Skocz do zawartości

poszukiwania nissana x-trail na holownik


pepe6

Rekomendowane odpowiedzi

Do X nie ma kilku rzeczy lub dostanie ich graniczy z cudem..

 

- reperaturka tylnych błotników

- tylne nadkola

- podpora wału

- pompa olejowa do 2,2 dCi z roczników 12.2003-06.2005

- uchwyty tylnej rolety

- sprężarka klimatyzacji (na lewą stronę chłodnicy)

- plastikowa osłona intercoolera

- tylne piasty pod OEM

- dmuwas pod OEM - Luki i inne poniżej 2000pln padają po 30-40k - z przyczepa jeszcze szybciej

- mechanizm sterowania nawiewami 

- podkładki pod wtryski

- napinacz rozrządu ze ślizgiem (długi) - tylko serwis Nissan - cena 1000pln

- łańcuch rozrządu (wyciągają sie około 200k) - tylko komplet z napinaczami i slizgami w serwisie Nissan - cena >2500pln- osłony tarcz hamulcowych

- przewód paliwowy od wlewu do baku

 

 

Na powyższe z nowych czesci i kilka innych nie ma szans...

Przerabiałem te tematy w 2014 roku remontując swojego...

Edytowane przez BartoszK (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 242
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No to szału nie ma. Szkoda, że żaden rzemieślnik nie robi nadkoli do tego modelu, bo on miałby zbyt, a my moglibyśmy zabezpieczyć nasze fury. Tak pozostanie tylko konserwacja we własnym zakresie.

Ktoś na forum Nissana opisywał, że dopasowywał z jakiegoś modelu. Muszę przeszukać ten temat jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

ogrzewam kotleta :).

 

Troszkę zaczynam myśleć o tym autku (I generacja to ten T30?) jako holownik przejściowy (muszę się zebrać na B+E).

Już wiem, że benzyna odpada, został zatem diesel którego się zawsze boję :( (ciągle słyszę, że a to turbina, a to dwu mas a co wtryski).

 

Poczytałem że 2,2Di to silnik z Nissana a nie z Renault. Czy to samo jest w kwestii tego silnika ale o mocy 136KM a nie 114?

Pytam, bo myślę tylko o tym mocniejszym. 

 

 

Ewentualnie, jak rozpoznać że dany silnik jest Nissana a dany z Renault (te z reni są chyba dużo gorsze???)?

Edytowane przez strus251 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 DCI montowany był w T31 - i ten silnik powstał przy współpracy w Reanault- bardzo udana konstrukcja (jeden z najlepszych współczesnych dieslow). Niestety o 2.2 Di nie można tego powiedzieć. Wersja 134km to silnik typu Common Rail z dpf. Z tych dwóch mniej awaryjny będzie 114km choć słaby silnik na takie auto a jako holownik to...hmmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie, na większości aut (zdjęcie klapy) widzę oznaczenie dCi lub żadne ale na żadnym Di. W wątku czytałem, że w T30 to tylko siniki Nissana ale DCI to chyba nie nissan :niewiem:

A co z tymi 136KM jest nie tak?

 

Pytam, bo nie dość że dla mnie marka egzotyczna (nie wiem nawet czy kiedykolwiek jechałem jakimś Nissanem) to tym bardziej Diesel. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DCI to oznaczenie mocniejszej wersji. Generalnie jak kupisz zadbany egzamplarz i będziesz o niego dbał to nie sprawi Ci więcej problemów niż przeciętny diesel. Z rzeczy ponadprzeciętnie awaryjnych to intercooler i problematyczny DPF. Silniki benzynowe w T30 zwłaszcza 2.0 jest prosty mało awaryjny i polecany.

 

Edytowane przez marcinok (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Pb bardzo słabo pod LPG idą :(. A myślałem o tym 2,5L. Obecnie mam Passata LPG 130KM i 190Nm w ziązku z czym zmiana ewentualnie na nie gorszy do mojej Hobby 1350kg.

Nie mniej nie szukam z musu bo Passat daje radę i nic na niego złego powiedzieć nie mogę.

