Skocz do zawartości

jaka DMC przyczepki przy 88KM 1,5 v16 - realnie


Bartekzg

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to niemożliwe.

 

 

Ja mam wg firmowych papierów 360 kg ładowności przy DMC = 1000kg

 

 

 

Załadować jest możliwe, ale fizyka...

Różnica MW a DMC to z reguły >20% MW, no... max 25%MW. To nie laweta czy towarówka. To DOM o dużych powierzchniach ścian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Skoro firma została wspomniana i to w zdecydowanie nie pozytywny sposób, wypadałoby wysłuchać drugiej strony.

 

Mowa o przyczepie Home Car Eureka 38 będąca w aktualnej ofercie firmy Karawaning K. Bilan w której pracuję.

 

Drogi kolego Wojtek Chrysler - nie znam Cię ani w realu ani wirtualnie i mam solidne podstawy by twierdzić, że Ty również nie znasz ani mnie ani p. Kazimierza Bilan. Tym bardziej byłbym powściągliwy w opiniach "nie ufaj ani jemu ani żadnym krajowym dokumentom tego handlarza" czy coś w tym stylu. Tak się szczęśliwie składa, że ta przyczepa została kupiona w Holandii. Oczywiście przy rejestracji dowód rejestracyjny jest zabierany, ale zawsze można go skserować tak samo jak tłumaczenie tłumacza przysięgłego (co również szczęśliwie zostało uczynione). Dziś jest późno i nie będę już jechał do biura, ale jutro specjalnie dla Ciebie i wszystkich osób zainteresowanych zeskanuję dokument i wstawię w tym wątku. Wtedy wszelkie spekulacje zostaną ukrócone.

 

Przecież na logikę, pożądane przez wszystkich jest jak najniższe DMC przyczepy - szczególnie tych małych - wg mnie to niskie DMC jest podstawą do podejrzeń, nie na odwrót. Właśnie wysokie DMC jest problemem przy sprzedaży przyczepy.

 

Proszę sobie poszukać Adrii z lat 1987-89, w układach 2+1, 2+2, z łazienkami i bez. Zdecydowana większość ma DMC z marszu 1000kg, w skrajnych przypadkach (2+1 bez łazienki) z MW rzędu 530kg.

 

Przykłady pierwsze z brzegu:

Marktplaats Adria 1

Marktplaats Adria 2 MW 541kg dmc 100kg !!

 

Pozdrawiam i do jutra,

Adam Bilan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za bzdury????? Jaka p-pa kempingowa o MW 580kG ma ładowność 420kG!!! co = DMC 1000kG?????

Chcesz się zabić Kolego ? Lepiej wpisz na czarną listę tego handlarza. Nie ufaj ani jemu, ani krajowym papierom jakie ci podsunie.

 

Oj Wojtek Grubo pojechałeś oslabiony.gif. Bez żadnego mataczenia moja "Jugosławia" palacz.gif ma MW 690 a DMC 1000 kg, a były wersje tej samej przyczepy z 1100 DMC. Handlarz jednak działał by w inną stronę. Przyczepy z małym DMC sprzedają się lepiej!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem kolega Wojtek Chrysler lubi wyrokować w wielu wątkach, nie mając większego pojęcia o czym mówi. Taka widocznie jego uroda i chyba nie można brać zbyt poważnie wszystkich jego wypowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za bzdury????? Jaka p-pa kempingowa o MW 580kG ma ładowność 420kG!!! co = DMC 1000kG?????

Chcesz się zabić Kolego ? Lepiej wpisz na czarną listę tego handlarza. Nie ufaj ani jemu, ani krajowym papierom jakie ci podsunie.

 

 

To nie bzdury. Tak bywa. Moje poprzednie Avento miało 604kg MW i 1000kg DMC. I wcale to nie był odosobniony przypadek. Papiery też nie były fałszowane, bo fabryczna tabliczka znamionowa mówiła to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Za duża dmc przyczepy do mocy auta. Jazda będzie męczarnią i dla Ciebie i dla auta. Przy 88KM tylko lekka np. niewiadówka.W innym przypadku może być i tak że przy dłuższym wyjeździe spalisz sprzęgło.

