Skocz do zawartości

Duża przyczepa, małe dzieci.


maaika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

jestem mamą dwójki maluchów (2 i 3 lata) i stanęłam przed decyzją wyboru przyczepy kempingowej. Doszliśmy z mężem do wniosku, że nie warto wypruwać sobie żył i wybrać się raz w roku na tydzień nad morze, skoro w alternatywie stoi zakup przyczepy i dowolnie długie wakacje :)

A ponieważ jestem zupełnie zielona w temacie (mąż też), proszę Was o pomoc.

Chcielibyśmy kupić przyczepkę 5-6 osobową. Najlepiej z dwoma sypialniami, nie z łóżkami piętrowymi. Zależałoby mi na WC kasetonowym, tzn. opróżnianym na zewnątrz. Fajnie, gdyby na wyposażeniu był piekarnik (chciałabym dzieciom na wyjazdach gotować, nie stołować się gdzie popadnie).

Kluczowe kryterium, czyli cena, to 10 tyś. Gdyby okazało się jednak, że za niewielką dopłatą można przeskoczyć na przyczepkę zdecydowanie lepszą, również bardzo proszę o wskazówki.

Pozdrawiam :)

Edytowane przez maaika (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zerknij na opis mojej przyczepy w dziale o naszych sprzętach..... nam się sprawdza ta budka z dzieciakami w wieku 5; 3; 1 ;)

 

Dziękuję za podpowiedź.

Przyczepka spora, 2 sypialnie, chociaż szkoda, że w tej drugiej nie ma opcji rozłożenia łóżek na całą szerokość. Wydaje mi się, że ta szafka pomiędzy nimi jest zamontowana na stałe? W sensie technicznym potrzebuję już męskiej głowy, więc tu się w żaden sposób nie rozpiszę ;) Ja szukam jakiegoś pasującego nam modelu, szczegóły techniczne pozostawiam mężowi i tacie.

Czy piekarnik tam macie?

Jak cenowo przedstawia się ta przyczepka? Chyba raczej trochę ponad te 10 tyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednej części jest rozkładane łóżko na całą szerokość: