Skocz do zawartości

Wyskok kamperem z parceli na zwiedzanie


Zulos

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Slawka napisał:

Zapewne chodzi o liczbę wyświetleń, a nie o rzetelną recenzję. Porównanie jabłka z gruszką jest bez sensu. A już tak tendencyjne, to w ogóle nie ma o czym gadać.

Jak tendencyjnie? Przecież ten Renault to paździerz. GlobeTravellet też ideałem nie jest, ale w porównaniu do tego Renault to przepaść. To już ludzie w garażu potrafią zbudować lepsze campervany niż to Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, jacek00 said:

GlobeTravellet też ideałem nie jest,

Między innymi to mam na myśli. Dodatkowo porównywanie kampera dla dwóch osób z kamperem dla czterech, wskazywanie jak łatwo rozkłada się górne łóżko vs. rozłożenie łóżka z ławki pasażera to są chwyty pod publikę. Nie trzeba było jechać do Elcampu, żeby zrecenzować Ebacamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Slawka napisał:

Między innymi to mam na myśli. Dodatkowo porównywanie kampera dla dwóch osób z kamperem dla czterech, wskazywanie jak łatwo rozkłada się górne łóżko vs. rozłożenie łóżka z ławki pasażera to są chwyty pod publikę. Nie trzeba było jechać do Elcampu, żeby zrecenzować Ebacamp.

No ale ten Ebacamp to tragedia. Robił go ewidentnie ktoś kto chyba nigdy niczym nie podróżował i nie ma żadnego doświadczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minutes ago, Voku said:

Z tego co zrozumiałem 250tyś vs 280tyś

No właśnie to mi najbardziej nie pasuje. GT Voyagera nie kupisz za 280 tys. brutto. Więc muszą to być ceny netto. Wygooglałam na szybko czy są gdzieś w necie ceny Renault z Ebacampu i znalazłam w jednym artykule, z lipca 2020: "Cena Mastera w wersji furgon z opcjonalnym wyposażeniem to koszt 93 300 zł netto. Prezentowana zabudowa od firmy Ebacamp to dodatkowe 119 tys zł netto.". To oznaczałoby, że 250 tys zł w przypadku Renault to cena brutto.

Edytowane przez Slawka (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie jest to reklama własnego produktu ,w prostacki sposób zbudowana na antyreklamie konkurencyjnej firmy. Może w następnym odcinku pójdą dalej i porównają swojego GlobeTravellera do barakowozu robotniczego wyciągniętego z bagna. Żenua.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Voku napisał:

Znalezione w necie.

 

Ten kamper jest Totalnie beznadziejny i to są  najdelikatniesze słowa jakie można o nim powiedzieć. Do GlobeTravellera to nawet nie ma co porównywać a do obecnie najlepszego w Europie blaszaka czyli Affinity (Polski) to w ogóle  śmiech  na sali. Jak Trabant przy Mercedesie S. A ceny jednak nie tak strasznie inne. Kto to projektował  i co miał na myśli?! Boszzzz....

47 minut temu, Peter napisał:

Ewidentnie jest to reklama własnego produktu ,w prostacki sposób zbudowana na antyreklamie konkurencyjnej firmy. 

Nawet jeżeli  tak jest to Eba jest zaskakująco głupio zrobionym kamperem. I nie mówię  tego ze złą  wolą bo miałem kiedyś  dłuższą rozmowę z właścicielem Eba i wyglądał  na bardzo sensownego człowieka. Ale ten Master zakrawa na żart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawdą jest, że to, co proponuje ta zabudowa to nie wiem kogo miałoby i czym przekonać do pójścia w to. Tam w zasadzie wszystkie rozwiązania konstrukcyjne są chybione. Nie mówiąc już o jakości, bo to mogło być przedstawione tendencyjnie, choć i z ogólnej perspektywy wynika to kiepsko...

No i z tego co pamiętam po targach w Poznaniu, to nowy blaszak w wysokiej jakości wykończeniu to w tej chwili wydatek porównywalny z półintegrą - też z wyższej półki.