 

możesz mi powiedzieć jak spali sprzęgło przy dłuższym wyjeździe ???

sprzęgło to może spalić przy wyjeździe z podwórka, ale raczej nie w trasie :hmm:

 

jeżdżę 97KM autem z cepką 830MW, 1000kg DMC i jakoś żadnych negatywnych skutków nie widzę

skoro auto ma 1200kg uciągu to ktoś to wpisał na podstawie jakiś danych (moje ma 1100kg)

 

:hmm:to już coś! powoli rozchodzą się czarne chmury nad moimi planami :)

 

ile więcej pali auto LPG z przyczepką? - czy jest różnica na LPG i Pb na tyle zauważalna, że lepiej jechać na Pb?

 

nic się nie przejmuj na zapas, zapinaj ogon i w drogę ;)

faktem jest że cudów nie będzie - V może uda się wrzucić z górki ;)

 

jeździłem 60KM astrą z niewiadówką - pewnie ok 500kg

jeżdżę 97KM suzuką z hobby DMC 1000kg ...

o sprzęgle nie słuchaj, ja przypaliłem je w fordzie który ma 120KM ;)

 

co do jazdy na gazie - opla i forda ma na LPG oba jadą bez problemów, tzn nie widzę różnicy w paliwie

ale to już kwestia odpowiedniego wyregulowania instalacji

 

spalanie mam od 12 do 15L (w obu autach, zależy od warunków - prędkość, klima, natężenie ruchu)

co ciekawe ford pali ok 1L mniej niż astra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecany skan holenderskiego DR z wymazanymi danymi sprzedającego:5dbe4863a025b737.jpg

 

 

A może wystarczyłoby uprzednio napisać maila z prośbą o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości dotyczących mas przyczepy? Albo chociaż zadzwonić?

 

Pozdrawiam wszystkich poszukujących swojej nowej przyczepy i powodzenia,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Koledzy, chyba jednak nieco bez zastanowienia się wyraziłem nt oferowanej przyczepy.

Moja wypowiedź podyktowana była wyłącznie własnym, chyba jeszcze zbyt małym doświadczeniem i p-pmi, które ładowności miały 150, 200 czy choćby 250kG.

Dlatego taka dysproporcja przy tak lekkiej MW wydała mi się wielkim naciągnięciem i w przypadku braku dowodów że podane masy są prawdziwe, należałoby takiego handlarza omijać z daleka.

Fakt, że wyrokowałem Sprzedającego odgórnie i bezpodstawnie.

Gdybym nie zobaczył scanu Kolegi eddie65 dalej tkwiłbym w błędzie.

Zatem honorowo chciałbym tutaj serdecznie przeprosić Pana Kazimierza jak i urażonych Kolegów.

Przepraszam !

pifo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Zatem honorowo chciałbym tutaj serdecznie przeprosić Pana Kazimierza jak i urażonych Kolegów.

Przepraszam !

pifo.gif

 

bardzo ładnie sie zachowałeś :brawo: nie każdy potrafi przyznać się do błędu :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeczytałem wątek i sprawdziłem swój dowód:

 

- F1 maksymalna masa całkowita 900

- F2 dopuszczalna masa całkowita 900

- G masa własna 900

 

Czyli, że nie mogę browara wieźć w lodówce? :piwko:

 

Zjechałem parę km tu i tam ale poważniejszej kontroli jeszcze nie miałem, no straży granicznej w Polsce nie liczę, szukali emigrantów w szafie :zlo:

 

A buda podczas podróży przeważnie załadowana była po pachy :biwak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartekzg: te 5,5 litra to brednie. Nawet jak będziesz jechał jak klasyczny kapelusznik, to takiego zużycia możesz nie osiągnąć. Według raportów spalania masz na trasie średnie 6,8, czyli realne liczmy 7,5. Proponuje zalać mazdę do pełna i poprosić znajomego aby nauczył Cię spalać 5,5 l/100 A jak nie da rady to go w dziób :)

http://www.autocentrum.pl/spalanie/mazda/323/vi/silnik-benzynowy-1.5-i-16v-88km-1998-2003/

 

Te 1200 DMC na haku, to na papierze, a w rzeczywistości....

Edytowane przez Cathay (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zalać mazdę do pełna i poprosić znajomego aby nauczył Cię spalać 5,5 l/100

 

Wiesz o czym piszesz?

 

 

Ja założyłem się z kolegą że niemożliwy jest taki wynik. Udowodnił że jednak. 450 km bez klimy z zamkniętymi szybami, V-max 90 -110 km/h - dla mnie porażka jakbym miał tak jeździć.

 

P.S. Dobrze że radio grało.

 

Ach, dodam że to solo było bez budki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.