, nie mając pojęcia, z jakimi kosztami może się później wiązać np. nawet "planowa" wymiana rozrządu (nie bez powodu "perełka" poszła do handlarza za tak atrakcyjną cenę, że i handlarz zarobił, i auto tańsze niż krajowe z pełną i pewną historią oraz bieżącą obsługą tip-top jak należy a nie wg wyssanych z brudnego palucha księgowego interwałów).

Kwestia czy taki "współczesny covid" zostanie w porę zdiagnozowany i wyleczony, czy przechodzony i przejdzie w powikłania, bywa że zakończone trwałym kalectwem, albo i śmiertelne (dla auta rzecz jasna). Kiedyś z zaczątkami usterki można było jeździć w opór bez szkody, dzisiaj niestety tak się nie da.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2024 o 17:48, Suzu4x4 napisał(a):

wiadomo. co 500 kkm nowe wtryski i motor bangla dalej :ok:

WhatsAppImage2024-04-08at17_47.20(1).thumb.jpeg.9cd28640b89641dfbf4747cb85bbae3b.jpeg

:ok:Łezka w oku mi się zakręciła. 

Miałem od nowości B5 Fl z 2004r,przez 10 lat woził nas bez wieszej awarii. Zrobiłem nim 410 tys.km.:rolleyes:

Dziś u nas pewnie by miał z 800tys B)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2024 o 13:29, czyś napisał(a):

Kwestia czy taki "współczesny covid" zostanie w porę zdiagnozowany i wyleczony, czy przechodzony i przejdzie w powikłania, bywa że zakończone trwałym kalectwem, albo i śmiertelne (dla auta rzecz jasna).

Dokładnie. Jak dbasz tak masz. Współczesne wybaczają mniej ale nadal jeśli wymieniasz wszystko na czas i regularnie i nie robisz interwałów "longlife" to będzie jeżdził według mnie tak samo długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
5 godzin temu, Helmut napisał(a):

Moja Izera "wirtualna" tak śmiga, że nie ma czasu się naładować:drive:

Obiecali to będzie😆. Część społeczeństwa głosowało jak kazali to i im się ta Izera należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.