Najtańsze blaszaki oscylowały w kwocie 250+, podobnie jak i najtańsze półintegry (np. Benimar).

Natomiast Globe chyba nie szło wybrać za cenę poniżej 300 tys. o ile dobrze kojarzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blaszak teraz nie oznacza, że taniej. Po prostu co kto lubi i potrzebuje. Ale za Takie pieniądze  powinna być  Taka jakość i pomysł. A ta EBA to kupa śmiechu. Jakby jakiś  13-sto latek to wymyślał (chociaż, mój  syn ma 13 lat i śpi  w kamperach od lat więc chyba by jednak wymyślił to lepiej...)

Jak ktoś "siedzi" w blaszakach niech zobaczy choćby jakie siedzenie i łóżko dla dodatkowych pasażerów wymyślili w Affinity (notabene twórcami tego jest człowiek który stworzył od podstaw GlobeTravellera i tamtejszy szef od techniki). Do tego sprytne poszerzenia i ciekawie wymyślone główne łóżko. Blaszaki wszystkich największych europejskich firm nie dorastają mu do pięt. A cena? Cóż inwestorem w Affinity jest szwedzkie Kabe, dla Szweda to pewnie nieco inne kwoty niż  dla nas:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michał2016 napisał:

Blaszak teraz nie oznacza, że taniej. Po prostu co kto lubi i potrzebuje. Ale za Takie pieniądze  powinna być  Taka jakość i pomysł. A ta EBA to kupa śmiechu. Jakby jakiś  13-sto latek to wymyślał (chociaż, mój  syn ma 13 lat i śpi  w kamperach od lat więc chyba by jednak wymyślił to lepiej...)

Jak ktoś "siedzi" w blaszakach niech zobaczy choćby jakie siedzenie i łóżko dla dodatkowych pasażerów wymyślili w Affinity (notabene twórcami tego jest człowiek który stworzył od podstaw GlobeTravellera i tamtejszy szef od techniki). Do tego sprytne poszerzenia i ciekawie wymyślone główne łóżko. Blaszaki wszystkich największych europejskich firm nie dorastają mu do pięt. A cena? Cóż inwestorem w Affinity jest szwedzkie Kabe, dla Szweda to pewnie nieco inne kwoty niż  dla nas:-)

a jeździłeś tym Affinity czy tylko oglądałeś na obrazkach ?

Affinity na żywo nie widziałem i jestem ciekaw w czym jest lepszy np od takiego Malibu czy La Strady ?

a co do łóżka w Affinity to nadaje się tylko dla dzieci ( i to średnich, bo małe strach że spadnie a duże się nie zmieści)  i waży tyle że ładowności zostaje na dwie osoby ze skromnym bagażem co wyklucza legalne podróżowanie w cztery osoby.

Osobiście nie wybrałbym takiego rozwiązania,  podróżując blaszakiem z dziećmi wolałbym komfortowe regulowane fotele i łóżko na górze jak w Gobtravelerze pokazywanym na filmiku kilka postów wyżej.

zarówno Glob jak i Affinity mają kilka fajnych rozwiązań i mogą powalczyć z  "zachodnią" konkurencją ale sądzę żeby któryś z nich "bił na łeb" zachodnią konkurencję.

Szczególnie biorąc pod uwagę realia naszego rynku.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Michał2016 napisał:

 

Nawet jeżeli  tak jest to Eba jest zaskakująco głupio zrobionym kamperem. I nie mówię  tego ze złą  wolą bo miałem kiedyś  dłuższą rozmowę z właścicielem Eba i wyglądał  na bardzo sensownego człowieka. Ale ten Master zakrawa na żart.

