Skocz do zawartości

Jaki Samochód do holowania przyczepy campingowej?


maciek9190

Rekomendowane odpowiedzi

Tom, absolutnie to nic osobistego. NIe ma co patrzeć po prostu przez pryzmat znaczka bo... nic nie poradzimy na to że ten koncern ma chyba najszerszą ofertę wśród aut w zasadzie wszystkich segmentów. Po prostu przy niektórych założeniach nie ma konkurencji. Kto by jeszcze 15 lat temu pomyślał (oglądają np Rav 4 czy pierwszą generację Santa Fe) że "suv" może robić pakę w 6 sekund, nie będzie podpierał się lusterkami w zakrętach a przy tym spali śmieszną ilość paliwa. 

Edytowane przez dudek_t (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czyś napisał:

Inhalt, wyluzuj.

próbujesz wszystko ocenić tylko i wyłącznie jedną miarką - własną. 

Ale bierzecie osobiście kwestie samochodowe. Co ja mam wyluzować? Napisałem tylko, że za 2 paczki można kupić fajne solidne auto do przyczepy, a ten Tiguan moim zdaniem do takich nie należy, jeśli się chce holować dużą przyczepę. Kolega pisał o DMC przyczepy 1750 kg więc polecanie Tiguana jest raczej nie na miejscu.

A co do swojej miary ... to czyją mam mierzyć ;-) Wiadomo, że mierzę swoją! Tak ma być, że każdy swoją.

Ja na co dzień jeżdżę pickupem i czasami Jumperem. Jumper jest całkiem ok, bo to jest wersja średnia na długość. A gdy się przesiadam do Isuzu D-max to dopiero jest luzik - na każdym parkingu spokojnie staję. Ale może dlatego, że nie bywam często w Warszawie i zwykle staję w Gdyni i Gdańsku. Jakoś nie widzę specjalnej różnicy pomiędzy parkowaniem autem typu Mondeo czy Insignia w porównaniu do D-maxa. Mam dobrą kamerę i bardzo precyzyjnie da się podjechać tyłem. Szerokość podobna, a nawet Insignia czy Mondeo szersze. Długość u mnie o 20 cm większa. Ogólnie nie ma różnicy czy parkuję zwykłym większym kombi czy pickupem. Oczywiście gdybym miał jeździć Tundrą to różnica by była, ale z kolei Tundra porównywalna gabarytami do Jumpera. Skoro kurierzy jeżdżą po mieście furgonetkami o gabarytach większych niż Tundra to czemu Tundrą miało by się nie dać jeździć? A przecież europejskie pickupy są węższe i krótsze niż jakaś wielka Tundra więc jeździ się nimi normalnie jak każdym innym samochodem. Jeśli moja żona wsiada w D-maxa i jedzie bez problemów to raczej każdy przeciętny kierowca też problemów miał nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Jarosław69 napisał:

 jak za Amaroka V6 wydać 165/160 brutto( nie golca !!)  + zabudowa.

 

Comfortline czy Highline? z DSG ? 

 

Jeśli Highline to cena wręcz rewelacyjna:yes: Jeśli Comfortline bez żadnych dodatków to trudno go nie nazwać golcem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, danielpoz napisał:

Comfortline czy Highline? z DSG ? 

 

Jeśli Highline to cena wręcz rewelacyjna:yes: Jeśli Comfortline bez żadnych dodatków to trudno go nie nazwać golcem.

 

Highline , alusy , czarny metalik , dsg , 224 kM ,alcantara i reszta przypisana wyposażeniowo do tej wersji. Przystosowany do haka. Zostaje tylko kulę założyć.

Oczywiście paka goła.(na szczęście nie spaprana przez Jaśków serwisowych).

Paka dziewicza do zabudowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, danielpoz napisał:

Super cena, praktycznie tyle co Ranger czy Hilux.

Oprócz wersji wyposażeniowej jest jeszcze pakiet zimowy+statyczne dośw zakrętów z halogenami , blokada tylnego mostu , navi ,alarmy i jakieś tam jeszcze mniej istotne bzdety typu chromiki i jakieś tam światełka.

 

Gdybym miał przekonanie do pikapa to już miałbym holownik. Ale jakoś tak nie do końca pasuje mi codzienna walka z tylną burtą chcąc się dostać do

"bagażnika" :huh:

Może gdybym miał czas i środki na 4 miesiące wakacji rocznie :lol:....... niestety Lotto mi nie sprzyja tak więc muszę nabyć coś bardziej "cywilnego" i łatwiejszego do codziennego użytkowania. Szkoda.

Edytowane przez Jarosław69 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co dzień nieduży. Natomiast dostęp do niego ,szczególnie gdy na drogach brudno + ciężar tej klapy i już potrzebne są rękawiczki i cierpliwa żona :lol:

Sprawdź w pierwszym lepszym pikapie jak wygląda obsługa takiej klapy , szczególnie gdy mamy jakiś nadbudowany hardtop. To już dwie klapy.

Nie jest to takie fajne w normalnym użytkowaniu.

Żadne ochy i achy nie zmienią faktu ,że jest to jednak półciężarówka i wymaga specyficznych nastawień w użytkowaniu.

A jako kolejne auto w rodzinie....hmmm odpada z oczywistych względów. Mogę tylko się powtórzyć ,że szkoda.

Jedynie Lotto może zmienić ten stan ;) ...wtedy każde auto do czegoś specyficznego zamiast jedno do wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już rozmawiacie tak o fajnych i dużych samochodach za niemałą kasę to może jeszcze warto wrzucić na warsztat Jeep Grand Cherokee.

4x4, 3L diesel, V6, 250KM i 570Nm, na haku 3500kg

Przyśpieszenie według katalogów w zależności od silnika 0-100km/h od 3,7s do 10,2s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, dudek_t napisał:

Jeep tez jest bardzo fajna propozycją. Stawiam go na równi z Touaregiem. Jak cenowo wychodzi wersja z 3.0 dieslem? 250 brutto czy mniej?

Ceny katalogowe zaczynają się od 239tyś 3L, 190KM, 440Nm ale wiadomo, że są rabaty wyprzedaże itd. Nie doktoryzowałem się w tym temacie bo na razie poza zasięgiem ale na celowniku :) Żona strasznie chce mieć takiego a czego się nie robi dla kobiety :wub: 

Od 259tyś 3L, 250KM, 570Nm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.