Skocz do zawartości

VW Touareg


dudek_t

Rekomendowane odpowiedzi

No i proszę to tylko powinno potwierdzić że to auto jeżeli jest tanie w zakupie to jest drogie w utrzymaniu, i naprawdę trzeba mieć

jakiś duży powód aby kupić auto o sile ciężarówki, bo prawie 900Nm. Kolega piszę ile będzie paliło z przyczepą, a czy to auto

w ogóle poczuje przyczepę :blink: Jedno jest pewnie koszt utrzymania tego auto jest raczej duży, ciekawy  czy warty tego banana na twarzy :hmm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 224
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzięki za nowe info o samochodzie. Odnośnie temperatur z przyczepy to daj znać. Moim zdaniem wszystko znacząco pójdzie w górę.

 

Wiem, że mój samochód zupełnie inny, Ale solo nigdy nie przekroczył 90C płynu chłodniczego. Nawet przy ciągłej szybkiej jeździe. Z przyczepą 95C to temperatura bazowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Cezarr napisał:

Jedno jest pewnie koszt utrzymania tego auto jest raczej duży, ciekawy  czy warty tego banana na twarzy :hmm:

Z takim samochodem jest trochę jak z chorobą dwubiegunową - na przemian fazy manii (banan na twarzy), depresji (wizyta u mechanika) przeplatane dłuższymi lub krótszymi okresami remisji (kiedy jeździ, ot tak, zwyczajnie, kiedy w natłoku codziennych spraw zapomni się przy każdym przekręceniu kluczyka o nalepieniu banana na gębie, lub ten banan na gębie nie jest akurat najważniejszy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny i konkretny opis....

Kolega miał full wersje w benzynie. Też dłubał.  Widzę że fotel to klasyczna bolączka. Jeep Commander w ropie też po mieście 18 wydulda...

Taki pojazd kupuje się świadomie. Banan na twarzy ma właściciel, a pełen wkur... mechanik. I tak to ma działać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

auto było projektowane pod towing/hauling i w tym względzie ma najlepsze recenzje. Czy poczuje przyczepę? Jeżeli tak, to  wyłącznie te największe, a może ciągnąć do DMC 3200kg z i bez hamulca.

Fotel był dłubany bo w mojej wersji za ogrzewanie odpowiada moduł fotela , a nie jak w innych moduł komfortu, a skubany nie odłączał zasilania i przy wyłączeniu silnika i potrafił aku wyładować jak zapomniałem wyłączyć.... można z tym żyć, ale ja lubię jak wszystko działa.

Utrzymanie samochodu kosztuje - nie przeczę, a naprawy dodatkowo mogą trwać dłużej niż w autach nie-premium, jednakże pamiętajmy, że nowe stało 400k pln. Co do choroby dwubiegunowej - może się zdarzyć jak egzemplarz zajechany lub mechanik nietrafiony ;-)

Jeżeli to w czymś pomoże to można zrobić test holowania na potrzeby forum zakładając:

1) test będzie w okolicach wawy

2) przyczepa będzie ciężka, aby to miało sens

3) kierowca musi mieć przynajmniej B+E (ja odpadam bo nie mam jeszcze)

4) kierowca  musi umieć prowadzić auto z automatem

5) droga nie może być objęta viatoll

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu już holowalo i dalej holuje, nie ma raczej co testować. Toż to czołg.

Pamiętaj, że 3500/1.33=2631 i tylko tyle możesz podpiąć. Z ciekawostek zrobiłem test mojego auta i przy długiej jeździe powyżej 160kmh wcale nie przekroczył płyn 80C natomiast z cepą nawet delikatnie jest 10C więcej, Ale też w wyższej temp. na dworze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, ash napisał:

Jeżeli tak, to  wyłącznie te największe, a może ciągnąć do DMC 3200kg z i bez hamulca.

Czekaj jak 3200kg bez hamulca :hmm: nie ma przyczepy 3200kg bez hamulca. 

59 minut temu, ash napisał:

Jeżeli to w czymś pomoże to można zrobić test holowania na potrzeby forum zakładając:

1) test będzie w okolicach wawy

2) przyczepa będzie ciężka, aby to miało sens

3) kierowca musi mieć przynajmniej B+E (ja odpadam bo nie mam jeszcze)

4) kierowca  musi umieć prowadzić auto z automatem

5) droga nie może być objęta viatoll

O ja bym mógł testować, nawet coś tam umiem jeździć  ;)

Ale 4 punkt to taki dziwny, bo automatem to akurat żadna sztuka jeździć :)

Edytowane przez Cezarr (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze nie ma 3200kg przyczepy bez, ale tak mam wbite w dowodzie.

Co do umiejętności jazdy automatem - to jeździ się inaczej niż manualem. przy czym jako jazdę rozumiem coś więcej niż start i stop....

Osobiście uważam, że tego również trzeba się nauczyć, bo efektywna jazda wymaga operowania pedałem gazu w sposób nie istniejący w manualu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Cezarr napisał:

Już myślałem że masz błąd w DR, tak czy siak 3,5t i tak nie podczepisz, szkoda że tak daleko mieszkasz

z chęcią bym przeprowadził test na dużej przyczepie czy faktycznie jest tak jak mówią że to auto nie czuje

przyczepy.

 

Ciężko byłoby to wytłumaczyć podczas kontroli drogowej ;)

 

A tak na poważnie, oglądalem w tv ten test. Jeszcze czasy gdy nie miałem prawka ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.