Nie jestem obrońcą firmy EBA i być może jakość wykonania przedstawionego kampera odbiega od ideału, nie wnikam, lecz przedstawienie go w tym filmie w tak niekorzystnym świetle jest w mojej ocenie co najmniej chamstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minutes ago, Suzu4x4 said:

Affinity na żywo nie widziałem i jestem ciekaw w czym jest lepszy np od takiego Malibu czy La Strady ?

a co do łóżka w Affinity to nadaje się tylko dla dzieci ( i to średnich, bo małe strach że spadnie a duże się nie zmieści)  i waży tyle że ładowności zostaje na dwie osoby ze skromnym bagażem co wyklucza legalne podróżowanie w cztery osoby.

La Strada bardzo podupadła na jakości. Znajomi Niemcy chcieli wymienić swoją obecną na nowy model i odpuścili sobie. Byli bardzo zdegustowani.

Pełna zgoda. Piętrowe łóżko w Affinity nadaje się dla nastolatków i to drobnej budowy. Małego dziecka bym tam nie położyła. I faktycznie ładowność, która pozostaje na pewno nie jest dla 4 osób. A jak 2 osoby dorosłe wezmą e-bike'i (bardzo popularne na zachodzie Europy) to też będą miały z wagą krucho.

4 minutes ago, Peter said:

Nie jestem obrońcą firmy EBA i być może jakość wykonania przedstawionego kampera odbiega od ideału, nie wnikam, lecz przedstawienie go w tym filmie w tak niekorzystnym świetle jest w mojej ocenie co najmniej chamstwem.

To nie chodzi o bycie obrońcą czy nie. To kwestia przyzwoitości. Zwykłej, ludzkiej przyzwoitości. Dziennikarstwo już dawno zeszło na psy. Liczą się kliki i wyświetlenia. Film jest mocno kontrowersyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się wypowiadał który lepszy - bo myśmy oglądali sporo vanów i żaden nam się nie spodobał (nie rozważając ceny - tylko patrząc po rozwiązaniach).

Ale zwróćcie jeszcze uwagę w Affinity - jak dużo miejsca (szafkę kuchenną) zabiera to łóżko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Affinity z tą ładownością to całkowita porażka jeśli miałby być dla 4 osób. Skomplikowana konstrukcja łóżka zabiera dodatkowo i tak już mizerną ładowność, przez co jest on chyba wyłącznie dla rodziny karłowatych chudzielców 2+2 udających się wyłącznie na FKK z pustą lodówką i bez żadnego wyposażenia.

A dla dwójki - no cóż, nawet jak oszczędzą kilogramy na łóżku, to i tak jak poszaleją z przydasiami, już nie mówiąc o wspomnianych e-bikach to robi się nieciekawie.

Nie zmienia to faktu, że rewelacyjny projekt i układ wnętrza, rozwiązania w nim - mistrzostwo świata.

Trochę podobnie jest z popularnym teraz łóżkiem na dachu. Coraz więcej producentów to przewiduje. Tylko taki dodatek waży jedyne 120-130 kg i drastycznie kurczy ładowność...

Ciekawą alternatywą, jeśli chodzi o przestronny układ jak na blaszaka i dla dwóch osób (ewentualnie 2+1) jest Rapido V62. Był w Poznaniu, choć już zaklejony, jako sprzedany, ale raz mnie "ochroniarz" wpuścił do środka i rzeczywiście wrażenie przestronności jest ogromne. Jedynie łazienka jest... jaka jest... ale to w końcu blaszak...

 

Gdybym już dziś pozbył się dzieci (jakkolwiek to brzmi;-) to byłby to mój namber łan na liście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Zulos said:

Tylko taki dodatek waży jedyne 120-130 kg i drastycznie kurczy ładowność...

Tyle ważyły (nie wiem jak teraz) dachy SCA z materacem forli. Podobno nowe oferowane przez inne firmy są lżejsze. Włoski Lippert Comp. (znany mi przede wszystkim z produkcji slide-out'ów) chwalił się, że ich nowy dach jest średnio 20-30% lżejszy od dostępnych na rynku. I ten ich ma "normalne" wymiary - materac 200 x 130. Pozostałe, które oglądałam, co prawda tylko na filmach, sprawiały wrażenie mniejszych, krótszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.