Skocz do zawartości

Regeneracja lodówki.


Trafko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po ostatnim wypadzie w listopadzie , lodówka wyciągała amoniak do góry (zgon).

Tematu bym nie zakładał , ale patrząc na jej nie pordzewiałe spirale i to jak dzielnie mroziła i chłodziła to żal w oczku idzie.

Nikt nigdzie nie naprawia i ponoć nie da się naprawić.

Z racji ,że dziś idę na noc do pracy z nudów ją rozebrałem.

Pomijając wymontowanie , samo wyciągniecie spirali (agregatu ) ze środka to ok 5min dla ludzi powolnych.

Delikatność i trzy wkręty.

Dla mnie jet sprawa prosta.

Rozszczelnienie prawie nie widocznie na spawie mocowania do rurki.

Amoniak nie wylał się , więc zaspawać i gotowe.

Ale jest ale?

Czy jak spawnę to nie wybuchnie, na amoniaku nie znam się po za tym ,że jest łatwopalny.

Konstrukcja i działanie łopatologicznie proste. ;)

Naprawa od strony praktycznej również , ale od strony technicznej same nie wiadome.

Mogę wylać amoniak i zaspawać rozszczelnienie i potem z powrotem nalać.

Ale ile mam nalać?

Myślę ,że wspólnie damy radę , ale do tego tematu trzeba podejść poważnie i przez osoby które mają najwięcej do czynienia z tą dziedziną.

Zapraszam do dyskusji.

 


W miejscu zakreślonym jest niewielkie rozszczelnienie.

post-109574-imported-c2965c9f-ea10-4724-b314-fffbe95d42b2_thumb.jpg

 

Widać żółte kryształki amoniaku.

post-109574-imported-fe360730-5065-473a-8f13-3a9b62fe18fb_thumb.jpg

 

Naprawa urwanego kominka też była nie do przeskoczenia , ale poxilina załatwiła sprawę.

post-109574-imported-140a047e-357f-4b6a-baed-6418de4f9848_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Myśmy już chyba o tym rozmawiali w Ojcowie. Nie jest to takie proste bo ten "amoniak" to podobno nie do końca jest amoniak, tylko jakaś mieszanina i nikt tego nie chce naprawić.

Odnośnik do komentarza