Skoro Pb na LPG odpada to został Diesel a tu już ewentualnie ten mocniejszy.

 

Generalnie zmiana dla zmiany bo w głownie jako docelowy holownik będzie inny jak bóg da i partia pozwoli, ale to B+E mi potrzebne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie, na większości aut (zdjęcie klapy) widzę oznaczenie dCi lub żadne ale na żadnym Di. W wątku czytałem, że w T30 to tylko siniki Nissana ale DCI to chyba nie nissan :niewiem:

A co z tymi 136KM jest nie tak?

 

Pytam, bo nie dość że dla mnie marka egzotyczna (nie wiem nawet czy kiedykolwiek jechałem jakimś Nissanem) to tym bardziej Diesel. 

dci w T30 to Nissan. W T31 Renault 2.0dci. Ja swojego użytkuje już 6 rok i na razie odpukać nic się nie dzieje. Wiadomo, że intercooler pada, ale to nie jest jakiś olbrzymi problem ani koszta. Swój wymieniałem bardziej "ze względów estetycznych" (polany olejem silnik) niż z powodu braku mocy. Sprzęgło z dwumasą masz praktycznie w każdym dieslu po 2000r, moje wytrzymało 180tyś km. Co do PDF to w Nissanach na polski rynek były dopiero montowane od 2006r, czyli końcówka serii T30. Słabszy diesel 114km, montowany był chyba tylko w przedlifowych X-ach.

Jeśli masz jakieś pytania to śmiało pytaj postaram się pomóc. Dużo zależy pewnie od tego jaki egzemplarz trafisz, ja na podstawie mojego mogę śmiało polecić to auto, zarówno jako holownik jak i auto na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Pb bardzo słabo pod LPG idą :(. A myślałem o tym 2,5L. Obecnie mam Passata LPG 130KM i 190Nm w ziązku z czym zmiana ewentualnie na nie gorszy do mojej Hobby 1350kg.

Nie mniej nie szukam z musu bo Passat daje radę i nic na niego złego powiedzieć nie mogę.

Skoro Pb na LPG odpada to został Diesel a tu już ewentualnie ten mocniejszy.

 

Generalnie zmiana dla zmiany bo w głownie jako docelowy holownik będzie inny jak bóg da i partia pozwoli, ale to B+E mi potrzebne ;)

Piotrze, a czemu mocna (lub w miarę mocna) furmanka na LPG odpada?, przykładowo http://otomoto.pl/oferta/kia-sorento-automat-klimatyzacja-gaz-ID6yxUsb.html .

Nie proponuję tego http://otomoto.pl/oferta/kia-sorento-automat-klimatyzacja-gaz-ID6yxUsb.htmlpo telewizyjnym celebrycie.

Edytowane przez powolniak (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin81, dzięki. Generalnie potrzeba zmiany żadna i tak się trochę boję bo wiem co mam a nie wiem co kupię ;).

 

Powolniak, taka KIA też jest w kręgu zainteresowania ale podobno buja nią jak Jeepem :( a tego nie zniosę.

Generalnie docelowo jest chęć na bawarkę, jeździ się nią rewelacyjnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin81, dzięki. Generalnie potrzeba zmiany żadna i tak się trochę boję bo wiem co mam a nie wiem co kupię ;).Powolniak, taka KIA też jest w kręgu zainteresowania ale podobno buja nią jak Jeepem :( a tego nie zniosę.Generalnie docelowo jest chęć na bawarkę, jeździ się nią rewelacyjnie :)

Masz na myśli X-5? A co do X-traila, to mam takiego T-30, 136kM, 2006r i bez PDF. Mam go 1,5 roku i jak na razie nie przysparza problemów. Też myślałem o kupnie czegoś młodszego z napędem 4/4, ale przekroczenie masy 3,5t, filtra PDF, wpłynęło na moją decyzję, że kupię starszego ropniaka, bo mimo wszystko uważam, że benzyniak do przyczepy słabo się sprawdza, chyba że pojemność i moc jest odpowiednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.